Het verbaasde mij in eerste instantie ook, maar het grootste gedeelte waren roomblanke jongens met feyenoordpetjes. Met wie ze precies aan het vechten kon ik niet zo goed zien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Szura het volgende:
Rotterdam, de grootste pauperstad van heel Nederland.
Geen wonder, de helft daar is allochtoon. Die zullen ook wel weer bij de vechtpartij betrokken zijn geweest. Tuig dat het is
Vast hardcore-tuig die hoopten dat Voorn een of andere gare hardcore-plaat zou draaien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:53 schreef QFX23 het volgende:
Het verbaasde mij in eerste instantie ook, maar het grootste gedeelte waren roomblanke jongens met feyenoordpetjes. Met wie ze precies aan het vechten kon ik niet zo goed zien.
Nounou, fijn vooroordeel. Op die feesten gaat het er gemoedelijker aan toe dan hier iigquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vast hardcore-tuig die hoopten dat Voorn een of andere gare hardcore-plaat zou draaien.*boem* *boem* *boem* * "Rotterdam hooligans, fuck you" *boem* *boem* *boem*
Sukkeltje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Szura het volgende:
Geen wonder, de helft daar is allochtoon. Die zullen ook wel weer bij de vechtpartij betrokken zijn geweest. Tuig dat het is
Tja, en terwijl het op de meeste hardcore-feestjes ook best gezellig en gemoedelijk zijn. Voetbalshirtjes zijn daar dan ook verboden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vast hardcore-tuig die hoopten dat Voorn een of andere gare hardcore-plaat zou draaien.*boem* *boem* *boem* * "Rotterdam hooligans, fuck you" *boem* *boem* *boem*
Rellen zijn alleen gerechtvaardigd als er een bepaalde ideologie achter zit. Rellen puur omdat het kan, is Neanderthalergedrag en altijd laakbaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:03 schreef Mefistoteles het volgende:
Dit is dus even onschuldig en schuldig als een rel op koninginendag naar mijn mening.
Wat een mafkees ben je ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Szura het volgende:
Je moeder homoquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Szura het volgende:
Ik was erbij, en laten we zeggen dat de multiculturele samenleving voor multiculturele rellen zorgt. Blank, antilliaan, marokkaan, turk, maakt niet uit, iedereen was tegen de politie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:05 schreef Pacmaniac het volgende:
Zullen er wel weer een paar Marokkaantjes aan het uitdagen zijn geweest.
Naja ik vindt rellen nooit gerechtvaardigd want het zorgt altijd voor meer chaos en woede dan daarvoor. Maar ik bedoelde meer dat deze rel even erg is als een andere festivalrel omdat we toch nergens bij stil staan en alleen maar een reden zien om met z'n allen op een kluit te zitten en bier te drinken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Rellen zijn alleen gerechtvaardigd als er een bepaalde ideologie achter zit. Rellen puur omdat het kan, is Neanderthalergedrag en altijd laakbaar.
Dat is al jaren zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik was erbij, en laten we zeggen dat de multiculturele samenleving voor multiculturele rellen zorgt. Blank, antilliaan, marokkaan, turk, maakt niet uit, iedereen was tegen de politie.
Iedereen liep te kloten, er was eerder die avond ook al een vechtpartijtje tussen twee dronken Anti's, waarop vervolgens ook half hooligan Rotterdam het nodig vond te gaan roepen alsof ze in vak S stonden (nadat de twee vechtersbazen waren afgevoerd).
Kan jij een andere logische insteek vinden in dat gedrag dan?quote:
Okee, ik snap.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:15 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
Naja ik vindt rellen nooit gerechtvaardigd want het zorgt altijd voor meer chaos en woede dan daarvoor. Maar ik bedoelde meer dat deze rel even erg is als een andere festivalrel omdat we toch nergens bij stil staan en alleen maar een reden zien om met z'n allen op een kluit te zitten en bier te drinken.
Het liekt derup ja. Ik heb je stukje nu drie keer gelezen, maar het ontgaat me nog steeds wat je eigenlijk wil zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef cerror het volgende:
Het hele sarcastische gaat werkelijk langs den ooren huh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |