Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Trustequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik ga ook pitten nu, slaap lekker allemaal
ja helaas wel. Maar jij bent erquote:
Dat lijkt me irritant jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja helaas wel. Maar jij bent erzitten paar van die zwerfkatten heerlijk hard te miauwen kut beesten. En ik sliep gister ook aardig laat. Om kwart voor 7 gaat de wekker weer.
Je hoeft ook niet te slapen, je kunt ook gewoon de hele nacht op blijven en zo weer verder met de nieuwe dagquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
helaas niet. Het is nu aardig stil gelukkig. Maar geen zin om te slapen :p . Morgen kwart over 8 moet ik aanwezig zijn in hengelo. Bah..
Succes met je 2e pogingquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wil morgen ook nog fitnessen dus dat lijkt me geen goed planik ga weer een poging doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
van welke opleiding?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Na vele tegenwerking van het ROC,
Eindelijk geslaagd voor me Niveau 3![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
even vooraf: Christiano Ronaldo is een goede speler en Manchester United staat terecht in de finale!
maar wat heb ik me gisteren zitten ergeren aan het commentaar bij de wedstrijdUnited werd de hemel in geprezen, ook bij een simpel balletje breed, en Ronaldo werd neergezet als God himself
ze kwam superlatieven te kort om alles te beschrijven. en alle foutjes van Arsenal werden niet betiteld als fouten van Arsenal, maar als sterke acties van United
(in de categorie: wint Volendam van Ajax dan is dat niet goed van Volendam, nee dan is het slecht van Ajax
)
en in de 1e helft waren er een paar overtredingen tegen United waarbij het commentaar was: "jah, de bal werd wel gespeeld maar de speler werd ook meegenomen", in de 2e helft bij de penalty voor Arsenal is het ongeveer dezelfde situatie en dan wordt er gezegd: "jah, de speler werd wel gehaakt (notabene gewoon met een ouderwetse schaarbeweging) maar de bal werd ook gespeeld" dus dan is het ineens precies andersom en ineens geen overtredingen het is ook geen rood, want het is dan wel een doorgebroken speler maar de scheids moet wel lief zijn en nadenken dat hij hierdoor de finale mist
niks daarvan, doorgebroken speler een scoringskans ontnemen, heel simpel --> rode kaart!!
dus laat Chelsea (gun het Guus wel) of Barcelona (misschien beter opgewassen tegen United) maar de cup winnenIk ergerde me aan het alleen spelen van ronaldo. Die man geeft ook amper ballen af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is dus gewoon ineens door, niveau 4 hoogste of daarna nog meer? en hoelang doe je over niveau 4?quote:
hij heeft wel veel kwaliteit en is goed met een bal, maar inderdaad soms wat teveel ego...quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan het alleen spelen van ronaldo. Die man geeft ook amper ballen af!
Jup ik kan gelijk door naar niveau 4, ik kan er minimaal een jaar over doen, waarvan een half jaar stage.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is dus gewoon ineens door, niveau 4 hoogste of daarna nog meer? en hoelang doe je over niveau 4?
[..]
hij heeft wel veel kwaliteit en is goed met een bal, maar inderdaad soms wat teveel ego...
Alweerquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef Samzz het volgende:
In Raalte is er een voor de trein gesprongen. Beetje zonde.
Ja, nou, m'n zusje belde net dat ze met bussen verder gaan omdat de trein in aanrijding kwam met een mens. Of hoe de NS dat altijd zo mooi verwoord.quote:
Mja, het stuk tussen Raalte en Nijverdal staat bekend om z'n vele zelfmoordactiesquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nou, m'n zusje belde net dat ze met bussen verder gaan omdat de trein in aanrijding kwam met een mens. Of hoe de NS dat altijd zo mooi verwoord.
Aanrijding met een persoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nou, m'n zusje belde net dat ze met bussen verder gaan omdat de trein in aanrijding kwam met een mens. Of hoe de NS dat altijd zo mooi verwoord.
Woei! Congratulierequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |