quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Pakspul het volgende:
Wratten, het teken van god dat iemand spuuglelijk is.
Meen je dat nou echt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef MrDrako het volgende:
naald heet maken en lek prikkennet als een blaar onder je voet
Waarom niet? Doet dat pijn dan of zo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Svenmaar het volgende:
Pics? Damn daar maak ik in me hele leven geen foto van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
Wratten op je eikel. Dat is pas kut
Whaha, snap je em, dat komt door een kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ik mocht dat niet doen want 'hij zal er vanzelf wel afvallen na een tijdje' (1,2weken)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef MrDrako het volgende:
naald heet maken en lek prikkennet als een blaar onder je voet
Er valt toch ook niets door te prikken bij een wrat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:21 schreef Svenmaar het volgende:
[..]
Ik mocht dat niet doen want 'hij zal er vanzelf wel afvallen na een tijdje' (1,2weken)
U krijgt een paint c'est moiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:22 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Er valt toch ook niets door te prikken bij een wrat?
heb het vroegah toen ik 17 was ook eens gehad, wilde toen uitgaan, maar liep nogal voor lul met zo'n rode bult, wilde ik mn scheermesje uit de toilet tas pakken, sneed ik de blaar open,quote:
Ja nu loop ik ook voor lul bij 't uitgaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef MrDrako het volgende:
[..]
heb het vroegah toen ik 17 was ook eens gehad, wilde toen uitgaan, maar liep nogal voor lul met zo'n rode bult, wilde ik mn scheermesje uit de toilet tas pakken, sneed ik de blaar open,
vocht liep eruit, plijster erover, en 2 dagen later was de huid weg en m'n vinger een beetje rood, jonge huid oid.
Maar wel een topic openen eroverquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Svenmaar het volgende:
Pics? Damn daar maak ik in me hele leven geen foto van
gelukkig open ik niet veel topics in KLBquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:21 schreef Svenmaar het volgende:
[..]
Want in elk topic dat jij opent in KLB staat in de OP een foto
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:23 schreef Lienzz het volgende:
[..]
gelukkig open ik niet veel topics in KLB
Tandarts > huisarts.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef B.E.D het volgende:
Hoax.
Vrouwelijke stagiaires bij een huisarts zijn altijd knap.
zoiets?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef Alpine69 het volgende:
Ik heb er iets van 14 ofzo over beide handen, en ze willen maar niet weg, heb al 4x laten stippen ofzo....
Ik had er ook een aantal. Maar ze waren binnen 3 dagen allemaal weg zonder er iets aan te hebben gedaan. Binnenkant hand, kleine erwtjes, hevig irritant.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef Alpine69 het volgende:
Ik heb er iets van 14 ofzo over beide handen, en ze willen maar niet weg, heb al 4x laten stippen ofzo....
uitslagquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik had er ook een aantal. Maar ze waren binnen 3 dagen allemaal weg zonder er iets aan te hebben gedaan. Binnenkant hand, kleine erwtjes, hevig irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |