Zelfs deze Nederlandse samenvatting snap ik niet of ligt dat aan mij?quote:‘Katz und Maus’ is een verhaal over of een beschrijving van de gymnasiast Joachim Mahlke, een wat bijzondere jongen die eeuwig een beeldje van de heilige Maagd Maria en een schroevendraaier aan een touwtje om zijn hals had hangen. Hij wilde eerst clown worden en dat paste wel bij hem. Toen hij mee ging naar ‘de schuit’ toen hij eenmaal kon zwemmen bewees hij zichzelf door van alles en nog wat op te duiken. Ook had hij meerdere malen een nieuwe mode ontwikkeld, zoals de wollen bolletjes om de nek en de stropdasstunt. Iets ouder geworden ontdekt hij de oude controlekamer(?) en richt daar zijn geheime hok in.
Hij wordt geschorst van school doordat hij de orde van de kapitein luitenant die mee kwam turnen had gestolen. Nog veel later, wanneer Mahlke al in dienst is en het heel goed deed daar, kwam de ikpersoon die het leven van Mahlke beschrijft, hem weer tegen als Mahlke met verlof is. Hij wil niet terug en duikt onder, in zijn geheime hok in de schuit, voorgoed…
Liedje 0,20 cent en hele cd 5 euro?quote:Op woensdag 6 mei 2009 05:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Bangmakerij , zolang downloaden in Nederland nog niet bij wet verboden is hebben ze geen poot om op te staan bij brein. Bovendien ná Napster , na Kazaa , na Limewire zijn er toch steeds slimmeriken die een alternatieve manier bedenken.
Persoonlijk zou ik er een voorstander van zijn om downloaden toegankelijker (= goedkoper) te maken. Liedje 0,20 cent , film 1,50 , hele cd 5 euro enz.
Bovendien is een cd in uitstekende 320 kb kwaliteit binnen enkele minuten gratis binnen te halen dus gek dat mensen gaan downloaden maar niet heus!
Tja te goedkoop zeker? Nu verdienen ze er helemaal niets aan omdat iedereen toch lukraak download.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Liedje 0,20 cent en hele cd 5 euro?
Nee hoor, het is jouw verbinding, jij had het moeten beveiligen, eigen schuld, dikke bultquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Lkw het volgende:
Ach, met al die draadloze netwerken tegenwoordig moeten ze maar eens hard zien te maken dat jij het echt was die op de downloadknop klikte.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 05:20 schreef Pacmaniac het volgende:
Bangmakerij , zolang downloaden in Nederland nog niet bij wet verboden is hebben ze geen poot om op te staan bij brein. Bovendien ná Napster , na Kazaa , na Limewire zijn er toch steeds slimmeriken die een alternatieve manier bedenken.
Persoonlijk zou ik er een voorstander van zijn om downloaden toegankelijker (= goedkoper) te maken. Liedje 0,20 cent , film 1,50 , hele cd 5 euro enz.
Bovendien is een cd in uitstekende 320 kb kwaliteit binnen enkele minuten gratis binnen te halen dus gek dat mensen gaan downloaden maar niet heus!
Ik verbaas me meer over film 1,50 en hele cd 5 euroquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Liedje 0,20 cent en hele cd 5 euro?
Dan moet je een 360 kopen, softmodding is tegenwoordig volledig stealth voor xbox live.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:01 schreef eQuaL het volgende:
Sowieso worden illegale games steeds minder leuk, omdat de online ervaring toch vaak het leukst is, en die heb je niet als je het illegaal downloadt.
1$ per stuk? Das wel heel goedkoop, ik had UT3 van http://g2play.pl/ voor 14 euroquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je een 360 kopen, softmodding is tegenwoordig volledig stealth voor xbox live.
Ik kan trouwens voor ongeveer 1$ per stuk serial keys inkopen waardoor ik toch spellen als COD4/COD5 online kan spelen op mijn PC.
Petje af voor Valve want die hebben toch wel een ijzersterke beveiliging
jij bent en blijft hoofdelijk aansprakelijk voor je lijn/verbinding.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Lkw het volgende:
Ach, met al die draadloze netwerken tegenwoordig moeten ze maar eens hard zien te maken dat jij het echt was die op de downloadknop klikte.
Jawel, dat mag je wel. Zolang er geen Nederlandse licensie zit op de Anime kan je het downloaden/kijken, wat je maar wilt. Het zelfde geldt voor fansubbers, die kunnen maar aan subben als het een Japan-only Anime is bijvoorbeeld omdat er een rechten in hun land aan verbonden zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef Ascendancy het volgende:
Mag ik dan ook geen anime meer kijken van fansubbers?
En als ze dit doorvoeren dat heeft 90% van Nederland strx geen internet meer
Goed leesvoer dan, aangezien een goedkopere prijs heel veel uitmaakt:quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:00 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Tja te goedkoop zeker? Nu verdienen ze er helemaal niets aan omdat iedereen toch lukraak download.
ga dan naar https://binsearch.info dan weten ze al helemaal niet wat je downloadquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad voor betalen.
Om toegang te krijgen tot de nieuwsgroepen heb je een nieuwsgroep (=usenet) provider nodig.
Mijn favoriet is hitnews.eu, die hebben sinds kort ook de mogelijkheid om gecapde snelheden te bestellen. Zo heb ik momenteel niks aan meer dan 5 MBit, 5E per maand. 20 MBit kost je 7 per maand dus dat valt ook nog wel mee![]()
Het zoeken naar bestanden kan je gewoon op sites als http://www.binsearch.info doen. (staat ook die Shichinin met engelse subs op)
Vervolgens kan je aanvinken wat je wilt downloaden en vervolgens gebeurt het downloaden via een nieuwslezer (mijn favoriet: newsleecher)
Het fijne aan nieuwsgroepen vind ik is dat je gewoon 100% zekerheid hebt dat je fullspeed kan downloaden en er is ook een gigantisch aanbod
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef PierreTT het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ale-downloaders.html
Die verdienen goud geld danquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
1$ per stuk? Das wel heel goedkoop, ik had UT3 van http://g2play.pl/ voor 14 euro
Je kan albums ook in de winkel luisteren. Ja echt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hebje nooit dat je eerst kijkt of je een album überhaupt goed vind voor je het koopt dan? Ik koop dan ook totaal niet, maar ik zou toch eerst willen weten of ik het album echt wil hebben
Niet dat die nieuwe wet verder wat uitmaaktquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:58 schreef BluesRebel het volgende:
En hopelijk nemen ze weer jaren de tijd om een nieuwe wet te bedenken zoals we van hun gewend zijn
Of je luistert alles op Youtube en download dan het albumquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je kan albums ook in de winkel luisteren. Ja echt!
Punt is dat ik hem dus nog redelijk legaal heb, want mijn key is gewoon uniek, en gekocht in Polen ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die verdienen goud geld dan![]()
Ik heb 5 COD4 keys voor $3 gekocht op een hack community waar ik lid van was. Die gast heeft alle 5 die keys gewoon gehijacked.
Het enige probleem is dat je bij COD4 niet dezelfde key met zijn tweeën tegelijk kan gebruiken maar 4 van die 5 keys werden toch nooit gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |