Dat wil ik ookk welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
je moet ze eigenlijk voelen, dat is helemaal hemels!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Net een stuk van m'n bakkebaarden er af gehaald... alleen ik was ff vergeten dat ik vanwege de zonnebank een beetje een gebruinde snoet had... dus nu heb ik 2 wittige vierkantjes onder de gebleven bakkebaarden zitten
Nee, ik zal lief zijnquote:
Je had erbij moeten zijnquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar moet ik mijn lans dan in stoppen?
Ik wil het niet weten, ik wil het niet horen, ik wil het niet lezen! Ik dacht dat jij anders was.quote:
Oeps dubbelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb een soort platte pannekoekGelukkig maken mijn meisjes hier en daar wat goed
Laat je kont eens zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Tally het volgende:
Ik dacht het ook niet. Tot dat vriendje zei van wel
En hij best van het uitzicht kan genieten van mijn kontje.
Mja.. Ik geloof er geen flikker van..
Zij is andersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik wil het niet horen, ik wil het niet lezen! Ik dacht dat jij anders was.
Hehe, heel slimquote:
Niet daar dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar, maar, maar! Ach laat maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil het niet weten, ik wil het niet horen, ik wil het niet lezen! Ik dacht dat jij anders was.
FoBo!quote:
Ja, nog 4 dagenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, heel slimNog steeds in Egypte trouwens?
Oh jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet daar dus
Ik ben beter in andere dingen
*Gaat kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar! Ach laat maar
[..]
FoBo!
Relaxedquote:
Quality approved.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
FoBo!
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
FoBo!
quote:
quote:
Ik zie je kont heul niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:
de knapste egyptenaar die ik ooit heb gezien (26, lijkt op brad pitt maar dan donker) belde net naar mijn kamer of ik met hem uit wilde gaan. Dus nu gaan we morgen wat eten
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:de knapste egyptenaar die ik ooit heb gezien (26, lijkt op brad pitt maar dan donker) belde net naar mijn kamer of ik met hem uit wilde gaan. Dus nu gaan we morgen wat eten
Tof!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:
de knapste egyptenaar die ik ooit heb gezien (26, lijkt op brad pitt maar dan donker) belde net naar mijn kamer of ik met hem uit wilde gaan. Dus nu gaan we morgen wat eten
Beter kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie je kont heul niet.![]()
Wel een paar mooie foto´s.
Go Ripley!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:
Gaat nog een keer kijken.quote:
quote:
Ik heb nog steeds geen singles mannen gemeet hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Go Ripley!
Wil jij ook op het lijstje met Nouk en mij?
Tja, hier vinden ze het geweldig als je blond bent met een dikke kontquote:
Iemand moet de eerste zijn...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen singles mannen gemeet hoorBehalve zbbrox, maar die kende ik al voordat ie hier opdook en dat was geen date
Ik had met je mee moeten gaan dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, hier vinden ze het geweldig als je blond bent met een dikke kont
Hij vond me adorable
Doe je goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Ripley het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:09 schreef Tally het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot ik kan bijten in 2 bruine kadetjes
Welke foto´s?quote:
Ja lijstjesquote:
Het was ook een grapjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen singles mannen gemeet hoorBehalve zbbrox, maar die kende ik al voordat ie hier opdook en dat was geen date
Rip schijnt lijstjes bij te houden. Maar wat er op die lijstjes staat is een groot mysterie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Update deze noob eens over die lijstjes dan? :|
Ik hou bij wie er met wie geneukt heeft. Tenminste, dat probeer ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rip schijnt lijstjes bij te houden. Maar wat er op die lijstjes staat is een groot mysterie.
Met wie sta ik er op?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou bij wie er met wie geneukt heeft. Tenminste, dat probeer ik
Maar ik ben wel discreet over de lijstjes
Dan sta ik niet op jouw lijstjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha! Met wie had je plannen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan sta ik niet op jouw lijstjes.![]()
Althans nog niet.
Wah! Die mini-Magnums met caramel zijn pas lekker!quote:
En hoe vaak sta ik er op dan? Minstens 3x vermoed ik en zo niet dan moet je beter je huiswerk doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die wist ik nog niet! Pm eens dan!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe vaak sta ik er op dan? Minstens 3x vermoed ik en zo niet dan moet je beter je huiswerk doen
Gaat alleen over het singles topic toch? Niet FOK! breed?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe vaak sta ik er op dan? Minstens 3x vermoed ik en zo niet dan moet je beter je huiswerk doen
Gaat ook over Singles! En sommige van de mede-daderinnetjes zitten zelfs nu in dit draadje toestemmend te zwijgen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaat alleen over het singles topic toch? Niet FOK! breed?
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaat alleen over het singles topic toch? Niet FOK! breed?
Ik fuck liever iemand dan een lijstje.quote:
Da's eenquote:
Bijdehandte vent!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het zijn inderdaad de wie heeft gefuckt lijstjes!
1 voor wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's een
En PM dan even kardinaal! Ik heb al bewezen dat ik discreet ben!
Geen idee.quote:
Oequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat ook over Singles! En sommige van de mede-daderinnetjes zitten zelfs nu in dit draadje toestemmend te zwijgen!
En zoveel waren er niet aanwezigquote:
Hoi Caroolquote:
Nee joh het is lekker nat buiten.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat ook over Singles! En sommige van de mede-daderinnetjes zitten zelfs nu in dit draadje toestemmend te zwijgen!
Ik ben benieuwd. Ik ben het niet, en tally ook niet denk ik! Wie zijn er dan evrder verdacht?quote:
Hai hai MNRquote:
Q.!quote:
Pien, nouk en autoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ben het niet, en tally ook niet denk ik! Wie zijn er dan evrder verdacht?
Hier gebeurd nooit iets.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai hai MNR
Hoe gaat ie hier? heb ik nog wat spannends gemist
Weetje hoe HEERLIJK dit regen was toen ik over de dijk rendequote:
Hehehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai hai MNR
Hoe gaat ie hier? heb ik nog wat spannends gemist
Wat voor geheimen heb je opgebiecht?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe
Dat zeker, maar daar weid ik niet verder over uit
Maar ik vond het best gezellig en amusant hier vandaag. Heb de hele dag genikst op kantoor en goed gekeet hier. Niets bijzonders heb je gemist
Hoest met jou en het dateleven?
Ah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |