quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey
Nog bedankt voor je complimentje van mn signaturegraag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Tilburg? Das niet naast de deur...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gewoon een discotheek in Tilburg. Niets speciaals..
Wel klote van je oor. Wordt het al wel iets minder of niet? heb zelf ook vaak last gehad van mijn oren, dus ik weet hoe irritant het kan zijn!
mja.. het valt wel mee. Maar het is inderdaad niet echt om de hoek.quote:
zwaar klote ja.. nog ff aankijken en anders toch maar weer naar de dokter.quote:Nou, het lijkt er bijna op dat het erger is geworden dan dat het wasMn gehoorgang zit practisch dicht en uitspuiten met de douchekop of wat werkt niet. Verder moet ik 3x per dag druppelen, alleen ben ik mn druppels vergeten dus moet ik het vanavond maar 2x doen
Vind het iig fucking vervelend. Jeuk, pijn, hartkloppen in je oor..
De OP heeft een foutje naast Puala...
Neequote:Op woensdag 6 mei 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
the Deanmeister!
Al monsterboard reacties?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
Verder vind ik het heel vervelend om te horen Daph.. Is dit je bijbaantje of je stage..? Aangezien het mij serieus sterk lijkt dat ze je als stagiair ontslaan, dat zijn je goedkoopste werknemers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[quote]Nou, het lijkt er bijna op dat het erger is geworden dan dat het wasMn gehoorgang zit practisch dicht en uitspuiten met de douchekop of wat werkt niet. Verder moet ik 3x per dag druppelen, alleen ben ik mn druppels vergeten dus moet ik het vanavond maar 2x doen
Vind het iig fucking vervelend. Jeuk, pijn, hartkloppen in je oor..
De OP heeft een foutje naast Puala...
Ik moest het even aankijken. Als het na een week niet zou verbeteren, moest ik terugkomen.. Als dit nu nog blijft aanhouden tot en met vrijdag ga ik gewoon terug. Heb geen zin in nog langer gelazer. Hak dat lompe oor er maar afquote:zwaar klote ja.. nog ff aankijken en anders toch maar weer naar de dokter.
Wel gek trouwens die OP, want ik zie die hele UI van Paula niet en ik had dus een gat daar. Had het ook aangepast in de wiki, maar dan verander ik het maar weer terug!
komt vanzelf en anders komt de grootste lading als je wat anders hebt gevonden.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
komt vanzelf en anders komt de grootste lading als je wat anders hebt gevonden.
Overigens wel een tip. Af en toe je telefoonnummer veranderen. Dan kom je weer bovenaan te staan
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]blijkbaar is de kleinste fout al voldoende om te ontslaan. Dan zitten ze echt diep in de crisis blijkbaar en moeten ze echt van de mensen af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry.. mijn quote was een beetje fucked op geloof ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest het even aankijken. Als het na een week niet zou verbeteren, moest ik terugkomen.. Als dit nu nog blijft aanhouden tot en met vrijdag ga ik gewoon terug. Heb geen zin in nog langer gelazer. Hak dat lompe oor er maar af
Je moest het proberen, maar als het erger of ondraaglijk wordt, moet je gewoon eerder terug natuurlijk. Zou onzin zijn om nog langer te moeten wachten dan!
Ja en dat is het erge. Je zit hier gewoon je best te doen, dan wordt er iemand uit het niet ontslagen en dan zit je hier nerveus. Ik word echt knettergek van mezelf, kan me nu helemaal niet concentrerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar is de kleinste fout al voldoende om te ontslaan. Dan zitten ze echt diep in de crisis blijkbaar en moeten ze echt van de mensen af.
[..]
sorry.. mijn quote was een beetje fucked op geloof ik.
Je moest het proberen, maar als het erger of ondraaglijk wordt, moet je gewoon eerder terug natuurlijk. Zou onzin zijn om nog langer te moeten wachten dan!
Dat beseffen ze zich inderdaad niet, dat ze op die manier je mensen onzeker en bang maakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en dat is het erge. Je zit hier gewoon je best te doen, dan wordt er iemand uit het niet ontslagen en dan zit je hier nerveus. Ik word echt knettergek van mezelf, kan me nu helemaal niet concentreren
wat heb je voor hips gedaan?quote:
tot 3 uur shows gegeven voor m'n schroefquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat beseffen ze zich inderdaad niet, dat ze op die manier je mensen onzeker en bang maakt.
[..]
wat heb je voor hips gedaan?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]Als je wordt ontslagen, moet je des noods via de kantonrechter bedingen dat de concurrentiebeding ongeldig verklaard moet worden omdat jouw werkgever gewoon alles vastpakt om mensen te kunnen ontslaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een rechtbijstandsverzekering? Zo nee, check even of dit soort grappen (vooral ivm wanneer dit is begonnen) gedekt wordt als je er nu een afsluit...
Aan iedereen is echt een rechtbijstandsverzekering aan te raden. Kost je een 10tje ofzo in de maand, maar als je een advocaat moet lappen, ga je huilen wat die gasten rekenen..Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Hoax!, vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
poepen op je werk is zo not done, maar ik moet wel
de dilemma's
Vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
poepen op je werk is zo not done, maar ik moet wel
de dilemma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |