hyvesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:50 schreef s0k het volgende:
[..]
eerst maar snel een hyves aanmaken dan. Wie weet valt er nog iets uit te krijgen
beetje balen van het weer, anders lekker buiten op een tuinstoeltje gaan zitten met een pot in je handen en een zak chips. Wel oppassen als het raam opgaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:51 schreef iBolt het volgende:
btw hier studentenhuis staan wat mensen boven te blárenvolgens mij is er vette ruzie
Ja filmenen posten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:51 schreef iBolt het volgende:
btw hier studentenhuis staan wat mensen boven te blárenvolgens mij is er vette ruzie
Hier duitsland is het kurkdroog hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef s0k het volgende:
[..]
beetje balen van het weer, anders lekker buiten op een tuinstoeltje gaan zitten met een pot in je handen en een zak chips. Wel oppassen als het raam opgaat
I like itquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef nijnja het volgende:
Ik lees haren verven
Ik heb mijn aar rood, paars, blauw, blond, oranje en zwart gehad
Zo rood, van de andere kleuren geen indicatie
Zo hadden we ook ieman op school. Die had ook nog groen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef nijnja het volgende:
Ik lees haren verven
Ik heb mijn aar rood, paars, blauw, blond, oranje en zwart gehad
Zo rood, van de andere kleuren geen indicatie
aha, is het een soort van schutzstaffel vs sturmabteilung ?quote:
Maar jij wilt ook net zo vaak seks als een hoer heeft, dus ergens is het niet zo gekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vaak wel. Ik word er altijd voor uitgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |