abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 april 2002 @ 20:34:35 #51
24054 search64
Avec le grande
pi_3965690
*bump*
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  donderdag 25 april 2002 @ 21:10:17 #52
1358 Xhorder
He's back...
pi_3966061
Geen Faith No More reunie als het aan Patton ligt:

FNM tribute album by Papa Roach etc. is now on hold according to Warren Enther pending further discussion with the major labels. This will no doubtless please Mike Patton, whose initial reaction to the project was typically scathing.
"Do you really want to hear bands ruin great songs?" the singer noted. "My advice is let sleeping dogs lie"

"If Patton wants to piss on our legacy that's fine", spits Gould, "I think it's pretty fucking cool that we inspired those bands, we wanted to write songs that would last for a long time and I think it's awesome that our music still stands up"

On the reunion, since Gould, Bordin and Hudson have been playing together, Patton has said he would never return to the group, but the others aren't to bothered anyway.

"If he said an empathatic 'No' to a reunion then thats fine with me" admits Gould. "Patton was in FNM for half the lifespan of FNM, so his relationship with the band is different from ours. The hard work was done when he joined"

"Patton will probaly work with every single person in the world rather than come back to us" laughs Bordin. "In his head he's got it all worked out, and he feels superior about it. But you know what the bottom fucking line is? I don't care. I've played with Ozzy and Korn and Jerry Cantrell, I play drums and i'm not 'Mike Bordin of Faith No More.
But everytime I see Patton mentioned in the local papers wherever, he's still 'Mike Patton, ex-Faith No More and thats the huge irony"

"Patton won't go back and do it" - and here Bordin drops his voice to an amused conspirational whisper - "but he still making a living off it. And you know what, that'll probaly torture him until the end of his days"

--------------------------------------------------------

Alsof Mike Patton zelf het ex-FnM labeltje achter z'n naam zet in tijdschriften. En Mike heeft met John Zorn gespeelt, wat ook wel een prestatie is, in ieder geval in vergelijking met Korn en Ozzy...

... na vijf jaar
  donderdag 25 april 2002 @ 21:15:02 #53
24054 search64
Avec le grande
pi_3966108
quote:
Op donderdag 25 april 2002 21:10 schreef Xhorder het volgende:
Geen Faith No More reunie als het aan Patton ligt:

FNM tribute album by Papa Roach etc. is now on hold according to Warren Enther pending further discussion with the major labels. This will no doubtless please Mike Patton, whose initial reaction to the project was typically scathing.
"Do you really want to hear bands ruin great songs?" the singer noted. "My advice is let sleeping dogs lie"

"If Patton wants to piss on our legacy that's fine", spits Gould, "I think it's pretty fucking cool that we inspired those bands, we wanted to write songs that would last for a long time and I think it's awesome that our music still stands up"

On the reunion, since Gould, Bordin and Hudson have been playing together, Patton has said he would never return to the group, but the others aren't to bothered anyway.

"If he said an empathatic 'No' to a reunion then thats fine with me" admits Gould. "Patton was in FNM for half the lifespan of FNM, so his relationship with the band is different from ours. The hard work was done when he joined"

"Patton will probaly work with every single person in the world rather than come back to us" laughs Bordin. "In his head he's got it all worked out, and he feels superior about it. But you know what the bottom fucking line is? I don't care. I've played with Ozzy and Korn and Jerry Cantrell, I play drums and i'm not 'Mike Bordin of Faith No More.
But everytime I see Patton mentioned in the local papers wherever, he's still 'Mike Patton, ex-Faith No More and thats the huge irony"

"Patton won't go back and do it" - and here Bordin drops his voice to an amused conspirational whisper - "but he still making a living off it. And you know what, that'll probaly torture him until the end of his days"

--------------------------------------------------------

Alsof Mike Patton zelf het ex-FnM labeltje achter z'n naam zet in tijdschriften. En Mike heeft met John Zorn gespeelt, wat ook wel een prestatie is, in ieder geval in vergelijking met Korn en Ozzy...

Oud nieuws, en bovendien is Mike Bordin een hele goede drummer. Toen de band nog samen was was er ook constant ruzie, is algemeen bekend.
  donderdag 25 april 2002 @ 21:22:10 #54
1358 Xhorder
He's back...
pi_3966195
quote:
Op donderdag 25 april 2002 21:15 schreef search64 het volgende:

[..]

Oud nieuws, en bovendien is Mike Bordin een hele goede drummer. Toen de band nog samen was was er ook constant ruzie, is algemeen bekend.

Lever zelf dan wat nieuws aan.. de hele tijd het topic omhoog schoppen en alleen 'joh' en 'oud nieuws' roepen schiet ook niet op...
... na vijf jaar
pi_3969223
quote:
Op donderdag 25 april 2002 21:10 schreef Xhorder het volgende:
Jaaa.. maar FNM zijn begonnen met war pigs coveren, daar hadden ze beslist Ozzy voor nodig... What's the chicken, what the egg?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zaterdag 27 april 2002 @ 12:42:01 #56
24054 search64
Avec le grande
pi_3981753
quote:
Op donderdag 25 april 2002 21:22 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Lever zelf dan wat nieuws aan.. de hele tijd het topic omhoog schoppen en alleen 'joh' en 'oud nieuws' roepen schiet ook niet op...

Nieuws leveren over een band die uit elkaar is? En danderbij, het topic gaat over je waardering uitspreken over de beste band in de wereld.
pi_3987424
Nog steeds zeer veel waardering!! FNM Rules big time!

Effe Angel Dust op zetten!

Use & Abuse... Good & Bad Times
  donderdag 9 januari 2003 @ 19:40:41 #58
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_7803249
More Patton Appreciation: Team Sleep - Kool Aid Party...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_8529133
Angel Dust in de speler..lekker album blijft dat toch..
een van de weinige albums dat me nooit is gaan vervelen. RW
pi_8529147
quote:
Op maandag 17 februari 2003 03:13 schreef Rulin het volgende:
Angel Dust in de speler..lekker album blijft dat toch..
een van de weinige albums dat me nooit is gaan vervelen. RW
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  maandag 17 februari 2003 @ 09:39:12 #61
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_8530336
FNM
pi_8531095
The real thing is dus zeker ondergewaardeerd he!
Ik vind het album beter dan angel dust, ondanks mijn favoriet midlife crisis. king for a day fool for a lifetime kent veel zwakke momenten evenals album of the year. The real thing kent die niet.

Met faith no more is een van de bands met een echte eigen stijl verdwenen, momenteel zijn er zo veel 13 in 1 dozijn bandjes dat je er misselijk van wordt. Nsync met gitaren worden die bandjes momenteel liefkozend genoemd. Het wordt tijd voor een nieuwe band die de nog niet opgeeiste kroon overneemt

Tool........ en een hele tijd niets
  maandag 17 februari 2003 @ 12:48:06 #63
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8533417
quote:
Op maandag 17 februari 2003 10:44 schreef FokTijn het volgende:
The real thing is dus zeker ondergewaardeerd he!
Ik vind het album beter dan angel dust, ondanks mijn favoriet midlife crisis. king for a day fool for a lifetime kent veel zwakke momenten evenals album of the year. The real thing kent die niet.
Zeker een goed album. toen ik FNM nog niet zo heel erg goed kende (alleen van later werk) zag ik die cd liggen voor een vriendschappelijk prijsje, dus heb ik die maar meegenomen, zonder er alteveel naar te kijken en nee het was zeerzeker geen slechte aankoop. Zelfs hun versie van War Pigs is leuk
pi_8539919
Een WERELDband die helaas ter ziele gegaan is. Ik geniet hier nog met regelmaat van
Faith no more 1987 Introduce yourself
Faith no more 1989 Live at the Brixton academy
Faith no more 1989 The real thing
Faith no more 1992 Angel dust
Faith no more 1995 King for a day, fool for a lifetime
Faith no more 1997 Album of the year
salva cum reverentia
pi_9668653
http.cv.org

HyperText -> File

pi_9668714
Faith No More was een wereldband, alleen jammer dat sir martin wegging. daarna werd het muziek niet meer zo goed als daarvoor....
pi_9730057
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 23:22 schreef HeyFreak het volgende:
Faith No More was een wereldband, alleen jammer dat sir martin wegging. daarna werd het muziek niet meer zo goed als daarvoor....
haha.. Ech nie!
pi_9944059
Vanavond op kink fm waar anders?
quote:
Vanavond Faith No More special in Heavy Alternative 22-04-2003
Vanavond staat Heavy Alternative in het teken van Faith No More. 19 april was het precies 5 jaar geleden dat de band bekend maakte uit elkaar te gaan. Frank Helmink en Peter van der Laan laten tussen 22 en 24 uur stukjes interview, unieke niet uitgebrachte songs en natuurlijk de Faith No More Top 15 van de luisteraar horen.
Voor mensen die Faith No More nog niet kennen: dit is je kans om het beste van deze wereldband te horen!
  Moderator dinsdag 22 april 2003 @ 22:02:03 #70
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_9946859
faith no more *briljant zucht*

Mike Patton *vocale held zucht*

(6 mei mit gas en er komt ook een nieuwe fantômas aan volgens ipecac.com )

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_16044733
Heb nu eindelijk een paar albums. Angel Dust, The Real Thing, Album of The Year en Introduce Yourself. Fijn dat ze geen full price meer zijn.

Beste vind ik Angel Dust (bijna vanzelfsprekend). Album of The Year in zijn geheel niet zo goed, maar extreem grote uitschieter qua geweldigheid vind ik toch wel het nummer Mouth to Mouth.

donderdag 8 januari 2004 @ 09:55:19 #72
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_16060452
Ik heb alleen nog maar de verzamelaar Who Cares A Lot. Leuk album, misschien dat de gewone albums ook nog wel eens komen
De Narcis van Gabon
  zondag 11 januari 2004 @ 11:22:00 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_16147948
Ik heb alles van ze, heb ze een keer live gezien in Arnhem op hun Angel Dust tour (Rijnhal). En Patton kan nog zoveel projecten opstarten, het niveau van FNM heeft hij nooit meer gehaald i.m.o. Ik heb nu weleens het idee dat Patton vooral wil laten zien wat hij allemaal wel niet met zijn (overigens fantastische) stem kan, ipv in dienst van de nummers te zingen. Hoewel ik vooral Tomahawk erg kan waarderen.

Beste FNM album: The real thing omdat het de meest vernieuwende was, Angel Dust (vanzelfsprekend ben ik in het bezit van de versie zonder Easy) als runner up omdat ik dat de meest evenwichtige CD vind.

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 11 januari 2004 @ 14:41:56 #74
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16152215
"The Real Thing" was destijds m'n eerste Faith No More plaat, dus daar heb ik speciale herinneringen aan. "Angel Dust" is natuurlijk ook geweldig... moeilijk te zeggen welke ik nou prefereer...
  zondag 11 januari 2004 @ 17:57:00 #75
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_16158562
Het meest geweldige aan Angel Dust is dat FNM duidelijk schijt had aan alles en er een gigantisch andere CD van maakt dan hun break through album The real thing
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_16238045
heb ze in een grijs verleden nog eens op Parkpop gezien (op 1 festival samen met artiesten als Gary Moore & Clouseau!!!). Wat ik me nog kan herinneren is dat ze veel nummers van andere bands tussen de eigen nummers (van The Real Thing) door speelden. Ik weet nog goed dat ze toen een stukje van New Kids On The Block speelden!!!
pi_16239254
kent iemand trouwens Lovage - Music to make love to your old lady by
met onder andere Mr. Paton en geproduceerd door Dan "The Automator" Nakamura (ook van de Gorillaz's).
Vind ik opzich wel een grappig plaatje
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_16239343
Verwacht hem binnenkort te ontvangen in m'n brievenbus (over Lovage).
  Moderator woensdag 14 januari 2004 @ 12:07:45 #79
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_16248555
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:21 schreef Seborik het volgende:
Verwacht hem binnenkort te ontvangen in m'n brievenbus (over Lovage).
maareh hoort dat niet in het fantômas mr. bungle peeping tom topic

( Mr Bungle, Fantômas, Peeping Tom... )

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 14 januari 2004 @ 13:10:03 #80
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_16250133
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:41 schreef dreupels het volgende:
heb ze in een grijs verleden nog eens op Parkpop gezien (op 1 festival samen met artiesten als Gary Moore & Clouseau!!!). Wat ik me nog kan herinneren is dat ze veel nummers van andere bands tussen de eigen nummers (van The Real Thing) door speelden. Ik weet nog goed dat ze toen een stukje van New Kids On The Block speelden!!!
en pump up the volume!
  woensdag 14 januari 2004 @ 13:25:22 #81
24054 search64
Avec le grande
pi_16250557
Ik heb eindelijk weer het geweldige concert in Paradiso gevonden, 1997. Super!
  woensdag 14 januari 2004 @ 13:26:26 #82
24054 search64
Avec le grande
pi_16250592
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:10 schreef Short_stop het volgende:

[..]

en pump up the volume!

Dat staat allebei op live at the brixton academy, maar dat wisten jullie vast al.
pi_16254342
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:07 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

maareh hoort dat niet in het fantômas mr. bungle peeping tom topic

( Mr Bungle, Fantômas, Peeping Tom... )

sorry had ik niet gezien
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  woensdag 14 januari 2004 @ 21:11:35 #84
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_16264589
Ja, die covertjes deden ze altijd. In Arnhem kwamen ze toen op met een House versie van The Final Countdown (met bijbehorend dansje, zeer indrukwekkend ) en deden ze nog een KrissKross (schrijf je dat zo, die twee gastjes met hun broeken verkeerd om aan) cover
  dinsdag 23 maart 2004 @ 00:37:59 #85
88692 LieutSchaffer
They Chose To Fly...
pi_17903371
wie helpt me aan de setlist van '92 (voorprogramma GNR) ?
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:12:09 #86
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_49692483
Topickickje waard lijkt me (aangespoord door het 'Overzicht Bands & Artiesten'-topic): Fake no More is een niet onverdienstelijke Nederlandse FNM-coverband. Ze hebben inmiddels een eigen website en wat filmpjes op Youtube staan. Zeker de moeite waard om even te bekijken:

Website: www.fakenomore.com
Youtube (listing): http://www.youtube.com/results?search_query=fake+no+more (o.a. Epic, Midlife Crisis en Caffeine)
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_51414575
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:12 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Topickickje waard lijkt me (aangespoord door het 'Overzicht Bands & Artiesten'-topic): Fake no More is een niet onverdienstelijke Nederlandse FNM-coverband. Ze hebben inmiddels een eigen website en wat filmpjes op Youtube staan. Zeker de moeite waard om even te bekijken:

Website: www.fakenomore.com
Youtube (listing): http://www.youtube.com/results?search_query=fake+no+more (o.a. Epic, Midlife Crisis en Caffeine)
Aanvulling: Fake no more is www.terrybogus.com geworden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')