abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87031454
Nee, geen trol. Wat is er inhoudelijk mis met mijn beweringen? Zou jij het willen dat als je een winkel hebt er iemand ongestoord naar buiten rijdt in een scootmobiel? Zo'n scootmobiel is ook een ideaal voertuig om eens wat dure spullen in te verbergen. Klinkt allemaal erg overdreven, maar ik snap het wel dat winkeliers niet zomaar iemand zullen vertrouwen.

En behalve dat is het geen zaak voor de winkelier, maar voor de maker van de scootmobiel. Laat zij er maar wat aan doen, daar zit toch het grootste probleem, in plaats dat je nu moet winkelen terwijl overal de poortjes afgaan. Daar zou ik zelf ook niet vrolijk van worden als er elke iemand van het winkelpersoneel aan te pas moet komen als ik een winkel uitrijd omdat mijn scootmobiel de poortjes op hol laat slaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door ufopiloot op 30-09-2010 18:51:20 ]
pi_87031868
Ufopiloot weet duidelijk waar hij over praat? NOT

Je leest nog eens slecht ook, ik kom daar al jaren, b en vaste klant en die poortjes horen niet af te gaan op de electronica van een scootmobiel dus het is wel degelijk de fout van de winkelier (of van zijn leverancier wat die alarmpoortjes betreft, maar dat valt ook onder de verantwoordelijkheid van de winkelier en zeker niet onder MIJN verantwoordelijkheid)

Ik wil jou wel eens horen piepen als je plotseling niet meer in winkels mag komen waar je altijd komt omdat je verkeerde poten onder je lijf hebt.
Ik weet trouwens niet WAAR in een scootmobiel je dingen wil gaan verbergen.. er zitten geen deurtjes in ofzo..

Het is dus een zaak van de maker van de alarmpoortjes, die horen zo afgesteld te zijn dat ze niet afgaan op de electronica van een scootmobiel.

En hoezo storm in een glas water.. ik word in een overdekt winkelcentrum voor de ingang van de drogist met veel poeha aangesproken door een winkelier die al jaren goed aan me verdient op een meer dan genante manier..

JA dan shake ik en dan beheers ik me nog heel erg!
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 19:07:55 #253
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87032454
Ik ben het wel met ufopiloot eens! Er is echt sprake van een tsunami aan stelende scootmobielers! En die scootmobielen hebben ze gewoon omdat ze lui zijn! En omdat ze lui zijn werken ze niet! En omdat ze niet werken wordt die scootmobiel nog eens betaalt uit de zak van de wel werkende mensen! Dus die worden legaal en illegaal bestolen! :')

Als je in een scootmobiel zit hoor je gewoon door de poortjes te kunnen gaan zonder dat die vals-positief gaan piepen. Wiens fout het ook moge zijn het is niet die van degene die in de scootmobiel zit. :W

De 'professionele' winkeldief pakt gewoon een heel schap meuk in één keer, flikkert het in een tas en trekt vervolgens een sprintje. Piep, piep, piep, piep, maar weg zijn ze. Die apparaatjes om die labeltjes eraf te halen zijn blijkbaar gewoon te verkrijgen via dubieuze marktplaatsaanbiedingen zag ik laatst bij 'kijk in uw wijk'. :')

De DA was het toch? Klacht indienen bij het hoofdkantoor. Hun gegevens staan op hun site!
pi_87032819
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:53 schreef MarMar het volgende:
Je leest nog eens slecht ook, ik kom daar al jaren, b en vaste klant en die poortjes horen niet af te gaan op de electronica van een scootmobiel dus het is wel degelijk de fout van de winkelier (of van zijn leverancier wat die alarmpoortjes betreft, maar dat valt ook onder de verantwoordelijkheid van de winkelier en zeker niet onder MIJN verantwoordelijkheid)

Het is dus een zaak van de maker van de alarmpoortjes, die horen zo afgesteld te zijn dat ze niet afgaan op de electronica van een scootmobiel.
Horen de poortjes niet af te gaan op de electronica van de scootmobiel, of hoort de electronica van de scootmobiel er niet voor te zorgen dat de poortjes afgaan? Je kan het van twee kanten bekijken.

Aangezien je zelf al zegt dat het in meerdere winkels gebeurt zal het niet aan deze specifieke poortjes liggen maar aan de scootmobiel. Want zover ik weet is het niet zo dat ELKE scootmobiel hier last van heeft. Mijn tante heb ik in ieder geval nog nooit horen klagen. En zij winkelt trouwens VEEL :D
quote:
Ik wil jou wel eens horen piepen als je plotseling niet meer in winkels mag komen waar je altijd komt omdat je verkeerde poten onder je lijf hebt.
Dan zou ik iets aan het probleem proberen te doen om het op te lossen.
quote:
Ik weet trouwens niet WAAR in een scootmobiel je dingen wil gaan verbergen.. er zitten geen deurtjes in ofzo..
Het makkelijkst; je gaat er gewoon op zitten. Want niemand zal natuurlijk vragen of je even uit wilt stappen zodat men op je stoel kan kijken.
quote:
En hoezo storm in een glas water.. ik word in een overdekt winkelcentrum voor de ingang van de drogist met veel poeha aangesproken door een winkelier die al jaren goed aan me verdient op een meer dan genante manier..

JA dan shake ik en dan beheers ik me nog heel erg!
Ok, daar kan ik verder niks over zeggen aangezien ik de hele situatie niet ken, en misschien ben ik zelf te rustig voor om het voor te kunnen stellen.

En tja, ik zeg ik niet dat ik het met de winkelier eens ben. Wat dat betreft vind ik ook dat HIJ er een storm in een glas water van maakt.

Het is triest en heel erg flauw, maar wat ik alleen maar wilde zeggen (ook n.a.v. de andere reactie) is dat ik het niet 'schandalig' zou noemen of vinden dat je er 'werk van zou moeten maken'. Op een manier kan ik ook het standpunt van de winkelier begrijpen en daar komt nog bovenop dat hij het recht heeft om zonder reden iemand de toegang tot de winkel te ontzeggen en je daar sowieso niets tegen in kan brengen. Of het nou een eenmanszaak is of een winkel uit de DA-keten.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:18:46 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87032910
Nou, ik zou een dikke vette klacht indienen bij de desbetreffende keten :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 30 september 2010 @ 19:45:03 #256
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_87033926
Het hoeft niet aan de elektronica te liggen van de scootmobiel. Sommige poortjes gaan ook af van mijn rolstoel zonder elektronica. (En ik jat niet)
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_87034130
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef ufopiloot het volgende:
Nee, geen trol. Wat is er inhoudelijk mis met mijn beweringen? Zou jij het willen dat als je een winkel hebt er iemand ongestoord naar buiten rijdt in een scootmobiel? Zo'n scootmobiel is ook een ideaal voertuig om eens wat dure spullen in te verbergen. Klinkt allemaal erg overdreven, maar ik snap het wel dat winkeliers niet zomaar iemand zullen vertrouwen.

En behalve dat is het geen zaak voor de winkelier, maar voor de maker van de scootmobiel. Laat zij er maar wat aan doen, daar zit toch het grootste probleem, in plaats dat je nu moet winkelen terwijl overal de poortjes afgaan. Daar zou ik zelf ook niet vrolijk van worden als er elke iemand van het winkelpersoneel aan te pas moet komen als ik een winkel uitrijd omdat mijn scootmobiel de poortjes op hol laat slaan.
Ja, dat zal allemaal best.
Als je een goede ondernemer bent, en een mevrouw uit jouw wijk komt al jaren in haar scootmobiel in de zaak, dan ga je haar dus zo niet behandelen. Ook al is het de "schuld van de scootmobielfabrikant".

Jouw reactie kan dan misschien feitelijk wel waar zijn, maar ik durf te wedden dat je de rest van het topic niet gelezen hebt. Had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat het gewoon ongepast is eigenlijk wat je zegt...
pi_87034187
Wat enorm vervelend MarMar!

Maar toen ik teruglas, bedacht ik nog wat.
Weet je heel zeker dat het slijmbeurs ontstekingen zijn? De huisarts dacht er bij mij ook aan, maar het bleken triggerpoints te zijn. Daar helpt dry needling vaak goed tegen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 19:52:30 #259
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87034191
Ik was niet eens binnen geweest en die dingen gingen piepen. 8)7

Kon gewoon doorlopen, want die dingen bleken gingen volgens die medewerker om de meeste rare redenen af te gaan. Op de terugweg gingen ze dan weer niet af. :')
pi_87042434
@ Krakkemieke: de troep kwam eruit stromen zodra er een naald in werd gezet, dus ja ik ben er vrij zeker van dat het echt ontstekingen zijn ;)

@ kortzichtig persoon: De meneer in kwestie zegt dat de leverancier GARANDEERT dat die poortjes niet af kunnen gaan van scootmobiels.. dat is dus sowieso een fabel.
Het gebeurt niet in ALLE winkels.. en bij sommige winkels hoor je alleen een zacht signaal als ik door de poortjes gaat, maar gaat niet gelijk het hele alarm af (dat gebeurt bijvoorbeeld bij de C&A).
En zelfs als het dan aan de scoot ligt is die eigenaar van de DA een knakworst en had hij bijvoorbeeld ook kunnen zeggen "wilt u eens vragen of ze uw scootmobiel willen nakijken en of ze het kunnen oplossen als het aan de scootmobiel ligt?" en dan was er niets aan de hand geweest.
Maar zo'n scene schoppen in de hal van een winkelcentrum waar ik dus gewoon voor lul gezet wordt in mijn scootmobiel kan van geen kant en van iemand die een winkel runt mag je verwachten dat hij niet compleet contactgestoord is....
pi_87043599
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:50 schreef lezzer het volgende:Jouw reactie kan dan misschien feitelijk wel waar zijn, maar ik durf te wedden dat je de rest van het topic niet gelezen hebt. Had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat het gewoon ongepast is eigenlijk wat je zegt...
Dat is dus eigenlijk ook dezelfde situatie als de winkelier die het hele verhaal achter de scootmobiel niet kent.
pi_87043949
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:51 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat is dus eigenlijk ook dezelfde situatie als de winkelier die het hele verhaal achter de scootmobiel niet kent.
Jij hebt echt een bord voor je kop he...

Ik kom al jaren bijna wekelijks in die winkel en ik heb toevallig geen 10 verschillende scootmobiels omdat het leuk is om verschillende kleurtjes te hebben ofzo..

Zelfde winkel
Zelfde scootmobiel
Zelfde alarm
Nooit een probleem

Get it?
pi_87044040
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:51 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.
De winkelier ziet MarMar al weet ik hoe lang op die manier in de winkel, en jij had de kans het topic te lezen maar je hebt het gewoon niet gedaan.
pi_87044750
Als je in de DA ook zo vijandig en gefrustreerd reageert tegenover mensen met een andere mening dan jij snap ik wel waarom hij een reden zoekt om je niet meer binnen te laten. Tjonge jonge zeg, ik probeer ook alleen maar een mogelijke verklaring te zoeken en verplaats mij een beetje in het lichaam van de winkelier. Misschien moet je in plaats van het hier te botvieren op andersdenkenden eens naar de D&A gaan en hem gewoon er op aan te spreken. Misschien knap je wel op van een goed gesprek, als je tenminste niet zo opgefokt reageert als hier op het forum. Als je mensen met respect behandelt krijg je respect terug, waarschijnlijk kunnen jullie er allebei wel veel van leren. Succes.
pi_87044798
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:14 schreef ufopiloot het volgende:
Als je in de DA ook zo vijandig en gefrustreerd reageert tegenover mensen met een andere mening dan jij snap ik wel waarom hij een reden zoekt om je niet meer binnen te laten. Tjonge jonge zeg, ik probeer ook alleen maar een mogelijke verklaring te zoeken en verplaats mij een beetje in het lichaam van de winkelier. Misschien moet je in plaats van het hier te botvieren op andersdenkenden eens naar de D&A gaan en hem gewoon er op aan te spreken. Misschien knap je wel op van een goed gesprek, als je tenminste niet zo opgefokt reageert als hier op het forum. Als je mensen met respect behandelt krijg je respect terug, waarschijnlijk kunnen jullie er allebei wel veel van leren. Succes.
Wat zeg ik...
Flatgebouw voor je kop..

En nee dat neem ik niet terug.. ga lekker WoW spelen ofzo.. sociaal bezig zijn is niet je sterkste punt.
pi_87044833
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:14 schreef ufopiloot het volgende:
Succes.
Bedankt. Jij ook veel succes :*
pi_87045753
Als je stereotypen erbij wilt halen, val jij in de categorie van egocentrisch stereotype scootmobiel gebruiken die met 15 kilometer per uur door het winkelcentrum scheurt, en dan boos wordt als er mensen voor je voeten lopen en in elke discussie jezelf in de slachtofferrol plaatsen. En, en, heb ik gelijk?
pi_87046270
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:41 schreef ufopiloot het volgende:
Als je stereotypen erbij wilt halen, val jij in de categorie van egocentrisch stereotype scootmobiel gebruiken die met 15 kilometer per uur door het winkelcentrum scheurt, en dan boos wordt als er mensen voor je voeten lopen en in elke discussie jezelf in de slachtofferrol plaatsen. En, en, heb ik gelijk?
Mijn scootmobiel kan bijna 20 km per uur, dus nee, je hebt het mis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2010 @ 07:29:51 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87049625
Ik snap best dat die man het vervelend vindt als zijn alarm voor nop afgaat, maar dat is nog geen reden om iemand zo te behandelen :N Het ligt aan de scootmobiel of aan de poortjes, maar zeker niet aan de klant.

Ik zou er ook nooit meer willen komen, MarMar, en een klacht indienen bij het hoofdkantoor zou ik zeker doen. Zo ga je niet met mensen om, wat een hork }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87056972
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef MarMar het volgende:
@ Krakkemieke: de troep kwam eruit stromen zodra er een naald in werd gezet, dus ja ik ben er vrij zeker van dat het echt ontstekingen zijn ;)

Dat lijkt me heel duidelijk ja. Naja, ik probeerde even mee te denken.... :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_87062200
Bah Marmar :( Helemaal omdat je al zolang vaste klant bent daar -O- Ik heb zelf ook de nodige beperkingen maar ondervind er weinig hinder van. Maar het is een proces van jaren geweest om te accepteren dat ik een stom lichaam heb. De enige hinder die ik eigenlijk heb nu is mijn vriendje die het na 3 jaar nog steeds niet begrijpt :+ @ krakje, ik ben niet echt in belstemming vandaar dat ik foon niet opnam gister :@ Kleppen volgende week wel even bij :*
pi_87062832
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef MarMar het volgende:
Manlief heeft de gekochte spullen teruggebracht en ik heb gezegd, voor zover ik nog uit mn woorden kon komen, dat ik er nooit meer kom, met of zonder scootmobiel.
Kreeg bij de bakker heel lief een bakje koffie om bij te komen van de schrik, daar snapte ze er niets van en zei ze ook meteen "maar we kennen u toch allemaal hier"

Echt belachelijk gewoon.
Dien een klacht in bij de DA he? Denk trouwens ook eens aan Tros Radar. Daar is een onderdeel van koude en warme douche. Gewoon even een mailtje sturen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:01:02 #273
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87065117
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef MarMar het volgende:
Ik kick deze maar weer omdat ik geen zin heb om een nieuw topic te openen...

Wat er gebeurd is vandaag:

Ik kom al sinds ik de scootmobiel heb vaak bij de DA drogist in de wijk en vaak reageert het alarmpoortje op de scootmobiel.
Als ze willen mogen ze altijd in mijn tas kijken, maar ze kennen me er en het is nooit echt een probleem.
Gister was ik er geweest voor flink wat boodschapjes en vandaag moest ik nog even wat hebben en ging het alarm natuurlijk weer af.

De eigenaar, die me ook kent als vaste klant, kwam er bij en tot mijn stomme verbazing wordt mij de toegang ontzegd met mijn scootmobiel voor de toekomst!!! Hij vindt het te lastig dat het alarm steeds afgaat en de leverancier heeft hem gegarandeerd dat dat niet kan bij die poortjes, dus moet ik maar een andere scootmobiel aanschaffen ofzo, met deze scootmobiel mag ik niet meer naar binnen!!!

Bij andere winkels gebeurt het ook wel eens, dat is eigenlijk nooit een probleem.
Waar ze me niet kennen, kijken ze gewoon even in mijn tas en krijg ik eigenlijk altijd te horen dat het wel vaker gebeurd en bij winkels waar ze me wel kennen hoef ik maar mn hand op te steken van "ik was het" en is er niets aan de hand.

Ik zit er nog van te shaken...
noujaaaaa? :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87066109
Klacht heb ik gister al bij meldpunt discriminatie neergelegd en natuurlijk is ook een brief naar het hoofdkantoor van de DA gegaan. Hoewel het franchise ondernemingen zijn, neem ik toch aan dat de DA niet op dit soort praktijken zit te wachten.

Tros Radar is wel een goeie, ben benieuwd of ik daar reactie krijg.

Ben inmiddels wel weer bijgekomen, maar dit soort situaties maken het er niet bepaald makkelijker op om er op wielen op uit te gaan.
pi_87067007
Meeste winkeldiefstal wordt door personeel van de winkel zelf gedaan :D

Ik zou ook woest worden en kan me ook het shaken goed voorstellen.
Je bent/voelt je al bekeken in een scoot, krijg je deze ongein nog op de koop toe.
pi_87199017
In mijn hoofd en hart ben ik niet veranderd
Ik hou nog evenveel van muziek
nog evenveel van de wind, de zon, het water
Zelfs de geuren van de herfst, al hou ik meer van zomer

Ik spreek met dezelfde mond
kijk door dezelfde ogen en voel
met hetzelfde hart

Ik wil nog steeds hetzelfde
alleen mijn lijf denkt daar anders over

dagelijks een conflict tussen willen en kunnen
soms vergeet ik het
soms schreeuwt het: "KIJK NAAR MIJ"

"Je hoofd en je hart zijn niet veranderd
maar je woont in mij
je beweegt in mij
je hebt mij nodig
en ik doe niet meer wat je wil"

[ Bericht 0% gewijzigd door MarMar op 05-10-2010 20:35:00 ]
pi_87214903
Ik las het gedoe met de DA gister in de krant.. Heeft dit nog positief effect gehad?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:24:08 #278
13151 crew  Rewimo
pi_87215125
Heeft het in de krant gestaan? In welke, is het ergens online te lezen? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87215298
Het is niet online te lezen nee, was alleen in het regiogedeelte van de LC.
Concrete effecten zijn er nog niet, maar het hoofdkantoor heeft inmiddels contact met me opgenomen en lijkt welwillend te zijn. We wachten af.

Verder zou ik nog wel duzend dingen willen zeggen hier, maar ik zou even lief doen nu dus :X
pi_87215842
Die gast meet zichzelf ook wel een aardige slachtofferrol aan in het artikel..

Maar mooi dat de L.C. dit verhaal oppikt, zulke publiciteit zit niemand op te wachten..
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:24:54 #281
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_87217137
Zo maar even de L.C. van gister uit het oud papier vissen. Ben benieuwd wat erin staat!

En je gedicht is echt wow, was er wel even stil van.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_87218774
Mjah Woffel.. gmta wat dat betreft... Iets van "liegen dat het gedrukt staat" comes to mind.

@ Manda-rijn thx :* mensen staan er zovaak niet bij stil he.. maar het is zoveel meer dan alleen wat praktische problemen..
pi_87264819
Vandaag op de lokale radio... helaas wilde dhr zelf niet meedoen aan het gesprek. Beetje gemiste kans imho.
Voor wie oprecht geinteresseerd is, stuur maar een pm dan heb ik een link.
pi_87285069
De leverancier is vandaag met scootmobiel en al naar de DA geweest, ik zal proberen het zo goed mogelijk na te vertellen.

Eerste wat is gedaan is de scootmobiel door het poortje rijden en inderdaad, hij ging af. Daarna is de bekapping en de zitting eraf gehaald en de scootmobiel weer door het poortje gereden en ging het alarm niet af. Daarna hebben meneer Schut en de leverancier samen de bekapping door het poortje gehaald en weer ging het alarm niet af. Vervolgens hebben ze de zitting erdoor gehaald en tóen ging het alarm wel af.

De zitting is volledig gestript en uiteindelijk is er een pvc strookje gevonden die een naad beschermd van de bekleding en het bleek zo te zijn dat het poortje op dat strookje reageerd. Statische electriciteit door wrijving dus.

Nu hoort een poortje niet te reageren op statische electriciteit, maar de leverancier heeft nagemeten hoeveel het was en het was toch nog aanzienlijk. De strip is verwijderd uit de zitting, dus dat probleem is opgelost, maar het geeft geen garanties voor de toekomst.

Tot zover mijn deel...

edit: plaatje erbij van de "boosdoener"

Een stuk plastic ter grootte van een lineaal ......

[ Bericht 9% gewijzigd door MarMar op 07-10-2010 16:11:27 ]
pi_87296319
Top dat ze het probleem opgelost hebben! :) Althans van het alarm..

Wat een gezeur door zo'n stuk plastic (en niet al te sportieve winkeleigenaar natuurlijk).
Hoop dat hij het verder netjes oplost..
pi_87296625
Mwah.. geen reactie gehad nog van die kant hoor.

My two pennies: als het al afgaat van een stuk plastic, was/ben/blijf ik no way de enige die dat probleem had in die winkel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 oktober 2010 @ 19:43:56 #287
13151 crew  Rewimo
pi_87297057
Neuh, je zult heus niet de enige zijn waarbij statische elektriciteit wordt opgewekt. Daar hoef je niet eens een scootmobiel voor te hebben ;)

Ik baal. Op het moment kan ik buitenshuis niet meer zonder krukken :( En daar heb ik even grondig genoeg van. Maandag ga ik voor het eerst in een half jaar weer werken en daar zie ik ook tegenop. Niet vanwege het werk maar omdat ik alles bijelkaar ongeveer 4 uur bezig ben (waarvan 2 in de auto) en grotendeels moet zitten. En dat kan ik niet langer dan een half uur. Morgen krijg ik als het goed is andere pijnstillers, hopelijk lukt het daarmee.
pi_87297288
Bah succes :(
Klote is dat he als je stukje meer hulpmiddelen nodig hebt.

Qua pijnstillers heb ik nog een shitload liggen, de zenuwblokkade doet z'n werk goed voor me. Heb nog wel genoeg pijn over, maar niet meer dan ik aankan zonder pillen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 oktober 2010 @ 20:10:18 #289
13151 crew  Rewimo
pi_87298247
Wat fijn dat het zo goed blijft helpen ^O^
pi_87298966
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, je zult heus niet de enige zijn waarbij statische elektriciteit wordt opgewekt. Daar hoef je niet eens een scootmobiel voor te hebben ;)

Ik baal. Op het moment kan ik buitenshuis niet meer zonder krukken :( En daar heb ik even grondig genoeg van. Maandag ga ik voor het eerst in een half jaar weer werken en daar zie ik ook tegenop. Niet vanwege het werk maar omdat ik alles bijelkaar ongeveer 4 uur bezig ben (waarvan 2 in de auto) en grotendeels moet zitten. En dat kan ik niet langer dan een half uur. Morgen krijg ik als het goed is andere pijnstillers, hopelijk lukt het daarmee.
Da's echt balen ja. -O-
Ik zou gewoon af en toe een stukje lopen. Al staat dat misschien stom.
Ik kan niet lekker zitten op een bank, dus ik pak een rechte stoel als ik ergens op bezoek ben. Dan val ik maar op, maar het scheelt dagen pijn.
Na lang uitstellen heb ik ook sterkere pijnstillers. Ik red het soms niet met wat ik heb en aanpassingen als een andere stoel.
@MarMar: Wat een mooi gedicht!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 oktober 2010 @ 21:05:50 #291
13151 crew  Rewimo
pi_87300949
Ja, ik ga ook aan de wandel, anders wordt het zeker niks. En als het echt niet gaat, hebben ze pech. Het is gewoon erg lastig nu dat ik een uur moet rijden. Normaal gesproken geen probleem.
  woensdag 29 december 2010 @ 19:56:38 #292
92409 Twinky
Little star.
pi_90596971
Pff, tis weer een enorme schop maar ik zit er even helemaal doorheen. ik ben verdomme 21 en sta 's ochtends te huilen omdat ik mijn onderbroek niet aankrijg. heb mijn haren niet gewassen omdat ik m'n armen niet omhoog krijg en gooi nu een diepvriespizza in de oven omdat ik het niet voor elkaar krijg om ofwel boodschappen te doen (lopen) of te koken (staan).

Ik voel me zwak en weet niet wat ik moet doen. Heb net maar een elektrische deken besteld omdat het schijnt dat mensen dan minder pijn hebben en dat gaf me wel enige hoop maar oooo wat een kutzooi. Bah.

tot zover de o wat ben ik zielig-kick in MarMars topic
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 20:06:15 #293
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90597395
quote:
18s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Twinky het volgende:
Pff, tis weer een enorme schop maar ik zit er even helemaal doorheen. ik ben verdomme 21 en sta 's ochtends te huilen omdat ik mijn onderbroek niet aankrijg. heb mijn haren niet gewassen omdat ik m'n armen niet omhoog krijg en gooi nu een diepvriespizza in de oven omdat ik het niet voor elkaar krijg om ofwel boodschappen te doen (lopen) of te koken (staan).

Ik voel me zwak en weet niet wat ik moet doen. Heb net maar een elektrische deken besteld omdat het schijnt dat mensen dan minder pijn hebben en dat gaf me wel enige hoop maar oooo wat een kutzooi. Bah.

Ach ja, ik schop en leef even met je mee!
  woensdag 29 december 2010 @ 20:11:43 #294
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90597621
quote:
18s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Twinky het volgende:

Wat een ellende... Ik leef met je mee. Mijn chronische klachten gaan ook niet zo lekker de laatste week, dus ik zit ook te schijten momenteel, had iets meer voorgesteld van de kerstvakantie. Is het bij jou variabel over de tijd heen, of zit je echt in een achteruitgang? Veel sterkte...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 29 december 2010 @ 20:17:58 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90597879
Sterkte Twinky.

Hier gaat het ook niet al te best. Ook erg veel last van de kou en de sneeuw. Bestek vasthouden kost moeite en van sporten komt het ook maar sporadisch. Maar goed, ik kan nog sporten. Laten we het maar zo bekijken :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 29 december 2010 @ 20:21:04 #296
92409 Twinky
Little star.
pi_90598018
Volgens mij ligt het erg aan de kou nu. Ik val binnen de fibromyalgie-categorie (ben nu via de huisarts op weg naar de reumatoloog, toch maar een keertje de officiele diagnose halen) dus daar ben je mooi klaar mee :P en het is dus ook behoorlijk variabel. Ik probeer maar te blijven denken dat het vanzelf weer (iets) beter wordt. Maar dan nog; mijn vriend zei laatst dat ik mijn leven zo inplan dat ik nooit meer dan tien minuten hoef te lopen. Was wel een beetje een klap; ook in betere periodes gaat het niet 'goed'. Maarja, wat doe je eraan :P
pi_90599025
Rot die confrontatie met jezelf.. been there doing that zeg maar.
Ik realiseer me ook steeds vaker dat ik altijd al om mijn lijf heen aan het plannen was en/of aan het doorbijten was tegen alles in.

Fibromyalgie is echt iets waar je geen pijl op kan trekken, de een voelt zich beter in de winter, de ander in de zomer.. (1 van de diagnoses die ik de afgelopen jaren gekregen heb, maar het plaatje is nogsteeds niet helemaal compleet)

Probeer de momenten dat het minder slecht gaat maar te pakken en verder weet je gewoon niet hoe het komt. Heb je ook baat bij iets als saunagebeuren?
Ik heb overigens net een warmtelamp gekocht (zo'n uv lamp). Dat lijkt iets te verlichten, maar eigenlijk alleen maar gedurende dat ik ervoor zit. (max 15 minuten 3 keer per dag) Ze zijn niet heel duur, dus wellicht het proberen waard..

Sterkte straks bij de reumatoloog Twinky en hopelijk voel je je snel weer even wat beter.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:45:46 #298
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_90599104
lotgenoten topic, alleen hier al lezen doet me deugd, gewoon om te zien dat ik niet de enige ben (en dat is niet lullig bedoelt :@)

[ Bericht 40% gewijzigd door Klonk op 29-12-2010 20:55:16 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2010 @ 20:54:20 #299
13151 crew  Rewimo
pi_90599503
Hier wil het ook nog niet erg, heb een prik gehad in de slijmbeurs van mijn heup vorige week. Maar helaas, zoals ik al vreesde heeft het niet geholpen. En nu met die gladheid met krukken is ook niks, ik heb er wel ijzertjes onder maar toch.

Sterkte allemaal!
  FOK!fotograaf woensdag 29 december 2010 @ 21:25:02 #300
148247 taxibabe
pi_90601053
Bij mij is de fibro gelukkig stabiel, al heb ik wel mijn ups en downs. Zolang ik alles maar op '70%' doe kan ik redelijk goed leven .. en dan is het, inderdaad zoals al meerdere zeggen, je leven om de fibro heenplannen.

Als ik meer ga doen, gaat dat de eerste weken goed. Maar op een gegeven moment krijg ik dan toch een klap terug. Dan begin ik meestal last te krijgen van mijn rechterbeen, ik vermoed dat dat trouwens van de hernia komt. Als ik dan gewoon in dat tempo doorga heb ik 's avonds verhoging/koorts en gaat mijn hele lichaam zeer doen en ben moemoemoe.

Verder is het al vanaf kind zo dat wanneer ik vakantie heb, dat ik dat ziek word. Zoals nu heb ik weer kaakonsteking of iets in die richting. Vroeger had ik altijd migraine in de vakantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')