Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Trustequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik ga ook pitten nu, slaap lekker allemaal
ja helaas wel. Maar jij bent erquote:
Dat lijkt me irritant jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja helaas wel. Maar jij bent erzitten paar van die zwerfkatten heerlijk hard te miauwen kut beesten. En ik sliep gister ook aardig laat. Om kwart voor 7 gaat de wekker weer.
Je hoeft ook niet te slapen, je kunt ook gewoon de hele nacht op blijven en zo weer verder met de nieuwe dagquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
helaas niet. Het is nu aardig stil gelukkig. Maar geen zin om te slapen :p . Morgen kwart over 8 moet ik aanwezig zijn in hengelo. Bah..
Succes met je 2e pogingquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wil morgen ook nog fitnessen dus dat lijkt me geen goed planik ga weer een poging doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
van welke opleiding?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Na vele tegenwerking van het ROC,
Eindelijk geslaagd voor me Niveau 3![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
even vooraf: Christiano Ronaldo is een goede speler en Manchester United staat terecht in de finale!
maar wat heb ik me gisteren zitten ergeren aan het commentaar bij de wedstrijdUnited werd de hemel in geprezen, ook bij een simpel balletje breed, en Ronaldo werd neergezet als God himself
ze kwam superlatieven te kort om alles te beschrijven. en alle foutjes van Arsenal werden niet betiteld als fouten van Arsenal, maar als sterke acties van United
(in de categorie: wint Volendam van Ajax dan is dat niet goed van Volendam, nee dan is het slecht van Ajax
)
en in de 1e helft waren er een paar overtredingen tegen United waarbij het commentaar was: "jah, de bal werd wel gespeeld maar de speler werd ook meegenomen", in de 2e helft bij de penalty voor Arsenal is het ongeveer dezelfde situatie en dan wordt er gezegd: "jah, de speler werd wel gehaakt (notabene gewoon met een ouderwetse schaarbeweging) maar de bal werd ook gespeeld" dus dan is het ineens precies andersom en ineens geen overtredingen het is ook geen rood, want het is dan wel een doorgebroken speler maar de scheids moet wel lief zijn en nadenken dat hij hierdoor de finale mist
niks daarvan, doorgebroken speler een scoringskans ontnemen, heel simpel --> rode kaart!!
dus laat Chelsea (gun het Guus wel) of Barcelona (misschien beter opgewassen tegen United) maar de cup winnenIk ergerde me aan het alleen spelen van ronaldo. Die man geeft ook amper ballen af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is dus gewoon ineens door, niveau 4 hoogste of daarna nog meer? en hoelang doe je over niveau 4?quote:
hij heeft wel veel kwaliteit en is goed met een bal, maar inderdaad soms wat teveel ego...quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan het alleen spelen van ronaldo. Die man geeft ook amper ballen af!
Jup ik kan gelijk door naar niveau 4, ik kan er minimaal een jaar over doen, waarvan een half jaar stage.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is dus gewoon ineens door, niveau 4 hoogste of daarna nog meer? en hoelang doe je over niveau 4?
[..]
hij heeft wel veel kwaliteit en is goed met een bal, maar inderdaad soms wat teveel ego...
Alweerquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef Samzz het volgende:
In Raalte is er een voor de trein gesprongen. Beetje zonde.
Ja, nou, m'n zusje belde net dat ze met bussen verder gaan omdat de trein in aanrijding kwam met een mens. Of hoe de NS dat altijd zo mooi verwoord.quote:
Mja, het stuk tussen Raalte en Nijverdal staat bekend om z'n vele zelfmoordactiesquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nou, m'n zusje belde net dat ze met bussen verder gaan omdat de trein in aanrijding kwam met een mens. Of hoe de NS dat altijd zo mooi verwoord.
Aanrijding met een persoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nou, m'n zusje belde net dat ze met bussen verder gaan omdat de trein in aanrijding kwam met een mens. Of hoe de NS dat altijd zo mooi verwoord.
Woei! Congratulierequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
Zo houdt hij de eer wel voor zichzelf... Wel wat van te zeggen, maar inderdaad niet netjes.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter
niet onverwacht dat Marco wegging, maar 1 wedstrijd voor het eind vind ik niet echt netjes...
doe je dat nou extra of... ?quote:
Tjah, wat is in dat wereldje wel netjes?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter
niet onverwacht dat Marco wegging, maar 1 wedstrijd voor het eind vind ik niet echt netjes...
Volgens mij heeft Van Gaal ontzettend veel clausules in zijn contract.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Tjah, wat is in dat wereldje wel netjes?
die contracten zijn ook maar stomme dingen. Als Van Gaal weg wil bij AZ dan gaat ie weg, ongeacht zijn contract.
jaja, en ondertussen hebben we een friese brabander in het tukker topicquote:
maar wat is een contract nog waard?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Van Gaal ontzettend veel clausules in zijn contract.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!1111!!!!11!einzquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jaja, en ondertussen hebben we een friese brabander in het tukker topic
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!1111!!!!11!einz
Femkequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef rulerofdeath het volgende:
k heb gister trouwens aardig wat van zwolle gezien. weet alleen niet waar dat was
kats verdwaald in zwollequote:
Kan dat?quote:
Sukkel!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KUUUUUUUUUUUUT! Ik bedenk me ent dat ik vanochtend om half 10 bij de tandarts had moeten zijn...Even snel bellen voor een nieuwe afspraak
ja, we zijn naar een cafe gegaan en daar zijn we rond 12 uur uit komen rollen, maar ik heb geen idee hoe/wat/waar in zwollequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Wow wat een langzaam topic is dit zeg![]()
Een echte Slowwww chat dus
Glanerbrug heeft ook een Biebquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net even open sollicitaties naar de bibliotheken in Almelo, Borne, Hengelo en Enschede gestuurd
de mannen zijn zwaar in de meerderheidquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glanerbrug Haaksbergen heeft ook een Bieb
Voetbalquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, hoi Pikachu
Waarom gaat het hier altijd over voetbal?
Die van Glanerbrug valt onder Enschedequote:
Stiekem omdat je van ons allen houdtquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom kom ik hier eigenlijk nog... Alleen maar voetbal, voetbal en voor de verandering een beetje voetbal
Het is inderdaad allemaal voetbal hier!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom kom ik hier eigenlijk nog... Alleen maar voetbal, voetbal en voor de verandering een beetje voetbal
Ik denk het ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Stiekem omdat je van ons allen houdt
Als het je niet bevalt, ga je toch lekker wegquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voetbal en vunzige praat, 2 pijlers waarop het leven van de man steunt
En bier, voedsel en een lekker wijf om seks mee te hebbenquote:
Lekker wijf met voedsel in haar en bier uit haar navel drinken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En bier, voedsel en een lekker wijf om seks mee te hebben
edit: nog 2 verzinnen en dan zijn we eight-legged freaks
Was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Fems het volgende:
Hoe is het met dat meisje uit USA dritziebitzie?
En christiaan, wees eens lief. Ik praat ook over voetbal mee hoor!
Mama gaat waarschijnlijk met papa mee naar Heerenveen-Twente in de Kuip! En dan moet ik helemaal alleen kijkenquote:
Ach gossie,quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Mama gaat waarschijnlijk met papa mee naar Heerenveen-Twente in de Kuip! En dan moet ik helemaal alleen kijken
Ik wil je wel vergezellen hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Mama gaat waarschijnlijk met papa mee naar Heerenveen-Twente in de Kuip! En dan moet ik helemaal alleen kijken
Nog steeds bijzonder goed contact mee, ze wil nog steeds heel erg graag dat ik naar daar komquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Fems het volgende:
Hoe is het met dat meisje uit USA dritziebitzie?
Nu nog een meid die eraan meewerkt hequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En bier, voedsel en een lekker wijf om seks mee te hebben
edit: nog 2 verzinnen en dan zijn we eight-legged freaks
Gaan we anders naar Enschede om op de Grote Markt te kijken? Ik ben de dag ervoor toch in Boekelo of Busselo ofzo, voor een bruiloft, en slaap in Alstätte, dus Enschede ligt keurig op de routequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wil je wel vergezellen hoor![]()
Dan gaan we het een keer niet over voetbal hebben
D'r moet bier uit haar tieten komenquote:
Geen voetbal dan, en helemaal gééén twentequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan we anders naar Enschede om op de Grote Markt te kijken? Ik ben de dag ervoor toch in Boekelo of Busselo ofzo, voor een bruiloft, en slaap in Alstätte, dus Enschede ligt keurig op de route
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen voetbal dan, en helemaal gééén twente
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
D'r moet bier uit haar tieten komen
Ze kan ook hier komen? Dan kunnen wij haar ook keuren!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Oldenzaal ook ff een mailtje gestuurd
[..]
Nog steeds bijzonder goed contact mee, ze wil nog steeds heel erg graag dat ik naar daar komAlleen wordt het nu wel moeilijker om dat deze zomer te realiseren, zonder werk enzo
Maar ik ga m'n uiterste best doen!
Volgende dag helaas mijn 1e examen, dus feest vieren zit er voor mij niet in, en wanneer ik op de grote markt ben, ga ik vast feestvieren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan we anders naar Enschede om op de Grote Markt te kijken? Ik ben de dag ervoor toch in Boekelo of Busselo ofzo, voor een bruiloft, en slaap in Alstätte, dus Enschede ligt keurig op de route
Ze is hier al eens geweest, dus eist ze dat ik naar daar komquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Ze kan ook hier komen? Dan kunnen wij haar ook keuren!
Neeeeequote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hadden jullie trouwens al eens een foto gezien?
quote:
Wie tegen wie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Goed hoor:) met jou?
Ik had vandaag de oplevering, daar ben ik voor geslaagd! Dus kan maandag met me niveau 4 opleiding beginnen!
en ik ben nu ff na het stadion toePotje voetbal kijken
Hehe de eerste foto http://images.google.nl/images?q=Martina%20Hingis&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:
Ja ik weet wel wat ik lekker vindquote:
Nee. Met mijn zadel is een pijnlijke kont onmogelijk. Daarbij rijd ik al sinds kerst niet meer.quote:
Nou, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gewoon een zere kont, soms heb je dat he![]()
quote:
Nee... dat kloptquote:
Die hoef ik niet van hem te zienquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef Samzz het volgende:
Goed idee Fem! Misschien weken bij mij de spieren dan ook een beetje los... Mijn nek en rug are killing me
Zul je wel aardig stinken of nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is al zeker 10 jaar geleden dat ik voor het laatst in een bad heb gelegen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zul je wel aardig stinken of niet![]()
Zo flauw
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo flauw
sorryquote:
Wouterquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry
opnieuw:
Goedenavond Henrike
Waarom wist ik dat jij die zou maken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo flauw
daarna aan het werk of wil je nog verder met hbo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
![]()
Ben er gelukkig klaar mee, nog 1 jaar niveau 4 en dan ein-de-lijk van het ROC af
Oooeeeh, wie is je meissiequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik ga Barca kijken, straks nog even m'n meissie smsen![]()
Mzzzzzzzzzzzzl
Gin spatoader aansquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit nu trouwens Herman Finkers "Geen spatader veranderd" weer eens te kijken
Wat hebben wij allemaal (Nath, jij, ik) met onze ruggen? Bahquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef Samzz het volgende:
Goed idee Fem! Misschien weken bij mij de spieren dan ook een beetje los... Mijn nek en rug are killing me
De Zwakke Ruggetjes Blues!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat hebben wij allemaal (Nath, jij, ik) met onze ruggen? Bah
Bad heeft bij mij niet echt geholpen! Vrijdag mijn eigen fysio weer!
Maar morgen eerst naar Milow!
Haha, ik zou ze accepteren als ik jou was!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Zwakke Ruggetjes Blues!
Heb al wel wat aanbiedingen voor een massage gehad
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ik zou ze accepteren als ik jou was!
Te druk met school en werk, de sfeer op stal was even niet zo goed meer en mijn paardje had wat problemen met haar kaak. Dus die mag nu mooi een tijdje van de weide genietenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:41 schreef Fems het volgende:
[..]
![]()
Waarom rijd je trouwens geen paard meer?
Ah, oke!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te druk met school en werk, de sfeer op stal was even niet zo goed meer en mijn paardje had wat problemen met haar kaak. Dus die mag nu mooi een tijdje van de weide genieten
Ben jij vandaag wel buiten geweest?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Ah, oke!
Wel zonde, met dit mooie weer is rijden zo
(het mooie weer dat gaat komen)quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ben jij vandaag wel buiten geweest?
Dat klopt. Ik ga van t zomer ook wel weer aan de slag. Ik wil haar nu gewoon even haar rust gunnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Ah, oke!
Wel zonde, met dit mooie weer is rijden zo
Aah! oke!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ga van t zomer ook wel weer aan de slag. Ik wil haar nu gewoon even haar rust gunnenZe trekt zo mooi bij nu, na die kaakbreuk.
Nou ik hoop 't.quote:
Ben jij dan ook een melkfleske?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:04 schreef Samzz het volgende:
Dat mag ook best wel weer, mooi weer. Ik moet nog bijkleuren.
Dat niet. Maar een beetje bruiner mag wel.quote:
Ik heb nu een "t-shirt" , bruine/rode armen de rest wit hehehequote:
Heb een brits huidtype, word dus (bijna) niet bruin of rood.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb nu een "t-shirt" , bruine/rode armen de rest wit hehehe
Wouter
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BARCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK WERD GEK OP MN KAMERquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het voetbal wint!!!!! Godverdommeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]
IK WERD GEK OP MN KAMER![]()
Zoiets heb ik alleen bij Ajax
Kan ook z'n voordelen hebben, nooit verbrandenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb een brits huidtype, word dus (bijna) niet bruin of rood.
Jij bent echt gooooooooooedddquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Avond
Net lekker gepoolt en geairhockeyd.. en flink gewonnen
quote:
Ben je met Marko geweest?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Avond
Net lekker gepoolt en geairhockeyd.. en flink gewonnen
Huh? nee hahahquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ben je met Marko geweest?
Nieuwe ToF relatie in tha house
je weet toch dat jij mij helemaal gek maaktquote:
Ik?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je weet toch dat jij mij helemaal gek maakt
Zit je mij nu te playen?quote:
Ik kan dat niet eens, ja misschien op internetquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zit je mij nu te playen?
Je weet best hoe!
Dat is een begin hequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens, ja misschien op internet
Op wat voor type van jij dan?quote:
Ik heb geen vast type. Het moet gewoon klikken en dan kan het alle kanten opquote:
Dus jij maakt geen onderscheid tussen dun/dik/dom/lelijk ? Sweet!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen vast type. Het moet gewoon klikken en dan kan het alle kanten op
jij wel een type?
Ik heb natuurlijk wel voorkeuren. Maar een knap persoon kan ontzettend lelijk worden als z'n innerlijk mij niet aanstaat en natuurlijk ook andersom. Dusja ga toch wel voor het innerlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus jij maakt geen onderscheid tussen dun/dik/dom/lelijk ? Sweet!
Euh, knappe kop, mee kunnen lachen, geen kapsones dat is 't wel denk ik
En wat vind jij dan aantrekkelijk?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel voorkeuren. Maar een knap persoon kan ontzettend lelijk worden als z'n innerlijk mij niet aanstaat en natuurlijk ook andersom. Dusja ga toch wel voor het innerlijkZolang ik hem maar aantrekklijk vind en dat kan vele kanten op gaan
Dat wel. Maar trekt al gauw weer wit weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kan ook z'n voordelen hebben, nooit verbranden
Dat is dus heel erg afhankelijk van het innerlijk.quote:
hehe ok ok ok.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dus heel erg afhankelijk van het innerlijk.
En tja wat dat dan moet zijn. Intelligent, humor, gezellige kletskous, ach de standaard dingen zeg maar
Verkapte 'ikbenwelgeïnteresseerd' post?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
hehe ok ok ok.
Nou wanneer ga jij eens daten met iemand van ToF dan
zoiets moest ik ook al aan denkenquote:
Ik moet altijd eerst een foto zienquote:
Great minds think alike.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoiets moest ik ook al aan denken
Moet jij niet zorgen dat Kwame iets meer scoort ?quote:
Kwame is controlerende middenvelder.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Moet jij niet zorgen dat Kwame iets meer scoort ?
Keuren op uiterlijkquote:
quote:
vleeskeuring is nog steeds niet afgeschaftquote:
En wederom same thoughts.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vleeskeuring is nog steeds niet afgeschaft
Ik ga toch niet met een lelijk iemand op stap, kom op zegquote:
Wat is dan nou voor antwoordquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een lelijk iemand op stap, kom op zeg![]()
Of ga je nu schijnheilig doen?
het moet toch niet gekker wordenquote:
karakter neuk je nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat is dan nou voor antwoord![]()
Het innerlijk is het belangrijkst
Slijmbalquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat is dan nou voor antwoord![]()
Het innerlijk is het belangrijkst![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, ben mezelf een beetje aan het devalueren.
tis toch wat. De meiden van tegenwoordig kunnen de waarheid niet meer aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ze is ook gelijk offline, heb haar hartje gebroken?
Misschien heeft ze een leuke moeder.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tis toch wat. De meiden van tegenwoordig kunnen de waarheid niet meer aan
Maar wel neuken voor een breezer he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tis toch wat. De meiden van tegenwoordig kunnen de waarheid niet meer aan
Nu scheer je ze wel heel erg over 1 kam.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar wel neuken voor een breezer he.
Jeugd van tegenwoordig
Ik denk dat ze mij niet meer leuk vind na vanavondquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu scheer je ze wel heel erg over 1 kam.
dan moet je loverboy worden, dan verdien je die breezer wel terugquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar wel neuken voor een breezer he.
Jeugd van tegenwoordig
Maar goed ook! Ga natturlijk niet alles neukenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
vleeskeuring is nog steeds niet afgeschaft
Als je dit seriers meent ben je wel heel triestquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een lelijk iemand op stap, kom op zeg![]()
Of ga je nu schijnheilig doen?
ach, in Rusland lopen nog zat wijven rond op zoek naar een kerelquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mij niet meer leuk vind na vanavond
niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar goed ook! Ga natturlijk niet alles neuken
Jij zou wel op stap gaan , met de intentie "het kan wat worden", als die persoon eruit ziet als een *noem maar iets lelijks* ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar goed ook! Ga natturlijk niet alles neuken
[..]
Als je dit seriers meent ben je wel heel triest
Neh niet voor mijquote:
En die zeggen tenminste niet dat het niet lekker was... álles wat ze zegt klinkt als "oooh ja jij bent de koning in bedquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, in Rusland lopen nog zat wijven rond op zoek naar een kerel
ojaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neh niet voor mij
Liever een lekkere stier
hoeveel volt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Blawh het volgende:
Het spanningsmetertje hier begint te piepen.
Waarom moet het gelijk met als reden "het kan wat worden" zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij zou wel op stap gaan , met de intentie "het kan wat worden", als die persoon eruit ziet als een *noem maar iets lelijks* ?
Dat geloof ik niet
slaap lekker dan maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jongens en cuegirllie, ik ga slapen. Morgen lange dag
Sloapse kerelquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hij heeft een hekel aan vrienden/dinnen omdat ie er anders bang is dat ie z'n huis uitkomtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk met als reden "het kan wat worden" zijn?
Ik meet mensen voor de gezelligheid. Om iemand te leren kennen, kijken of het klikt. En of het bij een gezellige avond blijft of dat het een vervolg kan krijgen zie ik dan wel
Maar dat is een andere discussie, ik zeg niet dat je niet met "lelijke" mensen om kan gaan omdat ze lelijk zijn, maar om er iets mee te krijgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk met als reden "het kan wat worden" zijn?
Ik meet mensen voor de gezelligheid. Om iemand te leren kennen, kijken of het klikt. En of het bij een gezellige avond blijft of dat het een vervolg kan krijgen zie ik dan wel
ow, je hebt toch wel vriendenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar dat is een andere discussie, ik zeg niet dat je niet met "lelijke" mensen om kan gaan omdat ze lelijk zijn, maar om er iets mee te krijgen
Anders had ik heulemeul geen vrienden
Jij begrijpt 't.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij heeft een hekel aan vrienden/dinnen omdat ie er anders bang is dat ie z'n huis uitkomt
geen vlamboog?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, zag alleen zo'n spanningsboogje.
Als je iemand lelijk vindt, dan is de kans zeer klein dat je die aantrekkelijk vindtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar dat is een andere discussie, ik zeg niet dat je niet met "lelijke" mensen om kan gaan omdat ze lelijk zijn, maar om er iets mee te krijgen
Anders had ik heulemeul geen vrienden
dan begrijp ik toch nog ietsquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je iemand lelijk vindt, dan is de kans zeer klein dat je die aantrekkelijk vindtdus dat je het ermee kan doen..
Dus ja lijkt me logisch dat dat dan niet werk
en hyves dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |