hihiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:38 schreef snoopy het volgende:
Ach, een campingbedje. Daar klom Lis steeds uit in de vakantie en als wij naar bed gingen bleek ze daar ingekropen te zijnHelpt erg goed tegen zwanger worden
Ah! Dus we moeten op vakantiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:38 schreef snoopy het volgende:
Ach, een campingbedje. Daar klom Lis steeds uit in de vakantie en als wij naar bed gingen bleek ze daar ingekropen te zijnHelpt erg goed tegen zwanger worden
De tweede keer opzetten moet je dan wel eerst ff nadenken welke vingers waar zaten zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben deze kleur trouwens;
[ afbeelding ]
Dit ding is één van mijn beste vrienden geworden in het allerholst van de nacht. Ik kan hem met twee vingers in mijn neus en drie in mijn reet opzetten met mijn tanden. Zonder te kijken
.
No way Joséquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef Reinhilde het volgende:
Snoops![]()
denken jullie over nog een snoopje?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
De tweede keer opzetten moet je dan wel eerst ff nadenken welke vingers waar zaten zeker?
Dat doe je maar één keer fout he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
De tweede keer opzetten moet je dan wel eerst ff nadenken welke vingers waar zaten zeker?
dat begreep ik hier ook uit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef Reinhilde het volgende:
Snoops![]()
denken jullie over nog een snoopje?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
No way JoséWij zijn klaar met snoepjes maken!
Jij laat het liever doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Ticootje het volgende:
ik doe liever geen vingers in mn reet, maar ook mijn bedje staat inderdaad met een zucht en een scheet. En dat gaat moeilijk als je vingers erin zitten.
Dan heb je het verkeerd begrepen!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |