Da's mooi werkquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:48 schreef Feivel1 het volgende:
Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest.
Mn gips is er vervroegd afgegaan, zowel van mn voet als van mn pols.
quote:Het is weer woensdag in RabRadio, dat kan maar 1 ding betekenen: HAKKUHHHHHHHHH! Stem!
Critical Mass - Dancing together
Technohead - I wanna be a hippy
Gabber Piet - Hakke & Zage
Inderdaad rustig aan, maar ik ga morgen gewoon weer naar school. Mag alleen niet mee doen met gym (en da's logisch!)quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
YES! goed om te horen Feivel. Nu zeker nog even rustig aandoen? Deze week was je toch vrij?
haha, dat lijkt mij inderdaad logischquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad rustig aan, maar ik ga morgen gewoon weer naar school. Mag alleen niet mee doen met gym (en da's logisch!)
Vind ik ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, dat lijkt mij inderdaad logisch. Maar mooi dat je er nu vanaf bent
.
Waar is Michiel met z'n "Helemaal mee eens! Ik luister ook nooit naar die zender!"-posts als je 'm nodig hebt.quote:
Ja, ook met dat KLBtopic over hem, en dan antwoorden met: "Ja, ik mot 'm ook niet"quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar is Michiel met z'n "Helemaal mee eens! Ik luister ook nooit naar die zender!"-posts als je 'm nodig hebt.
MEesterlijk iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ook met dat KLBtopic over hem, en dan antwoorden met: "Ja, ik mot 'm ook niet".
Ej man !quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef themauster het volgende:
goedemiddag![]()
Nog geen tijd gehad om hier eerder te posten veel te druk op werk en ik moet ook nog even overwerken wat ik geen probleem vind trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |