Met en max van 2 uur etenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
'Onbeperkt' eten en dan een uur moeten wachten.
Hoezo? Ik vind wel chill.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:26 schreef Lundegaard het volgende:
onbeperkt spare ribs eten, is echt een tokkie uitje.
Barbarenvoedsel bedoel je.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:27 schreef LockonStratos het volgende:
Hoezo? Spare ribs is echt bazenvoedsel hoor
Nee, nu ben je in de war met die wokschuren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:26 schreef Lundegaard het volgende:
onbeperkt spare ribs eten, is echt een tokkie uitje.
De eerste ronde krijg je natuurlijk wel de kwaliteits spareribs, daar moet je op wachten. Daarna komt de troepquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
'Onbeperkt' eten en dan een uur moeten wachten.
"Swa's" vallen niet onder de normale mensenquote:Normale mensen: 10% (onder deze categorie vallen TS en zijn swa's)
Dat is idd nog een graad erger.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, nu ben je in de war met die wokschuren.
Mijn swa's welquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"Swa's" vallen niet onder de normale mensen
Ik ga ook wel eens met mijn swa's naar Atlantisquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:48 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Dat is idd nog een graad erger.![]()
Eigen Topicwaardig eigenlijk.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hier in Rotterdam daar was het pas gezellig.
Je hebt meedoen en meedoen hequote:Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef koningdavid het volgende:
Doen er veel Mocro's mee met een nationaal volksfeest is het ook weer niet goed.
Je beseft dat jij vermoedelijk onder de 5% Alto's valt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was gisteren in Wageningen, daar waren ook best veel sjonnies idd. Ik heb een stuk of 10 keer "Hey Bob Marley" gehoord en idd veel petjesvolk en stoere R 'n B gangsters.
Weheheh GMTAquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je beseft dat jij vermoedelijk onder de 5% Alto's valt?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je beseft dat jij vermoedelijk onder de 5% Alto's valt?
Wageningen was wel lkkr rustig...quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was gisteren in Wageningen, daar waren ook best veel sjonnies idd. Ik heb een stuk of 10 keer "Hey Bob Marley" gehoord en idd veel petjesvolk en stoere R 'n B gangsters.
Nee idd, wel van Almerequote:Op woensdag 6 mei 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
Dat is toch geen weerspiegeling van de maatschappij
Oh jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:03 schreef Multivitamine het volgende:
Ik was er ook, ja, in Almere..
Echt waar, dit soort festivallen zijn een paupermagneet, alle BreEzaHs, gangsters, guidos, tokkies zijn present.
Ik had geen last van mensen die "WAT WAT WATZ" riepen. Wellicht is TS gewoon een zielige pauper, die nog zoolafdrukken op zich heeft zitten, omdat hij over zich heen laat lopen.
D'as snel gebeurd bij zo'n opgewaardeerd dorp van 1m bij 1m.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef LockonStratos het volgende:
De hele stad ligt nu nog bezaaid met rotzooi van gister
Hoax, Atlantis heeft nooit bestaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:52 schreef LockonStratos het volgende:
Ik ga ook wel eens met mijn swa's naar Atlantis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |