hihiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:38 schreef snoopy het volgende:
Ach, een campingbedje. Daar klom Lis steeds uit in de vakantie en als wij naar bed gingen bleek ze daar ingekropen te zijnHelpt erg goed tegen zwanger worden
Ah! Dus we moeten op vakantiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:38 schreef snoopy het volgende:
Ach, een campingbedje. Daar klom Lis steeds uit in de vakantie en als wij naar bed gingen bleek ze daar ingekropen te zijnHelpt erg goed tegen zwanger worden
De tweede keer opzetten moet je dan wel eerst ff nadenken welke vingers waar zaten zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben deze kleur trouwens;
[ afbeelding ]
Dit ding is één van mijn beste vrienden geworden in het allerholst van de nacht. Ik kan hem met twee vingers in mijn neus en drie in mijn reet opzetten met mijn tanden. Zonder te kijken
.
No way Joséquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef Reinhilde het volgende:
Snoops![]()
denken jullie over nog een snoopje?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
De tweede keer opzetten moet je dan wel eerst ff nadenken welke vingers waar zaten zeker?
Dat doe je maar één keer fout he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
De tweede keer opzetten moet je dan wel eerst ff nadenken welke vingers waar zaten zeker?
dat begreep ik hier ook uit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef Reinhilde het volgende:
Snoops![]()
denken jullie over nog een snoopje?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
No way JoséWij zijn klaar met snoepjes maken!
Jij laat het liever doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Ticootje het volgende:
ik doe liever geen vingers in mn reet, maar ook mijn bedje staat inderdaad met een zucht en een scheet. En dat gaat moeilijk als je vingers erin zitten.
Dan heb je het verkeerd begrepen!!!!!quote:
Hoe weet jij dat? Inderdaad zo zetten wij het bedje op. M. steekt zn vinger in mn reet en ik doe de rest. Vreemd, maar toch ook lekker.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:49 schreef E.T. het volgende:
Reinhilde, wat was dat lekkere witte spul dat je op de cupcakes bij Maneki had gesmeerd????? En hoe maak ik dat??
E.T.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:49 schreef E.T. het volgende:
Reinhilde, wat was dat lekkere witte spul dat je op de cupcakes bij Maneki had gesmeerd????? En hoe maak ik dat??
ooohzooo! ik ben inderdaad niet zo best bijgelezen, en jawel hoor, meteen door de mand....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef snoopy het volgende:
In het vorige onderwerploze bankje werd vermeld dat steriliseren vaak niet helemaal werkt. Bij mannen dus.
Nou ja, en toen eh was het verhaal ineens zo dat ik nog een snoepje ging maken
Het ligt eraan wat nixxx die dag heeft gegeten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:49 schreef E.T. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Inderdaad zo zetten wij het bedje op. M. steekt zn vinger in mn reet en ik doe de rest. Vreemd, maar toch ook lekker.
Heb jij weer....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef bixister het volgende:
[..]
ooohzooo! ik ben inderdaad niet zo best bijgelezen, en jawel hoor, meteen door de mand....
Een man is op vakantie en gaat daar naar een openbaar toilet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef bixister het volgende:
wat hebben gesteriliseerde mannen hier nou weer mee te maken.
k_i_m, ik weet niet of ik het erg vind dat ik die mop niet ken....
en ik kan zaterdag ook al niet naar de pannekoekenmeet, ik ga oninhaalbare achterstanden oplopen hier. boehoe, snif!quote:
Die zucht als de vinger erin gaat, die scheet als ie er weer uit gaat. Simpel toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik mis alleen de zucht en de scheet nog ergens... Is dat voor of na het opzetten?
Mja, wel een vreemde query om mee te zoeken thoughquote:
Behoefde echt geen uitleg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zucht als de vinger erin gaat, die scheet als ie er weer uit gaat. Simpel toch?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef bixister het volgende:
[..]
en ik kan zaterdag ook al niet naar de pannekoekenmeet, ik ga oninhaalbare achterstanden oplopen hier. boehoe, snif!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:55 schreef Reinhilde het volgende:
ET, wil je het recept *nu* of is morgen ook goed?
Ik heb het nog wel ergens in mn PM box. Wacht maar even
Anytime Bixquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:56 schreef bixister het volgende:
je bent wel op dreef geloof ik, tico!
en k_i_m, bedankt he!![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:49 schreef E.T. het volgende:
en wij dan? zijn wij geen vrienden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef bixister het volgende:
nee echt niet. we hadden al een bezoek aan andere vrienden op 't programma staan....
dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:59 schreef bixister het volgende:
rocka, ik heb 't niet over achterstanden op m'n werk hoor.wel over fok! achterstanden!
Waaronderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
was jij niet nog steeds ondergedoken?
tsja, ik wilde eigenlijk iets visueels naar ET PM-en over hoe je dat maakt, maar dat mocht niet van Reinhildequote:
tuurlijk, omdat 't ook zo is.quote:
aha, je hebt al die tijd zitten googlen op 'wit spul'.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja, ik wilde eigenlijk iets visueels naar ET PM-en over hoe je dat maakt, maar dat mocht niet van Reinhilde
Ja , en ons internet wordt wel een beetje langzaam van al dat ge-PMquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef bixister het volgende:
[..]
aha, je hebt al die tijd zitten googlen op 'wit spul'.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:01 schreef bixister het volgende:
snoopy, ik zet niet voor niks 'andere vrienden' neer he.![]()
ik heb drie kinderen.. ik wéét waar Abraham de mosterd haalt..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja, ik wilde eigenlijk iets visueels naar ET PM-en over hoe je dat maakt, maar dat mocht niet van Reinhilde
Mosterd is geelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb drie kinderen.. ik wéét waar Abraham de mosterd haalt..
op een volgende meet bix... een volgende meet ...quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef Reinhilde het volgende:
voor de volgende meet maak ik cupcakes met gele icing
mja.. ik gamaar eens tukjes draaien, morgen weer een school werk dagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:12 schreef Noli. het volgende:
Huuu! Jullie zijn weer op dreef zeg!
(en dat op een "doordeweekse" dag...
lastigquote:
Mja, ik had dus geel garneersuiker gekocht. Maar dat kan ik nu wel wegdonderen, bedanktquote:
Deez?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
lastig
ik ben vandaag op jacht gegaan naar 'gadgets'alleen kan ik nergens van die grote 'bewegende'(wuppie) ogen vinden.
en ik weet nog niet precies welk stofje ik op t paard moet naaien
niet hier in de buurtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef Linda2205 het volgende:
Niet bij de hobbywinkel? Pipoos bijvoorbeeld?
Geen idee waar je woont, dusse: http://www.pipoos.nl/winkeladres.php?Sort=13
juhp die maar dan nog groter. Ik had ze van 40 mm in een webwinkel gevonden. nemen die idioten bestellingen onder de 10 euro niet in behandelingquote:
hier niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Dakota het volgende:
[..]
juhp die maar dan nog groter. Ik had ze van 40 mm in een webwinkel gevonden. nemen die idioten bestellingen onder de 10 euro niet in behandeling
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo zacht iig welHet is om m`n elleboog in te pakken. Ik mag hem absoluut niet meer stoten of er mee leunen op iets.
Is te dun, daar leun ik zo doorheenquote:
Moet ik eens doen inderdaad..ik heb m`n kop lang genoeg in het zand gestoken en ik ben er nog niet echt veel mee opgeschotenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:34 schreef k_i_m het volgende:
[..].
http://amputeesupplies.com/products/geleroll.html
Ik vind trouwens wel bandages met gelkussens voor polsen op orthopedische sites. Volgens mij kan je net zogoed eens een telefoontje wagen naar een orthopedisch centrum, die hebben vast wel een profi oplossing voor je?
2.02quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
smoel!
Hoe lang is die vent van jou wel niet, als jij zo klein lijkt naast hem?
zoiets ja.. ik verslikte me in mijn thee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:18 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen. Teruglezen was ... uhm... raar
Knalhard de muziek aan, meezingen en in de pauzes even hoi tegen ons zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
zoiets ja.. ik verslikte me in mijn thee.Home alone vandaag! Man werken, kind naar opa!
en ik mag wassen, strijken, dweilen, stofzuigen, de volgens verschonen, eten koken, opruimen...
zoiets was ik al van planquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Knalhard de muziek aan, meezingen en in de pauzes even hoi tegen ons zeggen
ik heb er ook helemaal geen zin in.. maar het moet want de stapel was is GROOT.. heel grootquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:04 schreef Popples het volgende:
lekker vicky, succes met je klusjes. ik zou er al moe van zijn![]()
freecel die van mij zijn standaard tussen 6 en 7 op. de jongste had hetom half vijf al voor gezien. maar ze is toch gaan slapen![]()
hmm ciabatta met Prosciutto di Parma en basilicum en gele tomaat en broodje gesmeerd met kruidenkaas van de lidl.![]()
![]()
Ik zal ook maar eens ontbijt gaan zoekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Verdorie, las ik daar nou iets over iets lekkers?
Honger......
Honger!.....
Ik heb héél goed gelukte koekjes van gisteren en Icicle en haar zonen mogen ze dadelijk lekker met ons opsmikkelen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Verdorie, las ik daar nou iets over iets lekkers?
Honger......
Honger!.....
* Rewimo E.T. hand geeft en doos bonbons over het bankje schuiftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:53 schreef E.T. het volgende:
ik bloed zo'n beetje dood hier en snak naar chocolade en aanverwant voedsel..
Ik zal vanmiddag thuis even kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:18 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen. Teruglezen was ... uhm... raar
BE: hoe breed en lang is dat matrasje? Want wij kunnen hier nog wel één gebruiken, maar mijn bedje is merkloos
He verdorie..dat betekent een tripje naar Ikeaquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag thuis even kijken.
Maneki, ik leun met mijn pols op een muismat van Ikea en daar zit zo'n gelbult op zeg maar. Mss kan je dara wat mee? Ze zijn niet al te groot en volgens mij prima van die muismat af te knippen of snijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:08 schreef Raissa het volgende:
Ohja en de foto's zijn erZal vanmiddag een paar plaatsen in het fototopic!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik voel me alweer betermn H&M bestelling doet et eindelijk.
Kijk nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Waarstaan die?
♫ Saartje ♫
staan nog niet onlinequote:
Nope alleen die paarse kleur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jongens tot mt 86, doe de robot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes vanaf 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jongens t-shirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo en nu niet vergeten alles weer uit mn mandje te mikken![]()
![]()
mag ik de bestelcode voor de maillot en het roze vestje in maat 86, de rok in maat 92 en de zilvergrijze uggs
♫ Saartje ♫![]()
ik vind dit zo'n schattig jurkje:
en die beenwarmers![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mag ik even klagen, (kan het klaagtopic even niet zo snel vinden). Wat een verschrikkelijke dag zeg, nu al. Het begon al om 1 uur vannacht toen ik het flesje wat ik aan het maken was omgooide, vervolgens fles gegeven lekker bij ons in bed. Spuugt kind het dekbed onder dus stond ik om half twee het dekbed te verschonen. Vervolgens kind weer huilen om kwart over vijfWeer eten. Vanmorgen pak drinken op de grond.
Kom ik op mijn werk en moet ik een proefdruk printen van 112 pagina's werkt de printer niet mee. Krijg ik 3 weken na de deadline nog correcties van iemand. De proefdruk was ook al te laat eigenlijk. Blijkt dat ik deze week de correcties doen omdat we anders de deadline niet halen maar mijn manager die het ook nog wil bekijken is deze week op vakantie. Vanmiddag heb ik een afspraak buiten de deur en vrijdag gaan we verhuizen met met werk wat er dus op neer komt dat ik morgen op mijn vrije dag kan gaan zitten werken thuis maar ik doe het NIETVoorheen deed ik dat wel maar het is klaar nu.
32 uur werk in 24 uur proppen werkt niet en ik probeer het ook NIET.
ti amo più di ieri ma meno di domani![]()
ohh dat blauwe vestje met spikkeltjesmijn lievlingskleur
tot welke maat gaan die?
![]()
en die laarsjes tot welke maat? (das iets voor ska, ik vind ze zelf graflelijk)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Die uggs zijn niet zilvergrijsquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
mag ik de bestelcode voor de maillot en het roze vestje in maat 86, de rok in maat 92 en de zilvergrijze uggs
het rokje erboven is zilvergrijs. De uggs zijn alleen in het donkerbruin in kleine maten (groter ook in zwart)
vestje - 19-9927 mt 86/92
rokje - 16-3642 mt 92
uggs bruin - 14-6399 mt 22/23 enz steeds per twee oplopend
maillot set van 2 - 27-3730 mt 86![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:39 schreef pinquit het volgende:
ohh dat blauwe vestje met spikkeltjesmijn lievlingskleur
tot welke maat gaan die?
![]()
en die laarsjes tot welke maat? (das iets voor ska, ik vind ze zelf graflelijk)
laarsjes gaan tot 38/39
bruin = 45-3670
zwart = 14-6415
de vestjes gaan maar tot 122/128![]()
![]()
Dat is zo. Maar het zijn toch vaak bejaarden die dat zeggen. Zeikerds!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:07 schreef Popples het volgende:
ingrid ene oor in en andere eruit.
je kunt toch ook moeilijk je kind thuis laten
Nou, op naar de dokter , hopelijk is de machtiging gelukt voor de voeding!![]()
![]()
quote:gelukkig, want in een 176 had ik me niet kunnen proppen zonder als rollade te eindigen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:52 schreef Reinhilde het volgende:
wel jammer dat er weer zo weinig leuke baby-jongens-dingen zijn.
Wel heel goed voor mn portemonnaie.
Mag je drie keer raden wat de doelgroep is op mijn werkquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het zijn toch vaak bejaarden die dat zeggen. Zeikerds!
Die uggs kan je via mijn buuf in de verknipte versie krijgen! Toen waren ze er trouwens ook in zachtroze.Je zou er haast een boek over schrijven!![]()
36-1394 mt 86/92quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:52 schreef Chan het volgende:
Huup! dat koekiemonstertshirtHeb je daar ook een bestelnummer van toevallig?
die gaat helaas niet kleiner dan dat.
Ik vond het idd ook voor jongetjes nog wel een beetje tegenvallen, wat er staat is wel leuk hoor maar het aanbod voor meisjes is gewoon veel groter.![]()
toen ik ze zag moest ik ook gelijk aan jou denken haha zo erg toenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef moussy het volgende:
Die uggs kan je via mijn buuf in de verknipte versie krijgen! Toen waren ze er trouwens ook in zachtroze.
![]()
![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Hee, misschien wordt het nog wel een trendquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef moussy het volgende:
Die uggs kan je via mijn buuf in de verknipte versie krijgen! Toen waren ze er trouwens ook in zachtroze.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Nog meer spul
beenspul meisjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat spul voor aanstaande jongensmama'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en het is pas net afgerondquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
toen ik ze zag moest ik ook gelijk aan jou denken haha zo erg toen
Ze staan er nog steeds op, bruin, in de sale, meisjes maat 32-33 en 34-35 René heeft ze echt helemaal afgesloft, want eerlijk is eerlijk, ze blijven absoluut niet mooi.Je zou er haast een boek over schrijven!![]()
Pinq neet/m 86 echt babyspul dus.
Ik vind hem ook heel tofmaar ik mag niet van B. hij denkt dat mensen dan denken dat we een jongetje hebben
![]()
![]()
kzal straks es wat groter jongensspul posten. Jassen enzo.
Nog interesse in cars-shirts? Er staan er nog een stuk of 4 of 5 ofzo in met de verschillende characters uit die film (als ik het goed heb)
![]()
Ik vind de H&M de laatste tijd maar weinig echt leuke dingen voor jongens, vooral babyjongetjes, hebben. Ik kan er tenminste niet slagen.
Die laarsjes zijn wel weer
Ik vind het jammer dat het jasje over de hoofd gaat, vind ik nooit zo praktisch met die kleintjes.Make love, not war ☮![]()
Ik heb het H&M boek ongeopend weggeflikkerd![]()
Mn haar is wel van nieuwe kleur voorzien, en mn wenkbrauwen zijn weer in model
Je zou er haast een boek over schrijven!![]()
nu pas?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef moussy het volgende:
[..]
en het is pas net afgerond
Ze staan er nog steeds op, bruin, in de sale, meisjes maat 32-33 en 34-35 René heeft ze echt helemaal afgesloft, want eerlijk is eerlijk, ze blijven absoluut niet mooi.
jeumig pfff
Ja schoenen van de H&M, ik hou ervan want ze zijn goedkoop en ik pas de kinderschoentjes ook nog (mt 38) dus ik heb altijd veel keus haha. Maar ik koop ze altijd alleen "voor erbij" zeg maar. Ze blijven inderdaad niet heel lang mooi ofzo. Nou moet ik zeggen dat ik ook niet enorm voorzichtig met mn kleding enzo benmaar toch.
![]()
René stond met die uggs net zoals bij andere nepperts heel snel naast de zool. Ik had ze besteld als sloffen voor ons, maar toen haar ritsen van dr laarzen kapot waren gegaan heeft ze ze gewoon gedragen. Nu loopt ze in weer en wind op dr crocs ballerina'sJe zou er haast een boek over schrijven!![]()
gadver dat plaatje![]()
cars vind ik stom![]()
ik hou ook van mn kinderschoenenik heb in dublin leren allstars gekocht (wittt
) mt 35 voor 55 euro
![]()
die van de vriendin waarmee ik was waren groen canvas voor 70,-
BE er zit een rits aan de zijkant!! hij hoeft niet over t hoofd
Maar huup, dat jasje is er toch ook wel in roze?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:
Pinq neet/m 86 echt babyspul dus.
Ik vind hem ook heel tofmaar ik mag niet van B. hij denkt dat mensen dan denken dat we een jongetje hebben
![]()
![]()
kzal straks es wat groter jongensspul posten. Jassen enzo.
Nog interesse in cars-shirts? Er staan er nog een stuk of 4 of 5 ofzo in met de verschillende characters uit die film (als ik het goed heb)
de zomercollectie had m wel in t roze dacht ik.
ja ik zit net es goed naar dat plaatje te kijken maar het lijkt net of die rits over de zijkant loopt? Dus van bovenaf en dan rechts over de zijkant, maar ik kan het niet helemaal goed zien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dat jasje is tof zeg!
Maar ja, over het hoofd is gewoon niet echt handig nee.
Ja Pinq dat is het voordeel!![]()
mijn maat is niet zo dat ik er altijd zo veel mazzel mee heb jammer genoeg haha maar bij H&M lopen de kinderschoenen toevallig wel fijn tot 39dat scheelt weer, meer keuze voor mij. En ik neus ook vaak bij de H&M jongensafdeling
ik heb daar ooit es een paar allstars met zo'n opa-tweed patroontje gekocht en ik krijg nu nog steeds opmerkingen erover (waaaaa wat tof waarvandaan? dat idee
)
![]()
die vindt ie weer te rozequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:40 schreef pinquit het volgende:
[..]
Maar huup, dat jasje is er toch ook wel in roze?de zomercollectie had m wel in t roze dacht ik.
![]()
ik weet zeker dat Innepin zich nu echt helemaal bescheurd van t lachen
mijn lief kan nogal ehm, uitgesproken zijn over heeeele kleine detailslaten we t daarop houden
![]()
![]()
Oh ja, ik zie het!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:39 schreef pinquit het volgende:
BE er zit een rits aan de zijkant!! hij hoeft niet over t hoofd
Maar ja... maar ja... ik vind dat systeem van nu bestellen over tig maanden ontvangen en betalen een beetje ehm... vaag/raar/stom etc.
Ik had dat laatst dus met een shirtje wat ik blijkbaar besteld had en ineens nog binnen kwam. Leuk hoor, maar net even op het verkeerde financiele moment enzo.
Ik kijk wel even in de winkel tegen die tijd.
***![]()
Lijkt me een ideaal jasje, niet die ritspunten onder die driedubbeleonderkinnetjesquote:
Je zou er haast een boek over schrijven!![]()
jah dat is idd ook heel irritant. vooral met snel groeiende baby's
nee die is niet roze genoeg juist...quote:
get my point?![]()
Haha BE ik hou juist wel van dat soort verrassingenohjaaa!! kleding!
en ik heb een maandfactuur ofzoiets dus ik hoef pas nog weer later te zahlen... gaat tot nog toe prima met mijn belabberde financiele planning.
![]()
Ik zie het nu ook, te snel en niet goed gekeken dus. Idd een leuk jasje, maar net wat BE zegt... ik wacht ook nog even.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het!
Maar ja... maar ja... ik vind dat systeem van nu bestellen over tig maanden ontvangen en betalen een beetje ehm... vaag/raar/stom etc.
Ik had dat laatst dus met een shirtje wat ik blijkbaar besteld had en ineens nog binnen kwam. Leuk hoor, maar net even op het verkeerde financiele moment enzo.
Ik kijk wel even in de winkel tegen die tijd.Make love, not war ☮![]()
Die laarsjes had ik voor Mikael ook. Heeft ze bijna niet aan gehad dus als je belangstelling hebt mag je ze zo hebben!! Moet ff kijken welke maat het is!!quote:
Er staat geen maat in maar denk dat Mikael ze aan had rond een maand of 16/17. En dan vooral op de fiets omdat ze lekker hoog zijn en warm van binnen!!Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!![]()
Huup, of mensen die de catalogus al hebben; staat er ook nieuwe positiemode in??“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Rewimo
![]()
Psst, er staat een foutje in je sigquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:16 schreef MeNicole het volgende:
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ow dat duurt nog heel lang..... zijn ze bruin??quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:16 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Die laarsjes had ik voor Mikael ook. Heeft ze bijna niet aan gehad dus als je belangstelling hebt mag je ze zo hebben!! Moet ff kijken welke maat het is!!
Er staat geen maat in maar denk dat Mikael ze aan had rond een maand of 16/17. En dan vooral op de fiets omdat ze lekker hoog zijn en warm van binnen!!Make love, not war ☮![]()
Done!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:08 schreef Raissa het volgende:
Ohja en de foto's zijn erZal vanmiddag een paar plaatsen in het fototopic!
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die vindt ie weer te roze![]()
ik weet zeker dat Innepin zich nu echt helemaal bescheurd van t lachen
mijn lief kan nogal ehm, uitgesproken zijn over heeeele kleine detailslaten we t daarop houden
![]()
ik zet de zoektocht naar bloemetjes dapper voort...![]()
![]()
Ja ze zijn bruin. Maar ik weet niet meer precies wanneer Mikael ze aan had hoor. Maar aan de zool te zien heeft ie er wel eens op gelopen. Hij liep in september en ik had ze gekcoht voor de koude maanden. Dus dnek dat het wel ongeveer klopt. Ze waren wel iets aan de kleine kant. Vandaar dat ie ze ook niet veel gedragen heeft!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat duurt nog heel lang..... zijn ze bruin??Liefde
quote:ja zie het. Nu pas
Moest eerst 4 keer lezen!!
Liefde
Verkoopt de h&m eik ook gymies oid maat 25?
Ze moet iets voor pzs hebben Vind het zonde als ze dr mooie dure schoenen daar verknald![]()
Misschien even binnenlopen en kijken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Verkoopt de h&m eik ook gymies oid maat 25?
Ze moet iets voor pzs hebben Vind het zonde als ze dr mooie dure schoenen daar verknaldI'm so glamourous I piss glitter!![]()
![]()
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!![]()
Wel groter?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
36-1394 mt 86/92
die gaat helaas niet kleiner dan dat.
Ik vond het idd ook voor jongetjes nog wel een beetje tegenvallen, wat er staat is wel leuk hoor maar het aanbod voor meisjes is gewoon veel groter.Die wil ik! mijn kind
![]()
Zo school is weer begonnen, en zo ook allerhande regeldingenBoh.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Als ik tyd zou hebben deed ik dat. Tyler hangerig, Kim slaperig en moet wasmachine goed toegankelijk maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Misschien even binnenlopen en kijken?
Maar ik dacht dat het over h&m ging. En ik heb altijd ruzie met die site.
[ Bericht 12% gewijzigd door _Ingrid_ op 06-05-2009 12:53:52 ]![]()
Bedankt voor de moeite, maar ik denk niet dat ik ze hem vaak aan zal doen. Ik heb iets met/tegen bruin. Ja zelfs met schoenenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja ze zijn bruin. Maar ik weet niet meer precies wanneer Mikael ze aan had hoor. Maar aan de zool te zien heeft ie er wel eens op gelopen. Hij liep in september en ik had ze gekcoht voor de koude maanden. Dus dnek dat het wel ongeveer klopt. Ze waren wel iets aan de kleine kant. Vandaar dat ie ze ook niet veel gedragen heeft!![]()
Dat leverkleurige vind ik nog wel mooi... nogmaals bedankt!!!
Make love, not war ☮![]()
Jammer!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:27 schreef Reinhilde het volgende:
poppejans, ik heb geen zw.kleding ontdekt nog
Nouja, de collectie wat ze nu hebben vind ik niks van leuk, dus misschien mis ik niks“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Die bovenste vind ik heel mooi!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!![]()
Neeeeeeeeeee! De zomer komt eraahaaaaan!!!
nee, maar die stomme H&M met hun herfstgidsKrijg helemaal zin in de herfst! Lekker op vakantie naar het meer van Geneve, wandelen in de bergen, kampvuur maken
![]()
Het onderste jasje heb ik trouwens in kakigroen besteld, leuk op een spijkerbroek!
Oh, en dit vest, daar kijk ik zo naar uit!![]()
![]()
Nou ga ik misschien een hele domme vraag stellen, maar waar vinden jullie al die leuke dingen? Ik zie helemaal niets op de h&m site![]()
![]()
Ik kom hier nooit, en ik vond het stom om er speciaal een topic voor te moeten openen
Whelp! mn zus is aant bevallen, en nu heb ik een kaartje gekocht met " Een dochter! Van harte gefeliciteerd! " en binnenin "veel geluk samen" en dan als je hem open doet speelt het nr "what a wonderful world "
Maar wat zet ik er nou verder inIk ben echt totaal inspiratieloos. Ik kom niet verder dan "Gefeliciteerd!!! Liefs, Q en MM"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
zolang het niet stiekum toch een knul is, is dat toch goed joh!Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh![]()
en alvast ook gefeliciteerd Qwea
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Wat attent een kaartje voor je zus.
Ik zou er bij zetten: veel geluk samen.Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.![]()
nou, ik hoop het niet voor drquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef simmu het volgende:
zolang het niet stiekum toch een knul is, is dat toch goed joh!dan heeft ze een probleem
Maar is dat niet wat saai?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
dat staat er al inquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:39 schreef Memmel het volgende:
Wat attent een kaartje voor je zus.
Ik zou er bij zetten: veel geluk samen.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Kan je niet gewoon langsgaan? Ik bedoel, je zus krijgt een kind. Koop de grootste beer die je kan vinden en ga er langs (als dat praktisch gezien mogelijk is)Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.![]()
dan doe je er een mooie grote joekel van een ballon bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik hoop het niet voor drdan heeft ze een probleem
Maar is dat niet wat saai?
je hebt toch ook zo'n leuke kraammand samengesteld?Your mind don't know how you're taking all the shit you see
nee. Nou, nu maar weer verder over het kaartje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:41 schreef Memmel het volgende:
Kan je niet gewoon langsgaan? Ik bedoel, je zus krijgt een kind. Koop de grootste beer die je kan vinden en ga er langs (als dat praktisch gezien mogelijk is)-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
jup!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:46 schreef simmu het volgende:
[..]
dan doe je er een mooie grote joekel van een ballon bij
je hebt toch ook zo'n leuke kraammand samengesteld?![]()
Ding zit boordevolhet is alleen geen 10 dagen pakket
meer 20 dagen
![]()
Rewimo
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef MeNicole het volgende:
ja zie het. Nu pas
Moest eerst 4 keer lezen!!
Sorry, beroepsdeformatie, heb 5 jaar als corrector gewerkt (anno vóór de spellingscontrole), gaat nooit meer over
dan zet je in de kaart iets over het pakket. als ze er niet van weet zeg je dat je hoopt dat de verrassing bevalt, en als ze er wel van weet zeg je dattie eraan komt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup!![]()
Ding zit boordevolhet is alleen geen 10 dagen pakket
meer 20 dagen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Ik bedoel maar te zeggen dat je er ongetwijfeld iets bij voelt dat je zus een dochter heeft (getuige de kraammand). Zet dan gewoon op die kaart hoe je het vindt voor haar of wat je voelt. Dat kan een ander je niet voorzeggen, dat moet vanuit jezelf komen, vind ik. Ben je trots op haar? Wens je ze veel plezier? Zoiets.Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.![]()
zow, weer thuis van het boodschappen doen en moederdagmeuk kopen...
Ingrid je post is aangekomendankje!
Poezebeest, die dingen komen uit de nieuwe najaarscatalogus en staan nog niet online. Je kunt kijken of er nog meer plaatjes en codes geplaatst worden in LIF of je kunt het Style&Fashion subforum op Ellegirl proberen.
Buuf! Jawel ze gingen wel groter! En ze hebben ook een lichtblauwe met supergroover (deze is paars volgens het boekje, ik zie het niet, kleurendoof) ik zal ff wat jongensdingen met nummer zoeken
![]()
![]()
Ik ga wel ff op z'n kop de papiercontainer in![]()
![]()
![]()
Want ik heb m ook gekregen en ter zelf bescherming weggegooid.Dus
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Reinhilde tot welke maat gaan die jassen?Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga wel ff op z'n kop de papiercontainer in![]()
![]()
![]()
Want ik heb m ook gekregen en ter zelf bescherming weggegooid.Dus
hahaha
nou kijkse dan![]()
![]()
Zijn er eigenlijk nog meer soorten kant-en-klaar-'beleg' voor op pannenkoeken dan poedersuiker, stroop en jam? Dingen die er wel heel lekker op zijn?
Vanavond eten we namelijk ook al pannenkoeken met ons bezoek...
Hagelslag, chocopasta, basterdsuiker.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*![]()
Check, check, chek. Dank!Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!![]()
Jelief, tot 46!
Sugar: chocopasta![]()
En vroeger als kind at ik er ook wel eens appelmoes op![]()
En appelstroop is ook heeeeel erg lekker![]()
* Reinhilde ook pannenkoeken bakken gaat![]()
Jaaaa Nutella idd![]()
![]()
En met hagelslag kun je ook nog varieren met vruchtenhagel enzo. Jumjum.
Iets in me wil pindakaas roepen maar dat lijkt me echt niet te vreten dus doe maar niet![]()
Jelief, t/m 46! hij kost 79.95 en is er in t zwart en grijs![]()
![]()
Appelstroop, appelmoes & kaneel, (geraspte) kaas, roomkaas!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef Sugar het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer soorten kant-en-klaar-'beleg' voor op pannenkoeken dan poedersuiker, stroop en jam? Dingen die er wel heel lekker op zijn?
Vanavond eten we namelijk ook al pannenkoeken met ons bezoek...
![]()
![]()
boter, suiker en kaneel
aardbeienvlaaivulling, uit blik
kersen en slagroom
banaan, nutella en gemalen kokos
Daarom eet ik niet zo vaak pkoeks, te slecht voor mijn lijn
♫ Saartje ♫![]()
Oh, huuphuup, in mij wil er áltijd wel iets pindakaas roepen, dus ik zou het best proberen, hoor!![]()
Dankjullie voor de tips, ik ga straks een feest op tafel maken met bakjes hagelsag, aardbeien, slagroom, vruchtenhagel, potten pasta en stroop en een heule grote stapel pannenkoeken!!!
Oh mn lief roept dat gestampte muisjes ook lekker zijn op de pannenkoeken![]()
Ik eet vanavond tosti met chocopasta en banaanheul lang geleden maar toen ik Jolie's tosti-taartjes zag kreeg k er spontaan weer trek in
mn lief eet pizza... flauw...
![]()
![]()
En kaaspannenkoeken en spekpannenkoeken erbij!![]()
En appelkaneelsuikerstrooisel!Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!![]()
Dat zou ik tegen de herfst zeker moeten passen![]()
![]()
Sugar, rare gewoontes hier: kaas met mayo en ketchup, pindakaas en hagelslag, sandwichspread, appelmoes of appelstropp idd.gewoon zo ongeveer alles wat je ook op brood doet. Ik vind het altijd karig als er bij mijn schoonouders alleen suiker jam en stroop op tafel staat
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
oooow mensen ik had net een fotosessie met een stel van 78 en 80 jaar. Zegt de fotograaf kijk maar heel verliefd naar elkaar. Zegt mevrouw: "we zijn ook nog heel verliefd hoor". En meneer pakt mevrouw nog eens stevig beetZo schattig, 55 jaar getrouwd.
* Jelief neuriet 'als liefde zoveel jaar kan duren dan moet het echt wel liefde zijn'
(c) Herman van VeenBegin maar gewoon, op hoop van zegen.
Mmmmmmm appel/spekpannekoek met stroop![]()
Kaaspannenkoek met tomatenketchup![]()
ik ga echt zo hard pannekoeken bakken vandaag!![]()
![]()
![]()
ahw zo liefquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef Estrys het volgende:
oooow mensen ik had net een fotosessie met een stel van 78 en 80 jaar. Zegt de fotograaf kijk maar heel verliefd naar elkaar. Zegt mevrouw: "we zijn ook nog heel verliefd hoor". En meneer pakt mevrouw nog eens stevig beetZo schattig, 55 jaar getrouwd.
![]()
zo zag ik in Leiden ooit es toen ik uit mn raam keek een oud mannetje die zn vrouw op straat verraste met een bosje bloemen. Echt hoor je kon me wegdragen *smelt* zo schattig.
Oh bij het pannenkoekenrestaurant hebben ze ook altijd een keur aan hartige pannenkoeken. Dat zijn bijna pizza's gewoonmet mozzarella en pesto bijvoorbeeld
![]()
![]()
Jeetje, nu al winterkleding. Ik ben daar echt nog niet aan toe! Ik wil zomerdingen en denken dat het nooooit meer herfst wordt!
Wel een mooie jas trouwens! Alleen ik pas maatje 46 van H&M niet.![]()
Rewimo
![]()
Ragout is ook lekker op een pannekoek
Kaaspannekoek met stroopquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Reinhilde het volgende:
Mmmmmmm appel/spekpannekoek met stroop![]()
Kaaspannenkoek met tomatenketchup![]()
ik ga echt zo hard pannekoeken bakken vandaag!![]()
of met paprikapoeder, of met sambal.
![]()
pannenkoek met shoarmavlees en knoflooksaus (en sla)
Nou heb ik zin in pannenkoeken.
ik vind het altijd de pest met H&M dat ik niet van een maat uit kan gaan. Alles is anders en ik moet het altijd passen. Soms zit een maat 38 spijkerbroek perfect, ietsje ruim zelfsquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Chell het volgende:
Jeetje, nu al winterkleding. Ik ben daar echt nog niet aan toe! Ik wil zomerdingen en denken dat het nooooit meer herfst wordt!
Wel een mooie jas trouwens! Alleen ik pas maatje 46 van H&M niet.
en soms krijg ik een 42 niet eens behoorlijk dicht. Echt zo'n enorm verschil, valt geen pijl op te trekken
![]()
Nouja ach, 1 voordeel voor mijn portemonnee, ik koop nu niets voor mezelf omdat ik geen flauw idee heb van mn maten na de bevalling. Heb alleen een grote wollige sjaal besteld![]()
![]()
Pijl?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind het altijd de pest met H&M dat ik niet van een maat uit kan gaan. Alles is anders en ik moet het altijd passen. Soms zit een maat 38 spijkerbroek perfect, ietsje ruim zelfsen soms krijg ik een 42 niet eens behoorlijk dicht. Echt zo'n enorm verschil, valt geen pijl op te trekken
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben het met je eens hoor! Ik heb een jas gekocht (die roze), twee maten groter dan normaal, en hij zit bij m'n borsten strak, en verder... kan je waarschijnlijk over twee maanden nog niet eens zíen dat ik zwanger ben als ik 'm dichtdoe, zo wijd is ie
Zo raar altijd.
Maar passen in de winkels is bij de H&M zo mogelijk nóg vervelenderDus ach...
![]()
Buurvrouw, zaterdag bij mij in de tuin!![]()
![]()
Dank voor alle tips, dit moet goedkomen.
Maar ik ben verder wel een gans,![]()
![]()
Morgenavond komen er mensen langs voor mijn verjaardag en ik heb nog niks in huis gehaald, terwijl ik heb geroepen "ik zorg voor eten voor iedereen" en er moet natuurlijk ook taart zijn en ik wilde zelf iets bakken misschien... En nu slaapt Storm, krijg ik vanaf half vier vrienden op bezoek die meeëten en moet ik daarna naar mijn werk voor een personeelsvergadering.![]()
![]()
![]()
Ik kan dus noooooooit meer iets echt bakken vandaag en morgen werk ik de hele dag en kan ik onmogelijk allemaal boodschappen doen waarover ik nog moet nadenken. Laat staan dat ik nog eten kan maken voor de gasten!!! Aaaaaah.![]()
![]()
even een vraagje (nav het fototopic)wij mogen Seb gratis op de foto laten zetten door onze bruidsfotograaf. Zal ik dat nu al doen of is het mooier om te doen als hij kan zitten of zo? Ik twijfel een beetje.
rrrrustig blijven Suug.ti amo più di ieri ma meno di domani![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Estrys het volgende:
even een vraagje (nav het fototopic)wij mogen Seb gratis op de foto laten zetten door onze bruidsfotograaf. Zal ik dat nu al doen of is het mooier om te doen als hij kan zitten of zo? Ik twijfel een beetje.
rrrrustig blijven Suug.
ik zou het doen als hij kan zitten.
sugar rustig aan haal diep ademmama van 3 kids!![]()
Ze hadden een práchtig taartje bij de hema, wit geglazuurd met een roos bovenop, met frambozenvulling. Die morgen halen in je pauze?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:50 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
Morgenavond komen er mensen langs voor mijn verjaardag en ik heb nog niks in huis gehaald, terwijl ik heb geroepen "ik zorg voor eten voor iedereen" en er moet natuurlijk ook taart zijn en ik wilde zelf iets bakken misschien... En nu slaapt Storm, krijg ik vanaf half vier vrienden op bezoek die meeëten en moet ik daarna naar mijn werk voor een personeelsvergadering.![]()
![]()
![]()
Ik kan dus noooooooit meer iets echt bakken vandaag en morgen werk ik de hele dag en kan ik onmogelijk allemaal boodschappen doen waarover ik nog moet nadenken. Laat staan dat ik nog eten kan maken voor de gasten!!! Aaaaaah.![]()
![]()
En voor het eten soep met broodjes en verschillende soorten beleg? ff snel rennen door AH voor brie, en salades wat ej maar bedenken kan? een snelle, lekkere en zomerse soep is doperwtjessoep. Zelfs mijn jongens zijn er gek op!
Als voorbeeld en eerste hulp![]()
En als je nou niet aan de andere kant van nederland woonde dan kwam ik.
Als je een babietje alleen op de foto zet kan je hem/haar liggend op de foto zetten, dus dan kan het nu ook al. Onze foto's waren wat 'moeilijk' om te maken omdat we er alle drie goed op moesten staan en Mila of als een zoutzak in elkaar zakte, of haar tong uitstak, of ging huilen, of de verkeerde kant op keek etc etcquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Estrys het volgende:
rrrrustig blijven Suug.
En dan stond Mila er leuk op en dan had één van ons zn ogen dicht, haha
![]()
Ik vind babyfoto's wel heel erg schattig als ze nog best wel klein zijn.![]()
Sjoeg, monchoutaart maken, gewoon met zo'n pakketje, die is zo klaar en hoeft dan alleen nog maar op te stijven in de koelkast, als je die vanaaf maakt heb je in elk geval 1 taartquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:50 schreef Sugar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(niet vergeten zo'n blik/pot aardbeien of kersen te halen voor erbovenop).
En ehm... verder misschien geheel onverantwoord voor je portemonnee maar wat kleine dingen halen die kant en klaar zijn? Van die mini-pizza's die je alleen hoeft af te bakken ofzo. En een hoop bakjes salade met toastjesen kaasplankjes. Van die kleine quiches die ze bij Appie hebben. en en en ehm...
![]()
Jaaaa wat de buuf zegt natuurlijk! Soep!met broodjes
![]()
bij hema hebben ze ook hippe kant-en-klare aardewerken bakjes met gemarineerde olijven enzo![]()
-brownies bakken. je hebt van die kant en klare pakken, alleen water aan toevoegen, even roeren en in de oven gooien. bakje slagroom erbij, en wat aardbeien of frambozen, feestelijk, lekker, simpel.
eten... hmm.
Maak een grote pan met pasta! kost niet zo veel tijd.
haal potten tomatensaus, wat gehakt, champignons, verse parmezaan en pasta. en lekker beetje sla erbij.![]()
![]()
oeh, ze is bevallen! dat ging snel.Om 9u vanochtend heen geweest, ennu klaar.
Persoonlijk vind ik het heel lief/mooi als het kindje zo groot/klein is dat het het hoofdje omhoog kan tillen wanneer het op de buik ligt. Als het goed zelf kan zitten is dat hele kleine fragiele 'babytje' er al een beetje afquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Estrys het volgende:
En van slapende babytjes kun je ook héle mooie foto's laten maken..
Sugar! Stresskip! Morgenavond Chinees halenAl is chinees natuurlijk niet zo lekker als die tip die Reinhilde geeft.
Komt goed!En anders bel je Reinhilde
Qwea gefeliciteerd!♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: