Vraag me af hoeveel mensen de afgelopen zeg 15 jaar daarvoor zijn veroordeeld ik vermoed geen enkelequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:34 schreef lola666 het volgende:
In veel Amerikaanse staten is anale sex verboden, en kun je zelfs een gevangenis straf tot 5 jaar krijgen als je erbij wordt betrapt. De reden hiervoor is omdat dit een uiting zou zijn van homoseksualiteit.
Ik moet er zo wie zo niet aan denken dat ik word betrapt tijdens de anale sex.
Wie zou het niet meer aandurven?
Ik wel in ieder geval maar dan wel in huis, niet lekker in het bos, aan het water of in de auto ergens achteraf want ik heb al vaker meegemaakt dat de politie met zijn zaklampen in mijn ogen scheen. gelukkig nog nooit op een gênant moment.
quote:Alabama "It is illegal to wear a fake moustache that causes laughter in church".
ROFLquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:28 schreef Lundegaard het volgende:
Als anale seks niet meer mag, worden er toch ook geen negertjes meer geboren?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:28 schreef Lundegaard het volgende:
Als anale seks niet meer mag, worden er toch ook geen negertjes meer geboren?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:13 schreef As_33 het volgende:
En als de politie je dan betrapt, dan roepen ze 'freeze!'en dan mag je niet bewegen tot ze gechecked hebben in welk gaatje je bezig bent hè
PREUTS.......FRIGIDE.....quote:
Hier scoort Paul de Leuw de grootste kijkcijfers en heeft jos Brink een standbeeld in het stadsschouwburg.quote:
En hoeven mensen zoals jij niet te werken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier scoort Paul de Leuw de grootste kijkcijfers en heeft jos Brink een standbeeld in het stadsschouwburg.
Mooi land leven we in.
Mooi woord...hoevenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En hoeven mensen zoals jij niet te werken.
Heb het even opgezocht: http://www.lokum.nl/_liefde/seny/viewnews.cgi?category=2&id=1099227489#13quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:36 schreef lola666 het volgende:
Orale sex is volgens mij niet Halal, volgens mij mag het niet in de islamitische wereld.
Als je net zo los gaat op anale seks als een ex van me dan kan ik me daar wel iets bij voorstellenquote:p.s ja ben gek op anale sex en sex is mijn favo onderwerp, word er altijd vrolijk van.
In je verhaal te lezen ben je meerdere malen in je bruine kanaal genomen. Smerig wijf. Nu prop je zeker ook tampons in je stronttunnel omdat je kringspier niet meer sluit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:34 schreef lola666 het volgende:
In veel Amerikaanse staten is anale sex verboden, en kun je zelfs een gevangenis straf tot 5 jaar krijgen als je erbij wordt betrapt. De reden hiervoor is omdat dit een uiting zou zijn van homoseksualiteit.
Ik moet er zo wie zo niet aan denken dat ik word betrapt tijdens de anale sex.
Wie zou het niet meer aandurven?
Ik wel in ieder geval maar dan wel in huis, niet lekker in het bos, aan het water of in de auto ergens achteraf want ik heb al vaker meegemaakt dat de politie met zijn zaklampen in mijn ogen scheen. gelukkig nog nooit op een gênant moment.
Toch waar.quote:It is illegal for a man and a woman to have sex in any other position other than missionary style.
quote:Not only is it illegal to have sex with the lights on, one may not have sex in any position other than missionary.
Nog één.quote:You may not have oral or anal sex.
Toen ik je profiel was, begreep ik je reactie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:27 schreef Draconian het volgende:
[..]
In je verhaal te lezen ben je meerdere malen in je bruine kanaal genomen. Smerig wijf. Nu prop je zeker ook tampons in je stronttunnel omdat je kringspier niet meer sluit?
Anale sex is inderdaad naar mijn bescheiden mening een uiting van homoseksualiteit. Heaumeau. Smerig gewoon.
Ah kijk, een christen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:27 schreef Draconian het volgende:
[..]
In je verhaal te lezen ben je meerdere malen in je bruine kanaal genomen. Smerig wijf. Nu prop je zeker ook tampons in je stronttunnel omdat je kringspier niet meer sluit?
Anale sex is inderdaad naar mijn bescheiden mening een uiting van homoseksualiteit. Heaumeau. Smerig gewoon.
RofloL!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:27 schreef Draconian het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |