Er zaten een stuk of 15 van die eikels in de bus.. maar het merendeel waren blanke Nederlanders.quote:
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En dat als eerste reactie.. triest!!
Nee..quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef CasB het volgende:
Leuk he, bevrijdingsfeesten waar proleten het zo nodig weer eens moeten verzieken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En dat als eerste reactie.. triest!!
*Kijk mij eens slim zijn en ballen tonen met mijn reactie*quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hence the PI voor je gaat raaskallen, stuk tuig.
Hulde.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Lkw het volgende:
Ik ben ervoor dat elke asociale lul door een speciaal overheidsteam totaal tot moes wordt gebeukt. Elke keer weer na dit soort gedrag. Het is volgens mij de enige manier om het te stoppen. En dat is hard nodig, want overal kom je die asociale proleten tegen tegenwoordig. Het is niet te geloven hoe egocentrisch en dom de huidige generatie jongeren is.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
*Kijk mij eens slim zijn en ballen tonen met mijn reactie*
Wat heeft een private investigator hiermee te maken??
Gewoon zoals in Israel een Uzi machinepistool onder het stuur. En als de tuig komt, bambmboom, headshot!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef letterdief het volgende:
Bij ons zitten 's nachts en 's avonds standaard twee chauffeurs in de bus om ellende te voorkomen. Abnormaal gewoon
In Israel is iedereen gewapend dus het zal best waar zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:45 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Gewoon zoals in Israel een Uzi machinepistool onder het stuur. En als de tuig komt, bambmboom, headshot!
Weet niet of dit waar is maar dit zie ik voor me als ik denk aan een israelische busschauffeur![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |