quote:di 05 mei 2009, 22:17 | lees voor
Presidentiële hamburger
Arlington - Als je zin hebt in een hamburger, wil je gewoon een hamburger. President Barack Obama en vice-president Joe Biden gingen op weg naar het Witte Huis even de snelweg af om een vette burger te halen.
De andere klanten konden tevreden zijn; Obama wachtte netjes zijn beurt af en betaalde de hamburger van 6,96 dollar uit eigen zak.
Obama en Biden besloten binnen te lunchen aan de tafel bij Ray's Hell Burger.
Bron!? Want op CNN heb ik daar nog nooit iets over gehoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef DuchessX het volgende:
Nieuwswaarde 0.
Hij laat ook scheten en moet ook poepen. Net een echt mens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, heb mijn mond voorbijgesproken...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bron!? Want op CNN heb ik daar nog nooit iets over gehoord.
Een man van het volk die een hamburger eet. Dat mensen daar zelfs een probleem van maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een slecht voorbeeld, hij had beter een gezonde broodjeszaak uit kunnen zoeken.
Nee logisch die wordt dan gelijk doodgereden.quote:
Hij heeft net als elke andere amerikaan last van de kredietcrisis, je weetz.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
Héél bijzonder, ja! Een Amerikaan die Mac eet
Ray's Hell Burger, niet mac.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
Héél bijzonder, ja! Een Amerikaan die Mac eet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee logisch die wordt dan gelijk doodgereden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee logisch die wordt dan gelijk doodgereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |