Dat is wel 100% zeker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
[..]
gewoon weer terug uploaden , dan komt de teller weer op 0quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar geïnteresseerd in zijn
Maar het zou wel betekenen dat jij dat nog 2 keer kan doen en dan een jaar zonder internet zit
Nee, die zijn nog in behandeling.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Er zijn EU-wetten die die wet zouden tegengaan. Gaat voorlopig niet komen denk ik dus.
-Dus hebben zij ook weer redenen om de prijzen te verhogenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:10 schreef PirE het volgende:
-ISPs zullen waarschijnlijk ook wel lastig gaan doen omdat het hun geld gaat kosten als ze al die overtreders moeten afsluiten.
-Als dit ingevoerd wordt dan heeft niemand nog behoefte aan supersnelle verbindingen
Uploaden EN downloaden zijn dan verboden en tellen mee dus komt de teller op 2quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
gewoon weer terug uploaden , dan komt de teller weer op 0![]()
We worden er langzaam ingeluisd. Eerst die opslagplicht van een jaar, daarna file-sharing aanpakken en voordat we het weten veranderd Internet langzaam in een groot Intranet waarbij een paar instantie's bepalen wat wel en niet mag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog in behandeling.
Nu Frankrijk het doorgevoerd heeft, wordt het binnen de EU een 'EU versus Frankrijk', en gezien Frankrijk een dikke vinger in de pap heeft...
Ja, ik ben bang van wel. Dit zou zomaar Europees kunnen worden.
Ja, ik ben bang dat de Europese ministers zwichten, dat het dan over is. We zullen zien. Nu heerst er nog binnen elke Europese fractie verdeeldheid.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef PirE het volgende:
[..]
We worden er langzaam ingeluisd. Eerst die opslagplicht van een jaar, daarna file-sharing aanpakken en voordat we het weten veranderd Internet langzaam in een groot Intranet waarbij een paar instantie's bepalen wat wel en niet mag.![]()
Ik snap niet hoe we dit zomaar kunnen laten gebeuren. Als dit echt doorgaat dan kun je doei zeggen tegen je vrije internet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat is wel 100% zeker!
Er stond vandaag een mooi verhaaltje op torrentfreak over de echte plannen van de maffia industrie met het internet
http://torrentfreak.com/r(...)the-internet-090429/
[..]
gewoon weer terug uploaden , dan komt de teller weer op 0![]()
Maar als je t toch doet? Wat doen ze dan? Niks toch? (Sowieso nog geen jaar verbannen)quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:27 schreef whataboutit het volgende:
In zweden is het al illegaal, ik koop nog steeds netjes me cd's en dvd's dus mij boeit het niet echt
Volgens een Zweedse vriendin van mij zijn er al wel wat mensen opgepakt omdat ze wat gedownload hebben.Hoe het daar verder mee afgelopen is, is mij niet bekend. Sinds April is het nu verboden daar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar als je t toch doet? Wat doen ze dan? Niks toch? (Sowieso nog geen jaar verbannen)
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Diewas niet omdat het mijn partij is.. maar mooi dat ze er tegen zijn
Internet - Sponsor van mijn vwo-diploma![]()
De wet zegt dat providers verplicht zijn de IP-adressen vrij te geven, nu is het alleen zo dat providers niet verplicht zijn om deze op te slaan. Er is één provider die dit dus inmiddels niet meer doet, en zowat half Zweden is daar dus nu naar verhuisdquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en zweden was toch het land waar de meeste mensen internetten? Kan me het niet voorstellen dat het door kan gaan
Blijkbaar wel dus want de mensen zijn lam en zwak geworden, schapen die alle shit accepteren van de overheid.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en zweden was toch het land waar de meeste mensen internetten? Kan me het niet voorstellen dat het door kan gaan
Bedoelt ze niet die Piratebay-helden? Maar dat is heel anders.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Volgens een Zweedse vriendin van mij zijn er al wel wat mensen opgepakt omdat ze wat gedownload hebben.Hoe het daar verder mee afgelopen is, is mij niet bekend. Sinds April is het nu verboden daar.
First rule of copy/paste: you do not talk about copy/paste!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef beverlywijk het volgende:
[..]
![]()
de welbekende copy/paste van internet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |