ik lig er al inquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:56 schreef Nuno_G het volgende:
vroeg naar bed vanavond, ben moe
Wat is vroegquote:
11 uur of zoietsquote:
20 minutos atrasado homemquote:
Aaaaah... das euh lief?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zou zelf ook de taal willen leren, ook al is het niet nodig.
[..]
Ja. En maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag.
En swaffelen.
En " ik wil je bijten"
En dat laatste heb ik hem NIET geleerd! Geen idee hoe ie dat verzonnen heeft
ach zolang ik hem niet eerst zorgvuldig aan een grondig verhoor/sollicitatieprocedure heb onderworpen kan ik hem nog niet als schoonzoon accepterenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaaaah... das euh lief?
Goed om te horen dat ie weer thuis is
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach zolang ik hem niet eerst zorgvuldig aan een grondig verhoor/sollicitatieprocedure heb onderworpen kan ik hem nog niet als schoonzoon accepteren
si bonitoquote:
Zolang je je eigen principes daarbij niet uit het oog verliestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:49 schreef samjustme het volgende:
Begin wel eng te vinden kredietcrises, mensen in vriendenkring met MBA zelf entig jaren aan ervaring zitten nog steeds zonder baan en multinationaal waar ik voor werk ziet zijn winst ook verdampen en mijn contract loopt maar tot eind van dit jaar en het wordt maar slechter en slechter.
Denk dat ik maar eens harder moet gaan werken meer overwerken en meer doen wat manager vraagt, zit ik anders eind van dit jaar zonder baan
arroganter worden schatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:49 schreef samjustme het volgende:
Begin wel eng te vinden kredietcrises, mensen in vriendenkring met MBA zelf entig jaren aan ervaring zitten nog steeds zonder baan en multinationaal waar ik voor werk ziet zijn winst ook verdampen en mijn contract loopt maar tot eind van dit jaar en het wordt maar slechter en slechter.
Denk dat ik maar eens harder moet gaan werken meer overwerken en meer doen wat manager vraagt, zit ik anders eind van dit jaar zonder baan
jejeje a cama cedo?, tem certeza?quote:
si claro so un chamdada com amorquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje a cama cedo?, tem certeza?![]()
you're way passed your own bedtime plak er nog maar een uurtje aan vast
SYTYCD?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Peter het volgende:
we hebben in NL toch ook een programma als dit gehad?
Welcome backquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
WAt is het rustig hier
Iedereen op 1 oor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |