Dat is wegrijdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
je moet het ding ook weer loslaten en gas doen.
Dat is met een diesel echt een makje. Als je wilt kun je bijna in de vierde versnelling nog wegrijden met een moderne dieselquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
je moet het ding ook weer loslaten en gas doen.
Nou, dat dan. Boeiend hoe j 't wilt noemen. Gewoon dat begin.quote:
I.p.v. kopppeling intrappen kan je ook de versnellingsbak in zijn vrij zetten. Dat is beter voor zowel je druklager als je versnellingsbak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef Luco het volgende:
[..]
1. Trap de koppeling in
2. Draai de sleutel om
Maar het is wel veiliger. Straks staat ie perongeluk een keer in de versnelling en staat je auto tegen de auto die voor je geparkeerd staat aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
I.p.v. kopppeling intrappen kan je ook de versnellingsbak in zijn vrij zetten. Dat is beter voor zowel je druklager als je versnellingsbak.
Wat ikzelf altijd doe(en mij is geleerd): Koppeling in, controleren of hij in vrij staat, auto starten en dan in versnelling zetten en dan pas de koppeling op laten komen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
I.p.v. kopppeling intrappen kan je ook de versnellingsbak in zijn vrij zetten. Dat is beter voor zowel je druklager als je versnellingsbak.
Voor je start altijd even voelen of de versnellingsbak in zijn vrij staat en de handrem aangetrokken houden. Als je motor goed en niet antiek is hoef je geen gas te geven bij het starten en kan je je voet ook nog op het rempedaal houden. Als je dan nog tegen je voorligger aan knalt omdat je de versnellingsbak niet in zijn vrij had dan moet je je remmen (voetrem + handrem) na (laten) kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef maok het volgende:
[..]
Maar het is wel veiliger. Straks staat ie perongeluk een keer in de versnelling en staat je auto tegen de auto die voor je geparkeerd staat aan.
Wie is wij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef MaxMark het volgende:
Mochten er nog mensen in dat grote reuzenrad willen; maandagavond geven wij kaartjes weg in onze show
Dat is de flat tussen de Iepen en de Berkenlaan in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iemand enig idee welke flat dit is?
[ afbeelding ]
Vanuit antensheerd gemaakt richting ZW. (achter de liddle)
Ik heb al even rond gekeken op google earth maar kan het niet echt vinden.
Patrimonium de Borg dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is de flat tussen de Iepen en de Berkenlaan in.
En het is trouwens Lidl
Bij die jeanswinkel naast de Scholtens wristers. Het is een stoere spijkerbroek!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:06 schreef teigan het volgende:
Loudgirl, fijn dat de broekenjacht geslaagd is.Waar heb je er nu een gevonden?
Daar wil ik ook wel inquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef maok het volgende:
Ik zag trouwens dat de hoge zweefmolen er dit jaar ook weer staat. Ik moet er nog steeds een keertje in.
Dat is dan de beukenflat toch?quote:
Wij van Happy Hour FM (slechte website, ik weet).quote:
Verstandigquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef Grulez het volgende:
Sinds mijn slagen een jaar geleden 1 keer in een schakelauto gereden... Het was nog een diesel ook, dus ik ben erg benieuwd.
En je hebt het jezelf dus toen nog makkelijk gemaakt ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef Grulez het volgende:
Sinds mijn slagen een jaar geleden 1 keer in een schakelauto gereden... Het was nog een diesel ook, dus ik ben erg benieuwd. Ik was nl geen held in schakelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |