Dat wil ik ookk welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
je moet ze eigenlijk voelen, dat is helemaal hemels!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Net een stuk van m'n bakkebaarden er af gehaald... alleen ik was ff vergeten dat ik vanwege de zonnebank een beetje een gebruinde snoet had... dus nu heb ik 2 wittige vierkantjes onder de gebleven bakkebaarden zitten
Nee, ik zal lief zijnquote:
Je had erbij moeten zijnquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar moet ik mijn lans dan in stoppen?
Ik wil het niet weten, ik wil het niet horen, ik wil het niet lezen! Ik dacht dat jij anders was.quote:
Oeps dubbelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb een soort platte pannekoekGelukkig maken mijn meisjes hier en daar wat goed
Laat je kont eens zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Tally het volgende:
Ik dacht het ook niet. Tot dat vriendje zei van wel
En hij best van het uitzicht kan genieten van mijn kontje.
Mja.. Ik geloof er geen flikker van..
Zij is andersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik wil het niet horen, ik wil het niet lezen! Ik dacht dat jij anders was.
Hehe, heel slimquote:
Niet daar dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar, maar, maar! Ach laat maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil het niet weten, ik wil het niet horen, ik wil het niet lezen! Ik dacht dat jij anders was.
FoBo!quote:
Ja, nog 4 dagenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, heel slimNog steeds in Egypte trouwens?
Oh jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet daar dus
Ik ben beter in andere dingen
*Gaat kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar! Ach laat maar
[..]
FoBo!
Relaxedquote:
Quality approved.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
FoBo!
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
FoBo!
quote:
quote:
Ik zie je kont heul niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:
de knapste egyptenaar die ik ooit heb gezien (26, lijkt op brad pitt maar dan donker) belde net naar mijn kamer of ik met hem uit wilde gaan. Dus nu gaan we morgen wat eten
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:de knapste egyptenaar die ik ooit heb gezien (26, lijkt op brad pitt maar dan donker) belde net naar mijn kamer of ik met hem uit wilde gaan. Dus nu gaan we morgen wat eten
Tof!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:
de knapste egyptenaar die ik ooit heb gezien (26, lijkt op brad pitt maar dan donker) belde net naar mijn kamer of ik met hem uit wilde gaan. Dus nu gaan we morgen wat eten
Beter kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie je kont heul niet.![]()
Wel een paar mooie foto´s.
Go Ripley!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:
Gaat nog een keer kijken.quote:
quote:
Ik heb nog steeds geen singles mannen gemeet hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Go Ripley!
Wil jij ook op het lijstje met Nouk en mij?
Tja, hier vinden ze het geweldig als je blond bent met een dikke kontquote:
Iemand moet de eerste zijn...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen singles mannen gemeet hoorBehalve zbbrox, maar die kende ik al voordat ie hier opdook en dat was geen date
Ik had met je mee moeten gaan dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, hier vinden ze het geweldig als je blond bent met een dikke kont
Hij vond me adorable
Doe je goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:09 schreef Tally het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot ik kan bijten in 2 bruine kadetjes
Welke foto´s?quote:
Ja lijstjesquote:
Het was ook een grapjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen singles mannen gemeet hoorBehalve zbbrox, maar die kende ik al voordat ie hier opdook en dat was geen date
Rip schijnt lijstjes bij te houden. Maar wat er op die lijstjes staat is een groot mysterie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Update deze noob eens over die lijstjes dan? :|
Ik hou bij wie er met wie geneukt heeft. Tenminste, dat probeer ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rip schijnt lijstjes bij te houden. Maar wat er op die lijstjes staat is een groot mysterie.
Met wie sta ik er op?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou bij wie er met wie geneukt heeft. Tenminste, dat probeer ik
Maar ik ben wel discreet over de lijstjes
Dan sta ik niet op jouw lijstjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha! Met wie had je plannen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan sta ik niet op jouw lijstjes.![]()
Althans nog niet.
Wah! Die mini-Magnums met caramel zijn pas lekker!quote:
En hoe vaak sta ik er op dan? Minstens 3x vermoed ik en zo niet dan moet je beter je huiswerk doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die wist ik nog niet! Pm eens dan!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe vaak sta ik er op dan? Minstens 3x vermoed ik en zo niet dan moet je beter je huiswerk doen
Gaat alleen over het singles topic toch? Niet FOK! breed?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe vaak sta ik er op dan? Minstens 3x vermoed ik en zo niet dan moet je beter je huiswerk doen
Gaat ook over Singles! En sommige van de mede-daderinnetjes zitten zelfs nu in dit draadje toestemmend te zwijgen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaat alleen over het singles topic toch? Niet FOK! breed?
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaat alleen over het singles topic toch? Niet FOK! breed?
Ik fuck liever iemand dan een lijstje.quote:
Da's eenquote:
Bijdehandte vent!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het zijn inderdaad de wie heeft gefuckt lijstjes!
1 voor wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's een
En PM dan even kardinaal! Ik heb al bewezen dat ik discreet ben!
Geen idee.quote:
Oequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat ook over Singles! En sommige van de mede-daderinnetjes zitten zelfs nu in dit draadje toestemmend te zwijgen!
En zoveel waren er niet aanwezigquote:
Hoi Caroolquote:
Nee joh het is lekker nat buiten.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat ook over Singles! En sommige van de mede-daderinnetjes zitten zelfs nu in dit draadje toestemmend te zwijgen!
Ik ben benieuwd. Ik ben het niet, en tally ook niet denk ik! Wie zijn er dan evrder verdacht?quote:
Hai hai MNRquote:
Q.!quote:
Pien, nouk en autoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ben het niet, en tally ook niet denk ik! Wie zijn er dan evrder verdacht?
Hier gebeurd nooit iets.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai hai MNR
Hoe gaat ie hier? heb ik nog wat spannends gemist
Weetje hoe HEERLIJK dit regen was toen ik over de dijk rendequote:
Hehehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai hai MNR
Hoe gaat ie hier? heb ik nog wat spannends gemist
Wat voor geheimen heb je opgebiecht?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Dat zeker, maar daar weid ik niet verder over uit
Maar ik vond het best gezellig en amusant hier vandaag. Heb de hele dag genikst op kantoor en goed gekeet hier. Niets bijzonders heb je gemist
Hoest met jou en het dateleven?
Ah!quote:
Nee ik was het ook niet nee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ben het niet, en tally ook niet denk ik! Wie zijn er dan evrder verdacht?
hey kerelquote:
Jouw associatiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah!
Dus hij kan een oordeel over jouw derrière geven gebaseerd op real live ervaringen
Tofquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weetje hoe HEERLIJK dit regen was toen ik over de dijk rende!
Mijn tactiek werkt trouwens...
Ze overspoelt me met aandacht nu
Ik geef twee tegenstrijdige dingen aan en dat valt je niet eens opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]das flauw... ik ben heeeeeel nieuwsgierig
mijn dateleven??? tsjaa lekker rustig he
Wij hebben D_K geneuktquote:
quote:
Daten geneukt met Kardinaalquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik geef twee tegenstrijdige dingen aan en dat valt je niet eens op
Keej dan. Ik geef jou mijn stokje. Ik ga lekker pitten.
Trustu Carool, trustu allemaal en Rip heel veel plezier nog in Egypt!
Dus het lag toch niet aan mijquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hier helemaal niemand gedate!
Of gezoend. Noch geneukt!
*kijkt trots*
Same herequote:
Het is toch minder als je door de regen moet fietsen of in de regen naar bandjes staat te kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q.!
Heerlijk om de regen op mijn dak te horen vallen
sukkeltje!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hier nog helemaal niemand gedate!
Of gezoend. Noch geneukt!
*kijkt trots*
Nee dat lag aan mij!quote:
Zin om daar verandering in te brengen?quote:
quote:
Oh? Dat wist ik niet!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zin om daar verandering in te brengen?
He Steeph! Verdomme! Je bent helemaal hyper sinds je Mex gezien hebt
Hou op!
Hey Jongedame!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]maar ik vind het leuk om jou gedag te zeggen.
Ik bedoelde dan natuurlijk ook.. hey kerel
nog geneukt? uh gedate?
Okequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef rival het volgende:
[..]
Waar slaan de meeste binnenkomende posts op in een topic
Niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hey Jongedame!![]()
Gaat je geen reet aan![]()
En jij dan?
Leuk geprobeerd jochie, kom maar terug als je snapt hoe een vrouw werkt.quote:
Ja, dat was dus ook mijn puntquote:
Was geil!quote:
Zal ik ook even doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
Oh? Dat wist ik niet!
Ik zal hem even noteren op mijn neuk-lijstje
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Just because a man wears a little bit of foundation you automatically assume that he hides the sausage?!
How very dare you!!
Weet ik nog niet. De 23e geef ik die wel een second-opinion!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, dat was dus ook mijn punt
Nou ff over die achterkant van Nouk, want daar ging het over, is die nou goedgekeurd of niet?
Dat krijg je ervan he!quote:
Nee jij bent gewoon langzaamquote:
mij niet inlichten over jouw dateverhalen!quote:
Kheb gedate! Gisteren voor het laatstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
mij niet inlichten over jouw dateverhalen!
Whehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd jochie, kom maar terug als je snapt hoe een vrouw werkt.![]()
Tenminste dat staat op het rapport.
Heb msn openquote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
mij niet inlichten over jouw dateverhalen!
oeeh pm de details eensquote:
nee boos.. zie mijn smiliequote:
Een man kan maar een ding te gelijk.quote:
Waarom?quote:
omdat hij mij niets verteld!!!quote:
Ik wacht nog even Q. Hard to get enzoquote:
En even zien, wat was jouw commentaar ook alweer?quote:
Okee. Morgen dus.quote:
You are far from a barbie doll, my dear.quote:Ik ben vandaag een barbiepop genoemd in singles
Ik snap het niet. Waarom zou hij dat moeten vertellen dan?quote:
you serious?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Waarom zou hij dat moeten vertellen dan?
Cammen met het meisje van die date....quote:
ik ben bang van welquote:
Nee.quote:
Catherine Tate showquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Cammen met het meisje van die date....
Deed vanmiddag heel even kortaf, en het werpt vruchten af!!
Moet jij mij geen reden geven om boos te worden!quote:
Ken ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet jij mij geen reden geven om boos te worden!
Allemaal je eigen schul hoor... eikel!
Die heb ik!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet jij mij geen reden geven om boos te worden!
Allemaal je eigen schul hoor... eikel!
nou dan! dus durf niet te zeggen dat ik lieg!quote:
Die zijn lekker in de kaasfonduequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En even zien, wat was jouw commentaar ook alweer?
O ja, gevonden. Pien85: "o, wat een schattig piemeltje! Als je er een cocktailprikker in zou prikken dan is het net een cocktailworstje"
nee ik zeg dat je een trut bent!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nou dan! dus durf niet te zeggen dat ik lieg!
Dan is het goedquote:
Nu heb ik daar zo'n trek in!quote:
dan nietquote:
Geef ff een gil als je weer in NL bent en gaat kaasfonduen, dan kom ik etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu heb ik daar zo'n trek in!het enige stomme hier is dat al het eten hetzelfde smaakt
Ik vind het maar een smerig idee, D_K zn worstje in de kaasfonduequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu heb ik daar zo'n trek in!het enige stomme hier is dat al het eten hetzelfde smaakt
Dat heb ik ook ja, dat gedoe met slagroom en zo lijkt me helemaal niksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een smerig idee, D_K zn worstje in de kaasfondue
Ik heb iets tegen sex icm eten
Of komkommers of wat dan ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, dat gedoe met slagroom en zo lijkt me helemaal niks
Leuk Pien, doen we
Ja tofquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, dat gedoe met slagroom en zo lijkt me helemaal niks
Leuk Pien, doen we
quote:
Ja!quote:
Dan toch!quote:
Ja, slapenquote:
quote:
De katten hier geloven mij, dat zijn de enige die ik ook maar op een of andere manier zou willen proberen te overtuigenquote:
Want de rest zou het toch niet geloven?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De katten hier geloven mij, dat zijn de enige die ik ook maar op een of andere manier zou willen proberen te overtuigen
Beetje tv kijken, msn-en met een zus van een ex. Gewoon loos tijdverdrijf.quote:
quote:
Oke! Dat kan inderdaad ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje tv kijken, msn-en met een zus van een ex. Gewoon loos tijdverdrijf.
Tja, beetje denken, beetje piekeren, beetje weer eerste avond vrijgezel zijn...quote:
ik moet ook weer werken morgen...ben voor mijn gevoel net pas thuisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ook nog even film kijken.
alleen nog niet het besef dat er morgen weer gewerkt moet worden
Oke...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, beetje denken, beetje piekeren, beetje weer eerste avond vrijgezel zijn...
Target klinkt wel heel ergquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:58 schreef KudFokker het volgende:
Zaterdag gaat mijn target naar de zelfde club als ik, met een groep vriendinnen, en ik ga met een groep vrienden!
Op ze piens dan maar: 'love-interest'quote:
Dat klinkt ook apart, maar wel beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op ze piens dan maar: 'love-interest'
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus je gaat vrijdag dvd's kijken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee 2 maanden eigenlijk. Maar een hele lange relatie gehad en daarna de fout gemaakt wat te beginnen met een (ex)goede vriendin van mij en daarna de fout gemaakt gelijk in een nieuwe relatie te duiken en dat ging ook niet. Ik gaf, zij nam kort gezegd.quote:
Heb ik iets gemistquote:
Oke... En nee, dat werkt inderdaad nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee 2 maanden eigenlijk. Maar een hele lange relatie gehad en daarna de fout gemaakt wat te beginnen met een (ex)goede vriendin van mij en daarna de fout gemaakt gelijk in een nieuwe relatie te duiken en dat ging ook niet. Ik gaf, zij nam kort gezegd.
Dat kan ik inderdaad niet. Dat is onderdeel van het probleem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... En nee, dat werkt inderdaad niet![]()
Je kan niet goed alleen zijn of wel....? Omdat je jezelf zo snel in iets anders stortte (tot twee keer toe)...?
Mja, dat kan ik mij goed voorstellen dan...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad niet. Dat is onderdeel van het probleem.
Het is pas sinds vandaag officieel uit! Dat zou wel heel snel zijn zeg!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan ik mij goed voorstellen dan...
Nu ook al iemand op het oog of wil je het nu niet doen?
Hoeveel tijd ging er vorige keer dan overheen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is pas sinds vandaag officieel uit! Dat zou wel heel snel zeg!
Kan/kon ik ook niet... maar het lukt me nu toch al een hele tijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad niet. Dat is onderdeel van het probleem.
3 wekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoeveel tijd ging er vorige keer dan overheen?![]()
En "officieel"? Dat klinkt dat het al langer niet goed ging en het dus half uit was;)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan/kon ik ook niet... maar het lukt me nu toch al een hele tijdIk ben trots op mezelf
Dat is inderdaad vrij snel... Ben in ieder geval blij dat ik dat niet hebquote:
Tja... gewoon doen, denk ik... heb een hoop andere bezigheden, dat scheelt een heel stuk, en ik heb een goeie psycholoog (ik zeg niet dat jij dr een nodig hebt) en verder... tja... genoeg leuke mensen in mn leven, maar mezelf aangeleerd om éérst te denken of ik het langer met ze zou willen en kunnen dan een paar weken, en heel vaak aan mezelf vragen of ik er eigenlijk écht wel aan toe ben voor ik ergens aan beginquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En ik dacht nog wel dat jij zo netjes was...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
Overigens, een aantal kleine uitstapjes tussendoor niet meegerekend ben ik al sinds half oktober vrijgezel
Dan geef ik hier een hele vreemde indruk van mezelfquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat jij zo netjes was...
Aha! Maar ik bedoel vlucht je dan niet in je bezigheden? Dat is ook een vluchtpatroon van mij. Ik vlucht of in de bezigheden (elke avond stappen, altijd bij een ander zijn etc.) of ik zoek bevestiging bij vrouwen dat ik wel de moeite waard ben. Heb je veel nut gehad aan je psych dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja... gewoon doen, denk ik... heb een hoop andere bezigheden, dat scheelt een heel stuk, en ik heb een goeie psycholoog (ik zeg niet dat jij dr een nodig hebt) en verder... tja... genoeg leuke mensen in mn leven, maar mezelf aangeleerd om éérst te denken of ik het langer met ze zou willen en kunnen dan een paar weken, en heel vaak aan mezelf vragen of ik er eigenlijk écht wel aan toe ben voor ik ergens aan begin
Ach, zolang ze maar klein genoeg zijn dat ze niet noemenswaardig zijn is er niks aan de handquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan geef ik hier een hele vreemde indruk van mezelf
En hoe kom ik over?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde net zeggen dat ik Pien helemaal niet zo netjes over vind komen
Nee, daar vlucht ik zeker niet in. Heb tussendoor ook nog 2 maanden thuis gezeten. Mijn psych heb ik voornamelijk omdat ik een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis heb hoor, maar hier wordt uiteraard wel over gepraat. Ik merk gewoon dat ik het na een tijdje ook wel gewoon fijn vind om vrijgezel te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha! Maar ik bedoel vlucht je dan niet in je bezigheden? Dat is ook een vluchtpatroon van mij. Ik vlucht of in de bezigheden (elke avond stappen, altijd bij een ander zijn etc.) of ik zoek bevestiging bij vrouwen dat ik wel de moeite waard ben. Heb je veel nut gehad aan je psych dan?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde net zeggen dat ik Pien helemaal niet zo netjes over vind komen
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar klein genoeg zijn dat ze niet noemenswaardig zijn is er niks aan de hand
Dat maakt het hebben van een relatie met jou ook niet gemakkelijk vermoed ik zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, daar vlucht ik zeker niet in. Heb tussendoor ook nog 2 maanden thuis gezeten. Mijn psych heb ik voornamelijk omdat ik een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis heb hoor, maar hier wordt uiteraard wel over gepraat. Ik merk gewoon dat ik het na een tijdje ook wel gewoon fijn vind om vrijgezel te zijnIk heb nu ik al zo'n tijd alleen ben (want dit is voor mijn doen echt heel lang) ook geen zin meer om een relatie te beginnen, vind het heerlijk, die vrijheid. Ik begin nu pas te merken dat ik in een ander altijd aan het zoeken was naar iets dat ik in mijzelf ook kon vinden (klinkt wat zweverig
)
[..]
Ook dat nog eens jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat maakt het hebben van een relatie met jou ook niet gemakkelijk vermoed ik zo.
DK komt niet over als een lesbische vrouw?quote:
Hmzz, die teksten heb ik nog niet eerder van je gehoord. Goeie ontwikkelingen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, daar vlucht ik zeker niet in. Heb tussendoor ook nog 2 maanden thuis gezeten. Mijn psych heb ik voornamelijk omdat ik een aan borderline gerelateerde persoonlijkheidsstoornis heb hoor, maar hier wordt uiteraard wel over gepraat. Ik merk gewoon dat ik het na een tijdje ook wel gewoon fijn vind om vrijgezel te zijnIk heb nu ik al zo'n tijd alleen ben (want dit is voor mijn doen echt heel lang) ook geen zin meer om een relatie te beginnen, vind het heerlijk, die vrijheid. Ik begin nu pas te merken dat ik in een ander altijd aan het zoeken was naar iets dat ik in mijzelf ook kon vinden (klinkt wat zweverig
)
[..]
Apart! Hoor! Echt mensenkennis heeft die Litpho dus ook niet!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook dat nog eens jaMaar ik heb een hoop dingen die me rust geven
Zou trouwens graag 's met je praten
[..]
DK komt niet over als een lesbische vrouw?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz, die teksten heb ik nog niet eerder van je gehoord. Goeie ontwikkelingen!
Nee, dat blijkt weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apart! Hoor! Echt mensenkennis heeft die Litpho dus ook niet!
Had je dit gezien D_K?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook dat nog eens jaMaar ik heb een hoop dingen die me rust geven
Zou trouwens graag 's met je praten
[..]
DK komt niet over als een lesbische vrouw?
Beetje lief en heel erg onzeker bedoel je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel erg lief en een beetje onzeker
dat eerste niet, heel erg lief klopt wel, ik was idd mild met het tweede deelquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje lief en heel erg onzeker bedoel je?
Nee whoops!quote:
quote:
idem, semper idemquote:
Bekend probleem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 06:42 schreef MNR het volgende:
ik lag lekker en mijn lichaam was er nog niet aan toe om op te staan.
Ik moet echt koffie 's morgens. Minimaal 1.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:11 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben blijkbaar niet de enige die niet wakker kon worden?
Ik ook, maar voor koffie moet je je bed uit, en daar had ik wat moeite mee vanmorgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik moet echt koffie 's morgens. Minimaal 1.
Ja herkenbaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor koffie moet je je bed uit, en daar had ik wat moeite mee vanmorgen
Ik meestal niet... maar gisteren avond was het opeens half 2quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Ik ga ook te laat slapen meestal.
De keren dat ik voor half 1 / 1 uur in bed lig zijn zeldzaam.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik meestal niet... maar gisteren avond was het opeens half 2
ik half zevenquote:
gohquote:
Kan ik wel lekker vroeg beginnen en dan vroeg naar huisquote:
Dat is zeker een voordeel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan ik wel lekker vroeg beginnen en dan vroeg naar huis
Ik begin ook vroeg (uurtje of 9) maar ging maandag pas om kwart over 10 naar huisquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan ik wel lekker vroeg beginnen en dan vroeg naar huis
Dat vind ik vooral smorgens een voordeel. Maar ach ik zit maar 5 min in de treinquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:33 schreef rival het volgende:
Dat is zeker een voordeel.
En het is rustiger op de weg.
Kijk, dat voorkom je dus door voor het ongeluk te vertrekkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:34 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Gelijk vertraging door een ongeluk :s
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik begin ook vroeg (uurtje of 9) maar ging maandag pas om kwart over 10 naar huis
ik een half uur auto, ga ik o half 9 van huis een uurquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind ik vooral smorgens een voordeel. Maar ach ik zit maar 5 min in de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |