Horen de poortjes niet af te gaan op de electronica van de scootmobiel, of hoort de electronica van de scootmobiel er niet voor te zorgen dat de poortjes afgaan? Je kan het van twee kanten bekijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:53 schreef MarMar het volgende:
Je leest nog eens slecht ook, ik kom daar al jaren, b en vaste klant en die poortjes horen niet af te gaan op de electronica van een scootmobiel dus het is wel degelijk de fout van de winkelier (of van zijn leverancier wat die alarmpoortjes betreft, maar dat valt ook onder de verantwoordelijkheid van de winkelier en zeker niet onder MIJN verantwoordelijkheid)
Het is dus een zaak van de maker van de alarmpoortjes, die horen zo afgesteld te zijn dat ze niet afgaan op de electronica van een scootmobiel.
Dan zou ik iets aan het probleem proberen te doen om het op te lossen.quote:Ik wil jou wel eens horen piepen als je plotseling niet meer in winkels mag komen waar je altijd komt omdat je verkeerde poten onder je lijf hebt.
Het makkelijkst; je gaat er gewoon op zitten. Want niemand zal natuurlijk vragen of je even uit wilt stappen zodat men op je stoel kan kijken.quote:Ik weet trouwens niet WAAR in een scootmobiel je dingen wil gaan verbergen.. er zitten geen deurtjes in ofzo..
Ok, daar kan ik verder niks over zeggen aangezien ik de hele situatie niet ken, en misschien ben ik zelf te rustig voor om het voor te kunnen stellen.quote:En hoezo storm in een glas water.. ik word in een overdekt winkelcentrum voor de ingang van de drogist met veel poeha aangesproken door een winkelier die al jaren goed aan me verdient op een meer dan genante manier..
JA dan shake ik en dan beheers ik me nog heel erg!
Ja, dat zal allemaal best.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef ufopiloot het volgende:
Nee, geen trol. Wat is er inhoudelijk mis met mijn beweringen? Zou jij het willen dat als je een winkel hebt er iemand ongestoord naar buiten rijdt in een scootmobiel? Zo'n scootmobiel is ook een ideaal voertuig om eens wat dure spullen in te verbergen. Klinkt allemaal erg overdreven, maar ik snap het wel dat winkeliers niet zomaar iemand zullen vertrouwen.
En behalve dat is het geen zaak voor de winkelier, maar voor de maker van de scootmobiel. Laat zij er maar wat aan doen, daar zit toch het grootste probleem, in plaats dat je nu moet winkelen terwijl overal de poortjes afgaan. Daar zou ik zelf ook niet vrolijk van worden als er elke iemand van het winkelpersoneel aan te pas moet komen als ik een winkel uitrijd omdat mijn scootmobiel de poortjes op hol laat slaan.
Dat is dus eigenlijk ook dezelfde situatie als de winkelier die het hele verhaal achter de scootmobiel niet kent.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:50 schreef lezzer het volgende:Jouw reactie kan dan misschien feitelijk wel waar zijn, maar ik durf te wedden dat je de rest van het topic niet gelezen hebt. Had je dat wel gedaan, dan had je geweten dat het gewoon ongepast is eigenlijk wat je zegt...
Jij hebt echt een bord voor je kop he...quote:Op donderdag 30 september 2010 22:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk ook dezelfde situatie als de winkelier die het hele verhaal achter de scootmobiel niet kent.
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk ook dezelfde situatie als de winkelier die het hele verhaal achter de scootmobiel niet kent.
Wat zeg ik...quote:Op donderdag 30 september 2010 23:14 schreef ufopiloot het volgende:
Als je in de DA ook zo vijandig en gefrustreerd reageert tegenover mensen met een andere mening dan jij snap ik wel waarom hij een reden zoekt om je niet meer binnen te laten. Tjonge jonge zeg, ik probeer ook alleen maar een mogelijke verklaring te zoeken en verplaats mij een beetje in het lichaam van de winkelier. Misschien moet je in plaats van het hier te botvieren op andersdenkenden eens naar de D&A gaan en hem gewoon er op aan te spreken. Misschien knap je wel op van een goed gesprek, als je tenminste niet zo opgefokt reageert als hier op het forum. Als je mensen met respect behandelt krijg je respect terug, waarschijnlijk kunnen jullie er allebei wel veel van leren. Succes.
Mijn scootmobiel kan bijna 20 km per uur, dus nee, je hebt het mis.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:41 schreef ufopiloot het volgende:
Als je stereotypen erbij wilt halen, val jij in de categorie van egocentrisch stereotype scootmobiel gebruiken die met 15 kilometer per uur door het winkelcentrum scheurt, en dan boos wordt als er mensen voor je voeten lopen en in elke discussie jezelf in de slachtofferrol plaatsen. En, en, heb ik gelijk?
Dat lijkt me heel duidelijk ja. Naja, ik probeerde even mee te denken....quote:Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef MarMar het volgende:
@ Krakkemieke: de troep kwam eruit stromen zodra er een naald in werd gezet, dus ja ik ben er vrij zeker van dat het echt ontstekingen zijn
Dien een klacht in bij de DA he? Denk trouwens ook eens aan Tros Radar. Daar is een onderdeel van koude en warme douche. Gewoon even een mailtje sturen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef MarMar het volgende:
Manlief heeft de gekochte spullen teruggebracht en ik heb gezegd, voor zover ik nog uit mn woorden kon komen, dat ik er nooit meer kom, met of zonder scootmobiel.
Kreeg bij de bakker heel lief een bakje koffie om bij te komen van de schrik, daar snapte ze er niets van en zei ze ook meteen "maar we kennen u toch allemaal hier"
Echt belachelijk gewoon.
noujaaaaa?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef MarMar het volgende:
Ik kick deze maar weer omdat ik geen zin heb om een nieuw topic te openen...
Wat er gebeurd is vandaag:
Ik kom al sinds ik de scootmobiel heb vaak bij de DA drogist in de wijk en vaak reageert het alarmpoortje op de scootmobiel.
Als ze willen mogen ze altijd in mijn tas kijken, maar ze kennen me er en het is nooit echt een probleem.
Gister was ik er geweest voor flink wat boodschapjes en vandaag moest ik nog even wat hebben en ging het alarm natuurlijk weer af.
De eigenaar, die me ook kent als vaste klant, kwam er bij en tot mijn stomme verbazing wordt mij de toegang ontzegd met mijn scootmobiel voor de toekomst!!! Hij vindt het te lastig dat het alarm steeds afgaat en de leverancier heeft hem gegarandeerd dat dat niet kan bij die poortjes, dus moet ik maar een andere scootmobiel aanschaffen ofzo, met deze scootmobiel mag ik niet meer naar binnen!!!
Bij andere winkels gebeurt het ook wel eens, dat is eigenlijk nooit een probleem.
Waar ze me niet kennen, kijken ze gewoon even in mijn tas en krijg ik eigenlijk altijd te horen dat het wel vaker gebeurd en bij winkels waar ze me wel kennen hoef ik maar mn hand op te steken van "ik was het" en is er niets aan de hand.
Ik zit er nog van te shaken...
Da's echt balen ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, je zult heus niet de enige zijn waarbij statische elektriciteit wordt opgewekt. Daar hoef je niet eens een scootmobiel voor te hebben
Ik baal. Op het moment kan ik buitenshuis niet meer zonder krukkenEn daar heb ik even grondig genoeg van. Maandag ga ik voor het eerst in een half jaar weer werken en daar zie ik ook tegenop. Niet vanwege het werk maar omdat ik alles bijelkaar ongeveer 4 uur bezig ben (waarvan 2 in de auto) en grotendeels moet zitten. En dat kan ik niet langer dan een half uur. Morgen krijg ik als het goed is andere pijnstillers, hopelijk lukt het daarmee.
Ach ja, ik schop en leef even met je mee!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Twinky het volgende:
Pff, tis weer een enorme schop maar ik zit er even helemaal doorheen. ik ben verdomme 21 en sta 's ochtends te huilen omdat ik mijn onderbroek niet aankrijg. heb mijn haren niet gewassen omdat ik m'n armen niet omhoog krijg en gooi nu een diepvriespizza in de oven omdat ik het niet voor elkaar krijg om ofwel boodschappen te doen (lopen) of te koken (staan).
Ik voel me zwak en weet niet wat ik moet doen. Heb net maar een elektrische deken besteld omdat het schijnt dat mensen dan minder pijn hebben en dat gaf me wel enige hoop maar oooo wat een kutzooi. Bah.
tot zover de o wat ben ik zielig-kick in MarMars topic
Wat een ellende... Ik leef met je mee. Mijn chronische klachten gaan ook niet zo lekker de laatste week, dus ik zit ook te schijten momenteel, had iets meer voorgesteld van de kerstvakantie. Is het bij jou variabel over de tijd heen, of zit je echt in een achteruitgang? Veel sterkte...quote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Twinky het volgende:
Pff, tis weer een enorme schop maar ik zit er even helemaal doorheen. ik ben verdomme 21 en sta 's ochtends te huilen omdat ik mijn onderbroek niet aankrijg. heb mijn haren niet gewassen omdat ik m'n armen niet omhoog krijg en gooi nu een diepvriespizza in de oven omdat ik het niet voor elkaar krijg om ofwel boodschappen te doen (lopen) of te koken (staan).
Ik voel me zwak en weet niet wat ik moet doen. Heb net maar een elektrische deken besteld omdat het schijnt dat mensen dan minder pijn hebben en dat gaf me wel enige hoop maar oooo wat een kutzooi. Bah.
tot zover de o wat ben ik zielig-kick in MarMars topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |