quote:ajacied: Feyenoord en ajax horen niet bij elkaar!!
Ik: Ja hoor, ik heb genoeg ajacieden als vriend
ajacied: Ik niet!!!
Nee, nu ben ik bang zeg...quote:Als je nu niet ophoudt breek ik allebei je botten!!!
Een rustig plekje op het Museumplein op K-dag, ja natuurlijkquote:Kom dan, een rustig plekje zoeken!
hoe oud ben jequote:Op woensdag 6 mei 2009 10:33 schreef Irritatie100 het volgende:
portemonnee met een Feyenoord-logo erop.
TS is 19quote:
Natuurlijk niet, tattoo's zijn voor tokkie'squote:Op woensdag 6 mei 2009 10:46 schreef BELASTING het volgende:
TS z'n ava.Heb je ook een tattoo van PSV op je lul staan?
Mijn moeder is er zelfs geboren, dus ik heb ook amsterdams bloedquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:47 schreef Sjonnjoop het volgende:
een kakkelak die k-dag in Amsterdam doorbrengt
een halfbloedje dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn moeder is er zelfs geboren, dus ik heb ook amsterdams bloed
Dan heb je dus een mooi dekbedovertrek van AZ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, tattoo's zijn voor tokkie's
jaquote:
Ik sluit alleen weddenschappen af om mijn UI, niet om dekbedovertrekkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:49 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dan heb je dus een mooi dekbedovertrek van AZ?
Een Joodse kakkerlak?quote:
Lol successupporter want 2002 > uefa cupquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
19
Maar ik heb die portemonnee al sinds m'n 12e ofzo
Als je er op trapt komt er gas uitquote:
Dus die feynoorders kunnen wel dood?quote:
Mja tenzij t gabbers zijn, hardcore never dies je weetquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:56 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dus die feynoorders kunnen wel dood?
Ik zou het geen kwartier volhouden met iemand die liep te tyfen, en al helemaal niet op Koninginnedag en ook nog over Ajax. Dan had er in ieder geval iemand strak gelegen binnen een paar minuten.quote:En zo ging het nog een kwartier door
Mensen die dat wel wetenquote:
Ik heb al veul langer een seizoenskaart hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lol successupporter want 2002 > uefa cup
Goed idee, iemand neerslaan op zo'n vol Museumplein waar allerlei agenten rondlopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zou het geen kwartier volhouden met iemand die liep te tyfen, en al helemaal niet op Koninginnedag en ook nog over Ajax. Dan had er in ieder geval iemand strak gelegen binnen een paar minuten.
Maar jij kiest er blijkbaar liever voor om hem belachelijk te maken op een forum. Heb je dat ook nog tegen hem gezegd? Ik ga je belachelijk maken op FOK FORUM jwtz!
Held.
Gabber of niet, fan voor je cluppie is weg al die kakkerlakken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:57 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Mja tenzij t gabbers zijn, hardcore never dies je weet
En een portefeuille van Feyenoord is voor losers. Dat smijt je toch weg als je negentien bent. sukkel...quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, tattoo's zijn voor tokkie's
Zie Schoen opeten topic in VBLquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:03 schreef Gupje het volgende:
Waarom heb je die UI dan?![]()
Ik wil dat wel graag weten
Maar dan moet ik een nieuwe portemonnee kopen en dan heb ik geen geld meer om erin te doen dus had ik net zo goed geen portemonnee kunnen kopen dus kan ik net zo goed deze houden omdat ik zonder het kopen van een portemonnee wel geld hebquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:06 schreef Wazzzaaah het volgende:
[..]
En een portefeuille van Feyenoord is voor losers. Dat smijt je toch weg als je negentien bent. sukkel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |