Dat kan nooit lang duren...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
De basisschool lerares met vier katten en kort pittig kapsel
Ach, een beetje pit kan geen kwaad voor een montessori-lerares.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
De basisschool lerares met vier katten en kort pittig kapsel
65 man weg.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Niet echt moeilijke vraag dit, de rest kon je simpel wegstrepen.
Ow.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Uhh ja, ik had het over een andere vraag he
OK.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:12 schreef TheTemperTrap het volgende:
ik was bij de opname van de volgende week. Ze ligt er bij de eerst volgende vraag uit
kutquote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK.
Maar die wordt pas uitgezonden in het najaar? Of heb ik het verkeerd begrepen...
Ja. Hopen dat je dan nog een kleine 15 tegenspelers en 1 escape over hebt ofzo, en dan iets safer gaan spelen, maar niet te safe. Toch wel 1 op 3 moeilijke vragen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Beste tactiek blijft volgens mij om er in het begin flink wat moeilijke vragen in te gooien. Hopen dat je er een paar weet, voor de rest de escapes gebruiken, en dan beginnen met sprokkelen.
In het najaar vanuit Amsterdam ..niet meer in Aalsmeer.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK.
Maar die wordt pas uitgezonden in het najaar? Of heb ik het verkeerd begrepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |