dat valt bij mij wel meew, maar ik vind het wel disrespectvol naar de kijkers toe aangezien beloofd was dat er als er interessante zaken kwamen dat er dan gewoon streams bleven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
mja, ik merk dat ik op deze manier steeds minder zin krijg om te streamen
mja, maar er is nooit gezegd dat ze interessante zaken niet gewoon afkappen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:30 schreef Maanvis het volgende:
*meldt*
[..]
dat valt bij mij wel meew, maar ik vind het wel disrespectvol naar de kijkers toe aangezien beloofd was dat er als er interessante zaken kwamen dat er dan gewoon streams bleven.
ze draaien dus alarm? wow. kut dat ik dat gemist heb. Dat is natuurlijk wel het hoogtepunt van de avond.quote:
En ik dacht juist dat Bart meer invloed zou hebben en een beetje voor vermaak zou zorgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, maar er is nooit gezegd dat ze interessante zaken niet gewoon afkappen.
nou nou nou, moet dat nou?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:32 schreef Espabilado het volgende:
Leuk he jongens, met de knopjes op het paneel spelen... doen jullie ws liever dan met andere knopjes spelen... nerdige homos.
Huub zelfs. Huub is er en die beloofde vuurwerk en knallen. En daar heb ik geen hol van gezien. Net voordat dat er kwam ging het licht uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik dacht juist dat Bart meer invloed zou hebben en een beetje voor vermaak zou zorgen.
Bart
ik denk dat ie het over de redactie heeftquote:
ik zie hierboven op de screen dat ze al op bed liggen. Dan hoef je ze niet meer verder te laten gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef Espabilado het volgende:
Ik mag hopen dat ze ze alleen lopen te fucken en het zo verder gaat... maar dan nog is het stom
nee okay...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, maar er is nooit gezegd dat ze interessante zaken niet gewoon afkappen.
i know. en jij moet posticons lezenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik denk dat ie het over de redactie heeft
De invloed van huub is me nog niet helemaal duidelijk, maar hier heeft ie iig niets over te zeggen, denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub zelfs. Huub is er en die beloofde vuurwerk en knallen. En daar heb ik geen hol van gezien. Net voordat dat er kwam ging het licht uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |