Valt ook nog meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ze zien niks in ons, of ze zijn al bezet
Als je er logisch over nadenkt is het eigenlijk zo dom he. Ik voel me nu domquote:Dat trekt aan.
Nouja, mij niet.
Juustem..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ze zien niks in ons, of ze zijn al bezet
Foute mannen hebben iets spannends, dat trekt jullie aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Als je er logisch over nadenkt is het eigenlijk zo dom he. Ik voel me nu dom
Ik hoop iig eens het tegendeel te bewijzenquote:
Nee joh. Dat is logisch. Foute mannen zijn spannend. Ik had het eerst ook. Maar nu heb ik gewoon een geweldig persoon gevonden. Ik heb gewoon heel veel geluk gehad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hoezo zou je nou weer dom zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
My badquote:
Maar dat helpt nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Dus René was veel spannender?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is logisch. Foute mannen zijn spannend. Ik had het eerst ook. Maar nu heb ik gewoon een geweldig persoon gevonden. Ik heb gewoon heel veel geluk gehad.
Ik geef je toe, ze zijn niet allemaal leuk, maar de meeste dames hier in de pub vind ik toch best wel aardig hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef mstr het volgende:
En ik val ook op verkeerde vrouwen, achteraf gezien.
Ik overtref je daar zeker inquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef mstr het volgende:
Whehehe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef mstr het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik geef je toe, ze zijn niet allemaal leuk, maar de meeste dames hier in de pub vind ik toch best wel aardig hoor
Ken je niet, komt hier bijna nooit, ik vertelde hem dat ik naar een meet ging, toen ging hij 2 weken 'actief' posten, tot de meet, toen ging iedereen hem uitlachen ofzoquote:
Ik kan d'r geen opnoemen die ik niet aardig vindquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik geef je toe, ze zijn niet allemaal leuk, maar de meeste dames hier in de pub vind ik toch best wel aardig hoor
Niet dom voelen, sowieso gewoon niet doen. Iedereen maakt fouten, niet toch? Je moet ervan lerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Gevalletje PWNT dus?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ken je niet, komt hier bijna nooit, ik vertelde hem dat ik naar een meet ging, toen ging hij 2 weken 'actief' posten, tot de meet, toen ging iedereen hem uitlachen ofzo
En toen kwam hij niet meer
Dat ik zo voor iemand kan vallen die eigenlijk een eikel isquote:
Fvifvifding?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ken je niet, komt hier bijna nooit, ik vertelde hem dat ik naar een meet ging, toen ging hij 2 weken 'actief' posten, tot de meet, toen ging iedereen hem uitlachen ofzo
En toen kwam hij niet meer
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef MarkM het volgende:
PUB / Het Puber- en Tiener [Userfoto] Topic #31
Ik bedoe lmaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan d'r geen opnoemen die ik niet aardig vind
Niet qua aantallen, dat niet neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Betwijfel ik, je moest eens weten wat ik allemaal al meegemaakt heb.
Nee. anderequote:
Nee joh! Dat is helemaal niet dom. Liefde maakt blind.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Dat ik zo voor iemand kan vallen die eigenlijk een eikel isIk vind dat dom
Ongeveer jaquote:
Whehe, mongoolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef MarkM het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef MarkM het volgende:
Slaap lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |