Zeg dat ze niet zo moeten schrauwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:51 schreef iBolt het volgende:
btw hier studentenhuis staan wat mensen boven te blárenvolgens mij is er vette ruzie
nee neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef s0k het volgende:
[..]
aha, is het een soort van schutzstaffel vs sturmabteilung ?
Ik vond het ook vet, ik wil nog een keer groen, maar dan alleen de puntjes zegmaarquote:
oppassen, die duitse eindbazen zijn niet voor de poesquote:
Ja, maar ik wil altijd seks met één persoon, dus is het wel gek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij wilt ook net zo vaak seks als een hoer heeft, dus ergens is het niet zo gek
Maar de frequentie nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil altijd seks met één persoon, dus is het wel gek.
ik had het over de muziekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik vond het ook vet, ik wil nog een keer groen, maar dan alleen de puntjes zegmaar
Wit en roze lijkt me niets, ik wil nog groene en/of zilveren puntjes (dus gewoon tondeuse, dan verven en dan laten groeien)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo hadden we ook ieman op school. Die had ook nog groen.
En op de middelbare school was er een jongen en die had eerst wit haar en daarna roze haar_!
weten we ook gelijk wat jij je kringspier inschuiftquote:
Ja, maar de frequentie boeit toch niet als het met één persoon is? Als ik het nou met 10 mannen op een dag deed, oke. Maar dat doe ik niet.quote:
Klopt. :pquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar de frequentie boeit toch niet als het met één persoon is? Als ik het nou met 10 mannen op een dag deed, oke. Maar dat doe ik niet.
Was ook niksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wit en roze lijkt me niets, ik wil nog groene en/of zilveren puntjes (dus gewoon tondeuse, dan verven en dan laten groeien)
Dat bedeol ik maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |