Ik denk dat ik niet het veld op ga mocht daar aanleiding voor zijn. Het is denk ik duidelijk dat we minimaal een wedstrijd zonder publiek aan ons broek krijgen hiervoor. En hoe belachelijk ook daar ga ik niet aan meewerken.quote:Graafschap smeekt fans: blijf zitten!
De Graafschap neemt extra maatregelen om te voorkomen dat supporters zondag na het duel tegen Volendam het veld zullen betreden.
De Doetinchemse voetbalclub zet meer stewards dan gebruikelijk in om ongeregeldheden te voorkomen.
"Daarnaast leggen we een flyer op ieder stoeltje", zegt commercieel directeur Henk Bloemers. " Daarin doen we een klemmend beroep op onze fans om niet op het veld te komen. We zullen het ook voor het begin van de wedstrijd laten omroepen."
Bron: De Gelderlander
Er zal heus wel een gek zijn die weer over het veld gaat rennen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef Roberto258 het volgende:
3 punten in mindering is zelfs een mogelijkheid, dus je moet nu wel heel gek zijn als je dat veld op gaat rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry, maar ik vind het echt belachelijk dat we niet het veld op mogen.
KNVB is gewoon gestoord.
Het hoort er gewoon bij.
Verdomme.
Wat is er na de bekerfinale dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:33 schreef Roberto258 het volgende:
Nog mensen die maandag na de bekerfinale gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloed, zweet en tranen!
quote:Graafschapfan reist 20.000 kilometer voor slotduel
Een reis van zo'n 20.000 kilometer had Willem Jansen er voor over om zondag bij het laatste seizoensduel van De Graafschap te kunnen zijn. Woensdag stapte hij in Australië op het vliegtuig, donderdagmorgen ging hij met zijn broer Chris alvast een kijkje nemen bij de training in Doetinchem.
Willem Jansen (62) emigreerde veertig jaar geleden vanuit Doetinchem naar Australië. Vijf jaar geleden was het voor het laatst hier. "Al die jaren heb ik mijn club op de voet gevolgd, de laatste tijd dankzij sites van onder andere De Gelderlander. Maandag zei ik tegen mijn vrouw: ze moeten zondag tegen Volendam en het gaat om het behoud van de plek in de eredivisie. Ze hebben my support hard nodig. Nou, zei mijn vrouw, dan ga je toch. En dat deed ik."
Scheitbak. Hij moet gewoon zeggen dat de Graafschap vol op de winst gaat. Dat is het enige resultaat waar we op voorhand iets aan hebben.quote:Kalezic predikt 'rust' in voorbereiding op slotwedstrijd
Rust is het sleutelwoord dat De Graafschap-trainer Darije Kalezic predikt aan de vooravond van de laatste en beslissende competitiewedstrijd tegen FC Volendam (morgenmiddag om 14.30 uur op De Vijverberg). "Het is heel rustig bij deze club en dat is wel eens anders geweest." Kalezic lijkt uiterlijk onbewogen, ook al staat er morgen enorm veel op het spel.
De Graafschap kan zich rechtstreeks handhaven, veroordeeld worden tot de play-offs, maar morgenmiddag ook al degraderen naar de eerste divisie. "Als speler van RKC heb ik al drie keer tegen degradatie gestreden. Die ervaring neem ik nu mee als trainer. Wij hebben een professionele spelersgroep. Deze groep beseft in welke positie ze zich bevindt. Dat is erg prettig."
De sfeer is nooit slecht geweest, de laatste weken. Kalezic: "Bij Roda JC slaan spelers elkaar en gooien de toeschouwers met stoeltjes. Dat is niet prettig voor mijn collega. Hier is het erg rustig en dat is best wel bijzonder. De sfeer is erg goed. Ook deze week merk ik niet dat de spelers zich anders gedragen."
Tegen FC Volendam zijn er morgenmiddag verschillende scenario's mogelijk. In het slechtste geval degradeert De Graafschap rechtstreeks. "Maar dat verwacht ik niet", aldus Kalezic. "Want dan moet Feyenoord thuis verliezen van Roda JC."
Met directe handhaving is de Terborgse trainer niet bezig. Onze eerste doelstelling is om rechtstreekse degradatie te ontlopen."
Dat is zeker het geval als De Graafschap gelijkspeelt. Gaan de Achterhoekers morgen ADO Den Haag (ook 29 punten) voorbij, dan is handhaving een feit. Kalezic sluit het niet uit dat ADO het thuis tegen Vitesse moeilijk krijgt. "Het zelfvertrouwen is bij die ploeg niet groot, want ze hebben achter elkaar tegen Sparta, Willem II, Feyenoord en Heerenveen in het slot van de wedstrijd een voorsprong uit handen gegeven."
Kalezic hoopt dat zijn spits Luuk de Jong fit genoeg is. De jonge aanvaller kreeg vrijdag op de training opnieuw last van zijn enkel. "Als Luuk fit is, speelt hij in de basis", aldus Kalezic. "Maar we zullen moeten afwachten hoe ernstig de blessure is."
Wel zeker is dat Stephan Keller zijn rentree maakt in de thuiswedstrijd tegen Volendam. De Zwitserse verdediger was vanwege een voetblessure twee maanden uit de roulatie, maar vervangt zondag de geschorste Joost Volmer.
Kalezic wilde nog niet zeggen of Rogier Meijer en Resit Schuurman, die terugkeren na een schorsing, weer in de basis staan.
Vermoedelijke opstelling: Heijblok; Nalbantoglu, Hese, Keller, Fränkel; Van den Ouweland, Meijer, Buijs, Schuurman; Sahar, De Jong (De Ridder).
In mijn ogen ben je als je dit soort uitspraken doet gewoon ongeschikt. Neemt niet weg dat hij het elftal aardig op de rit heeft.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:02 schreef vingerplant het volgende:
Volgens mij heeft Kalezic een grenzeloos vertrouwen in de playoffs gezien de wedstrijd tegen Sparta en nu deze uitspraken weer.
Neemt niet weg dat hij wat mij betreft volgend jaar sowieso mag blijven als hoofdtrainer.
Ja precies, als hij dit soort uitspraken doet om de boel rustig te houden is het natuurlijk prima. Ik heb daar echter wel mijn vraagtekens bij. Als je ziet dat Heijblok ook tegen Nac uit aan het tijdrekken is, Kalezic geen extra aanvaller brengt dan lijkt het er op dat hij wat hij in de pers zegt echt meent.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:34 schreef TheVotary het volgende:
Ik vind het belangrijker wat hij echt tegen de groep zegt, dan wat hij naar buiten brengt via de pers.
Zo super goed speelde ze ook niet dus ik vind 2-2 wel terecht.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In ieder geval geen directe degradatie, maar wat een slechte uitslag weer.
Al hadden we gewonnen, dan waren we 16e. De andere uitslagen werkten ook al niet mee.
Spoor jij wel helemaal? Dit is echt een van de spelers waarbij we dankbaar mogen zijn dat hij bij ons speelt. Er hangt wel niet zo'n gemaakt verwachtingspatroon omheen als bij een speler als Sahar, die er deze wedstrijd weer schandalig 2 kansen naast weet te schieten (ga maar lekker terug naar Chelseaquote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef Sensation89 het volgende:
Alweer geel Meijer, wat zien ze toch in die kneus
Vond het op de radio ook aardig stoned klinken.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:52 schreef Darkestrah het volgende:
Jezus, die Stephan Keller bij Studio Sport.. Alsof hij net zn hond begraven heeft.
Zegt iemand met "vitesse" in z'n naamquote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
het maakte allemaal niet uit Feyenoord had gewoon moeten winnen
Ik persoonlijk vond dat verhaal te zielig voor woorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |