108 GB maar, maar heb wel pas geleden een nieuwe versie van Utorrent gedownload, heeft er wss wel mee te maken. Dan zou et 108 Gb in 2-3 weken zijnquote:
Het gaat altijd harder dan je denkt... vandaag ook alweer 5,4 GBquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
108 GB maar, maar heb wel pas geleden een nieuwe versie van Utorrent gedownload, heeft er wss wel mee te maken. Dan zou et 108 Gb in 2-3 weken zijn
Ik 2,8. Had stuk meer moeten zijn maar weinig seedsquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het gaat altijd harder dan je denkt... vandaag ook alweer 5,4 GB
En dat terwijl ik mijn films toch altijd in bestanden van 700MB of als het een grote film is 1.3 GB download, valt heel erg mee tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar kan je het per dag zien?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pff, 't was amper een uur later.quote:
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik 2,8. Had stuk meer moeten zijn maar weinig seeds(The King of Queens seizoenen
)
Geen idee, ik kijk gewoon wat het was gister en dan kijken wat erbij is gekomenquote:
Blijf er gezellig bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pff, 't was amper een uur later.
Kan ik er wat aan doen dat dit topic zo populair is
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Ja hoor, en van usenetMaar ik verkies toch een écht album
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:34 schreef Japsnars het volgende:
Vandaag weer 20 gig.
Gemiddelde ligt op 250/maand.
Zodra ik verhuisd ben heb ik 20 mbit en dan ga ik heel erg hard 360 games downloaden
Ah okee. Ik download iets pas als ik het echt wil hebben. Maar jij download eerst en dan kijk je of je het wilt gebruiken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:34 schreef Japsnars het volgende:
Vandaag weer 20 gig.
Gemiddelde ligt op 250/maand.
Zodra ik verhuisd ben heb ik 20 mbit en dan ga ik heel erg hard 360 games downloaden
Heerlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NiceIk alleen een Bluray rip en 2 gewone films
Ik heb altijd een heel rijtje films klaar staanquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah okee. Ik download iets pas als ik het echt wil hebben. Maar jij download eerst en dan kijk je of je het wilt gebruiken?
Zo doe ik het ook jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah okee. Ik download iets pas als ik het echt wil hebben. Maar jij download eerst en dan kijk je of je het wilt gebruiken?
Koop er een bij, die dingen zijn goedkoop tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb altijd een heel rijtje films klaar staan
Jammer genoeg heb ik voor BlueRay rips enzo te weinig ruimte op mijn pc. Een schamele 80 Gb harddisk
Kga binnenkort een totaal nieuwe PC kopen, dus om nu nog een externe schijf te kopen is een beetje geldverspillingquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Koop er een bij, die dingen zijn goedkoop tegenwoordig.
Vorige week een 1tb hd voor 75¤ gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Koop er een bij, die dingen zijn goedkoop tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |