Jaa, ik heb ook helemaal geen conditie en heb de dag ervoor wel veel gefietst/gebowled. Ik heb opzich wel een actieve vakantie gehad dus misschien dat het daar aan ligt dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
Wat dacht je van een beetje grieperig
En hooikoorts kan, maar daar wordt je over het algemeen niet bibberig van. Als je ook gaat niezen en het over 3 week nog zo is en een paar uur weg na een flinke regenbui is het misschien hooikoorts. Anders ben je wrs gewoon wat minder fit. Mensen hebben dat soms...
Normaal zit je op je kont, je doet een dag ineens heel veel en je vindt het gek dat je daarna moe bent?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jaa, ik heb ook helemaal geen conditie en heb de dag ervoor wel veel gefietst/gebowled. Ik heb opzich wel een actieve vakantie gehad dus misschien dat het daar aan ligt dan?
Nouja, je zal wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Normaal zit je op je kont, je doet een dag ineens heel veel en je vindt het gek dat je daarna moe bent?
Zou je daar niet even mee wachten tot het minstens 2 weken duurt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja, je zal wel gelijk hebben![]()
Ik ga iig wel gewoon me bloed laten checken just in case
Nou zoals ik al zei, ik heb eerder al klachten gehad. Al was dit dan met de ogen enzo. Ik wil het gewoon zeker wetenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou je daar niet even mee wachten tot het minstens 2 weken duurt?
De huisarts ziet je aankomen: ja, ik was heel actief en toen ineens 2 dagen moe
Weljaquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei, ik heb eerder al klachten gehad. Al was dit dan met de ogen enzo. Ik wil het gewoon zeker weten
Welja, laten we hem aanmoedigenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
Met het stevige advies om naar je huisarts te gaan, krijgt deze een schopje LIF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |