Om weer de belangrijkste stad van Nederland te bombarderen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:17 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
We kunnen eens peilen bij de Duitsers of ze interesse hebben om...
Ik vind het inderdaad hilarisch hoe politici toch steeds iedere keer weer "verbijsterd" zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef isogram het volgende:
Verbijsterend op vele fronten. Verbijsterend dat groepen jongeren uitgerekend zo'n feest op zo'n dag weten te verzieken. Verbijsterend hoe machteloos de politie staat tegenover dit soort gewelddadigheden.
Bepaalde mensen moeten echt eens heel hard met de neus op de feiten worden gedrukt.
Dat is dan ook nog net niet zo'n pauperige kutstad als Rotterdam, destijds vast ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Om weer de belangrijkste stad van Nederland te bombarderen?
A'dam lieten ze links liggen..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Om weer de belangrijkste stad van Nederland te bombarderen?
A'dam lieten ze links liggen..
nee. waarom moet dat in de kuip dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef woid het volgende:
[..]
in de kuip, waar de hele meute in 1 keer er in kan?
Nee hoor ze hebben gedreigd met het fijt dat A'dam de volgende zou zijnquote:A'dam lieten ze links liggen..
Frustraties jochie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is dan ook nog net niet zo'n pauperige kutstad als Rotterdam, destijds vast ook niet.
goed ook om dan te vragen om een herhaling van WOII, een paar rellende jongerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:24 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
He, ik sta niet te vechten op een bevrijdingsfestival...
Als het nou alleen dit incident was, maar Rotterdam heeft sowieso belachelijk hoge criminaliteitscijfers en andere indicatoren van pauperigheid. De haven mag overeind blijven, daar heeft de rest van het land nog wat aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef Jamang het volgende:
[..]
goed ook om dan te vragen om een herhaling van WOII, een paar rellende jongeren
alleen Rotterdam zeker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Als het nou alleen dit incident was, maar Rotterdam heeft sowieso belachelijk hoge criminaliteitscijfers en andere indicatoren van pauperigheid. De haven mag overeind blijven, daar heeft de rest van het land nog wat aan.
Geregistreerde criminaliteitquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Als het nou alleen dit incident was, maar Rotterdam heeft sowieso belachelijk hoge criminaliteitscijfers en andere indicatoren van pauperigheid. De haven mag overeind blijven, daar heeft de rest van het land nog wat aan.
hoe zijn deze cijfers als je de bijlmer van amsterdam afsloopt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Geregistreerde criminaliteit
[ afbeelding ]
Geregistreerde vermogensmisdrijven
[ afbeelding ]
Geregistreerde vernielingen
[ afbeelding ]
Geregistreerde geweldsmisdrijven
[ afbeelding ]
Wat een onzin vraag, dan kunnen we ook voor rotterdam bepaalde wijken eruit halen. En misschien ook wel tikoetoekoeland mee laten tellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:45 schreef woid het volgende:
[..]
hoe zijn deze cijfers als je de bijlmer van amsterdam afsloopt?
niet een onzin vraag..., ik vraag het me werkelijk afquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een onzin vraag, dan kunnen we ook voor rotterdam bepaalde wijken eruit halen. En misschien ook wel tikoetoekoeland mee laten tellen.
Ja oke, dit kaartje is van 2006.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef woid het volgende:
[..]
niet een onzin vraag..., ik vraag het me werkelijk af
heb namelijk het idee dat het tegenwoordig zelfs negatief gaat uitpakken voor de hoofdstad.
begin zowaar te denken dat het veiliger in de bijlmer is dan daar buiten
is die er ook van de andere steden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja oke, dit kaartje is van 2006.
[ afbeelding ]
Toch ongelooflijk hoe duidelijk de verschillen zijn tussen verschillende buurten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja oke, dit kaartje is van 2006.
[ afbeelding ]
Nee, dat was Utrechtquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef merlin693 het volgende:
[..]
Nee hoor ze hebben gedreigd met het fijt dat A'dam de volgende zou zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |