quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik open het topic en de lapo lag voor het grijpenik had geen keus
! Sorry
!
Ja, ik ook.quote:
quote:
Hey Kali!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey Kali!
Ja gaat goed hoor, met jou?
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
Hoi, iemand die in Rotterdam De Staat heeft gezien of iemand die De Staat wilde zien?
Nee. Ik ben blut. Ik ga naar lowlands. En ik heb het drumstokje van De Staat.quote:
Nu weten we allemaal waar dat stokje ingaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben blut. Ik ga naar lowlands. En ik heb het drumstokje van De Staat.
Net als jouw stokje, gaat ie nergens in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu weten we allemaal waar dat stokje ingaat.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Net als jouw stokje, gaat ie nergens in.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu weten we allemaal waar dat stokje ingaat.
Zelf de lul of mag je jonge studentes ontvangen en keuren?quote:
Zelf de lulquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zelf de lul of mag je jonge studentes ontvangen en keuren?
Hij moet zichzelf verkopen en heeft weinig unique selling points, vermoed ikquote:
Ik sleep nog steeds met balen hooi, maar das een ander verhaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch zo handig dat spul, werd er een beetje moe van telkens met balen hooi, geiten of plunjezakken met suiker over straat te slepen!
Tijdmachinequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Tjah... hoe willen we daar verandering in brengen dan
De teletijdmachine.quote:
De SC, een tijdloos paradijs....quote:
jezelf quotenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De teletijdmachine.
Suske en Wiske.
Is gay.quote:
quote:
Snif snif, ben jij een newbie of een kloon?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Magere_Gein het volgende:
Misschien oefenen de meesten nu hun vrijheid uit om niet te hoeven posten of zo![]()
![]()
(niet iedereen is zo de weg kwijt als tong80 gelukkig). en hoi...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Honger en ik heb geen kaas om een tosti te maken
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Magere_Gein het volgende:
Misschien oefenen de meesten nu hun vrijheid uit om niet te hoeven posten of zo![]()
![]()
(niet iedereen is zo de weg kwijt als tong80 gelukkig). en hoi...
Vrouwen hebben dat niet.quote:
quote:
quote:
Ik snap het niet ?quote:
Hoort er niet juist iets in je tunnel te gaan in plaats van andersom ?quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoort er niet juist iets in je tunnel te gaan in plaats van andersom ?
Dat is het meest logische, in een tunnel gaan dingen, zoals autos, hoewel die misschien beetje groot zijn voor een WD-tunnelquote:
Nee, idioten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:30 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Vind je het gek?
[ afbeelding ]
bonusplaat:
[ afbeelding ]
Damn, dat ding ziet er groot uit...... die moet je dus ergens instoppen ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, idioten.
[ afbeelding ]
zoiets.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kwam vanmiddag zo'n stelletje uit X-factor tegen.
Je hebt maar met je vuile tengels van me af te blijven.quote:
Mijn oor ja. En mijne is kleiner.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Damn, dat ding ziet er groot uit...... die moet je dus ergens instoppen ?!!
En ik, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt maar met je vuile tengels van me af te blijven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is het meest logische, in een tunnel gaan dingen, zoals autos, hoewel die misschien beetje groot zijn voor een WD-tunnel
Gersje....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef gers het volgende:
aangedouwd ?
Nou zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
tog nie die uit geldrop ehquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kwam vanmiddag zo'n stelletje uit X-factor tegen.
quote:
Indien repeterende bewegingen, ja.quote:
Geen idee? Die ene van Whatever ( waarom weet ik dit?quote:
quote:
Karl Noten, aangenaam.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee? Die ene van Whatever ( waarom weet ik dit?) met die gozer uit Hulst.
Thx, geen honger meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer zo ongelofelijk van aan de schijt geweest.
Waar zou ik die op moeten uitoefenen? Hm? Vertel het mij, Ludo. Zeg het.quote:
Treehugger...quote:
Ik zou die dus echt niet herkennen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Die linker.
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een stel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Die linker.
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je het nog best ver gaat schoppen in de wereld van de dietetiek.quote:
Op mijn borstkast.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar zou ik die op moeten uitoefenen? Hm? Vertel het mij, Ludo. Zeg het.
ik zou der doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Die linker.
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Alleen vrouwen houden zich daarmee bezig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nog best ver gaat schoppen in de wereld van de dietetiek.
Die is wel erg slecht, God behoed mij van meer slechte grappen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op mijn borstkast.
Want mijn hartslag, gaat veeel en veeel te snel.
WATISERMISMETVROUWEN?!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Alleen vrouwen houden zich daarmee bezig.
Was het een grap?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is wel erg slecht, God behoed mij van meer slechte grappen.
Jah, die 2 chicks wonen hier in Geldrop op nog geen 10 kilometer afstand van mij... maar ze hebben zelf geen hyves.. weet je hoe kut dat isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Die linker.
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Hyvesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah, die 2 chicks wonen hier in Geldrop op nog geen 10 kilometer afstand van mij... maar ze hebben zelf geen hyves.. weet je hoe kut dat is
Je weet hun adres?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah, die 2 chicks wonen hier in Geldrop op nog geen 10 kilometer afstand van mij... maar ze hebben zelf geen hyves.. weet je hoe kut dat is
quote:
Ayo Technology zeker ? Jah zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
Bwehe, doerak als ik ben speelde ik een rap nummert op de gitaar.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ayo Technology zeker ? Jah zo kan ik het ook
Nou, ik kwam die linker dus tegen en die ziet er op de foto nog het beste uit. Maar verder denk ik dat die bij mij alleen in aanmerking komt als kabouter bij de vijver in de tuin van mijn ouderlijk huis zodat ik die alleen in het weekend hoef te aanschouwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nogal.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, ik kwam die linker dus tegen en die ziet er op de foto nog het beste uit. Maar verder denk ik dat die bij mij alleen in aanmerking komt als kabouter bij de vijver in de tuin van mijn ouderlijk huis zodat ik die alleen in het weekend hoef te aanschouwen.
Klote wat een onsamenhangende posts plaats ik vanavond.
En je hebt gelijk dietetiek is voor vrouwen of voor mannen met vrouwelijke trekjes.quote:
Je moest eens weten wat ik vandaag allemaal heb moeten doorstaan. Niet dat ik dat hier uit de doeken ga doen, maar toch.quote:
Tja.quote:
Bier?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik vandaag allemaal heb moeten doorstaan. Niet dat ik dat hier uit de doeken ga doen, maar toch.
Maar je hoeft toch ook niet meer van haar te zien dan de bovenkant van haar hoofdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, ik kwam die linker dus tegen en die ziet er op de foto nog het beste uit. Maar verder denk ik dat die bij mij alleen in aanmerking komt als kabouter bij de vijver in de tuin van mijn ouderlijk huis zodat ik die alleen in het weekend hoef te aanschouwen.
Klote wat een onsamenhangende posts plaats ik vanavond.
Je hebt m'n aandacht. Voor de boeg ermee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik vandaag allemaal heb moeten doorstaan. Niet dat ik dat hier uit de doeken ga doen, maar toch.
Ja, uiteindelijk gelukkig wel.quote:
Je gaat haar in de tuin planten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet meer van haar te zien dan de bovenkant van haar hoofd![]()
Ayeeequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt m'n aandacht. Voor de boeg ermee!
Vertel.quote:
The beautifull people, the beautifull people!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
Ik denk dat Marilyn Manson op lowlands komt, of jullie het nou leuk vinden of niet. IK LEKKAH WEL.
Het heeft iets met schoonouders te maken. En de hele dag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt m'n aandacht. Voor de boeg ermee!
Het is beautiful. Met 1 L. En Evidence verklaar ik mijn liefde aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
The beautifull people, the beautifull people!
Koffieleuten met cake!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het heeft iets met schoonouders te maken. En de hele dag.
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Copy paste, don't blame the messenger.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is beautiful. Met 1 L. En Evidence verklaar ik mijn liefde aan.
Geen cake, het was geen begrafenis al was dat waarschijnlijk toffer geweest.quote:
Gecondoleerd in ieder gevalquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen cake, het was geen begrafenis al was dat waarschijnlijk toffer geweest.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:
alsnog rip aan de nabestaanden dan maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
You came to see the mobscenequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
Ik denk dat Marilyn Manson op lowlands komt, of jullie het nou leuk vinden of niet. IK LEKKAH WEL.
Ik zie mijn schoonouders maar 1x per jaar, namelijk met kerst...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij getrouwt ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie mijn schoonouders maar 1x per jaar, namelijk met kerst...
Nee, kun je nagaan.quote:
quote:
Ik ook niet.. zullen we trouwen ?quote:
Die van mij hebben een week vakantie en dachten wat is er nu leuker dan bevrijdingsdag bij hun dochter te vieren. Die vervolgens op haar beurt weer dacht ik moet ff gezelschap regelen voor mijn pa omdat die een dag winkelen nooit in zijn eentje uithang met 3 vrouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie mijn schoonouders maar 1x per jaar, namelijk met kerst...
Kusje op je broeierige lipjes.quote:
Zuurtje !quote:
Ja, maar niet in de kerk hoorquote:
Zotje...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Zotheid het volgende:
JA HALLO IK BEN ER WEER.
Op het kerkhof dan ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de kerk hoor![]()
Kerkdiensten zijn saai...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die van mij hebben een week vakantie en dachten wat is er nu leuker dan bevrijdingsdag bij hun dochter te vieren. Die vervolgens op haar beurt weer dacht ik moet ff gezelschap regelen voor mijn pa omdat die een dag winkelen nooit in zijn eentje uithang met 3 vrouwen.
Opwekkend hoorquote:
Daar ben ik sowieso maar halverwege de dag naar toe gegaan, samen met mijn schoonpa.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tofjes...
Eigenlijk zou je dan een medisch beroep moeten hebben en dan net doen alsof je opgeroepen wordt. Maar eigenlijk zit je dan in de kroeg oid.
"Ah kut, ik ben net opgeroepen wat soldaten te helpen."quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tofjes...
Eigenlijk zou je dan een medisch beroep moeten hebben en dan net doen alsof je opgeroepen wordt. Maar eigenlijk zit je dan in de kroeg oid.
Hé, het was in Breda! Soldaatjes genoeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Ah kut, ik ben net opgeroepen wat soldaten te helpen."
En dan ga je naar de kroeg een paar biertjes soldaat maken.
VEEG ME OP
Top!quote:
Ik ben heulemaal niet zuur. De rest IS gewoon kanker.quote:
SMS DAN JOH!quote:
HEUY!quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Ah kut, ik ben net opgeroepen wat soldaten te helpen."
En dan ga je naar de kroeg een paar biertjes soldaat maken.
VEEG ME OP
Ik stond vandaag een rockpalace op het punt om een drumstel te kopen om dat te kunnen spelen.quote:
Ja, dat zou ik ook moeten doen ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer school.
Bruiloft met Halloween-thema, en iedereen verkleed als skelet of zomibe of spook of yvonne ofzoquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik stond vandaag een rockpalace op het punt om een drumstel te kopen om dat te kunnen spelen.
Kan jij ook drumselen ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik stond vandaag een rockpalace op het punt om een drumstel te kopen om dat te kunnen spelen.
Dan hoef ik niets te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bruiloft met Halloween-thema, en iedereen verkleed als skelet of zomibe of spook of yvonne ofzo
Ik ook niet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hoef ik niets te doen.
http://instantrimshot.com/
ik moest lachenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hoef ik niets te doen.
http://instantrimshot.com/
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik drukte dus per ongeluk op de algemene voorwaarden.
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
kijk jij nooit naar wat je copy+paste+post ?
een husselaar hoort vrij te zijnquote:
Arm zusjequote:
Heh, het lijkt me toch dat het best opvalt als er ineens zo'n enorme lap text in je reply-veldje staat waarna je gewoon dood-leuk op die reply-knop ramtquote:
Moet je achter het behang plakken.quote:
Inmetselen werkt veul beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je achter het behang plakken.
Vol laten lopen met water...quote:
maar hey, mijn kleine sadistje (is dat een woord ? =D ) ik ga slaapjes bouwen, weltroestequote:
Hij is weer onder z'n steen vandaan gekropenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:32 schreef Gupje het volgende:
Leef jij ook nog gupje?
Jep ik ben er nog steeds
Bel jezelf, deed ik ook altijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:34 schreef wolvendagen het volgende:
I hate me mom. Ze wilt me niet ziek melden.
Eindelijk weer stagequote:Op woensdag 6 mei 2009 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is weer onder z'n steen vandaan gekropen
Ik zeg altijd maar zo: same shit, different day.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Beter als mijn bijbaantje dan moet ik er om 5 uur af
Daarom ben ik blij dat ik weer stage hebquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: same shit, different day.
Lekker met helicoptertjes spelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik weer stage heb
Dan is iets beters ook geen uitdagingquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Beter dan de visverwerking, wat mijn bijbaantje is
Ik kijk thuis wel een keer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:40 schreef Marurk het volgende:
jitzzzze, check dit filmpje (voor als je hem nog niet gezien had):
2:40
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Drakenshirts, bandshirts, vlammenshirts, wolvenshirts en...
Stomme vraag
Het bewijs is wederom geleverd, uit Urk komen alleen maar idiotenquote:IJsstokjesschip waagt zich opnieuw op Noordzee
Uitgegeven: 5 mei 2009 16:31
Laatst gewijzigd: 5 mei 2009 16:31
URK - IJsstokjesschip de Thor van de Emmeloorder kapitein Robert McDonald is dinsdag vanuit Urk vertrokken om naar Engeland te varen. Vorig jaar strandde de boottocht op de Noordzee door technische gebreken.
Bekijk video
De Thor is gebouwd van 15 miljoen ijsstokjes en kampte al eerder met allerlei problemen. Daardoor werd de reis naar Engeland en van daaruit verder naar Key West in Florida, al vaak uitgesteld.
De problemen zouden zijn opgelost en een testvaart van Urk naar Emmeloord verliep onlangs goed. In Engeland wil McDonald knuffels uitdelen aan zieke kinderen.
Het is zijn droom om met het schip Amerika te bereiken.
Ik vond breezer perzik altijd wel lekker. Maar de laatste keer dat ik dat heb gedronken was ik 15 ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde wanneer je als man vraagt wat er mis is met breezers drinken
Ja, om een keer te proberen. Maar bier won het bij mij altijd van die mierzoete troepquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vond breezer perzik altijd wel lekker. Maar de laatste keer dat ik dat heb gedronken was ik 15 ofzo
Breezersquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vond breezer perzik altijd wel lekker. Maar de laatste keer dat ik dat heb gedronken was ik 15 ofzo
Inderdaad. Maarja, ik heb ook nog een keer toen ik 15 was tig Flugelflesjes (dat zoete spul met dat vogeltje) een schoolfeest binnengesmokkeld door het in mijn sokken te verstoppenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, om een keer te proberen. Maar bier won het bij mij altijd van die mierzoete troep
Reuze spannend inderdaad. Of blikjes Shandy onderin je tas stoppen tijdens uitjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja, ik heb ook nog een keer toen ik 15 was tig Flugelflesjes (dat zoete spul met dat vogeltje) een schoolfeest binnengesmokkeld door het in mijn sokken te verstoppenSpannend, destijds.
lijkt me anders fucking vet ouwequote:Op woensdag 6 mei 2009 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het bewijs is wederom geleverd, uit Urk komen alleen maar idioten
Welke zichzelf respecterende man gaat er nou in een schip gemaakt van ijsstokjes proberen de oceaan over te steken?
Shandy?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Reuze spannend inderdaad. Of blikjes Shandy onderin je tas stoppen tijdens uitjes
Ja, met wel 1 hele procentquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Shandy?
Oh, dat is dat aangelengde bier toch
whehe, dat had ik dan weer niet gelezenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar niet op een schip dat je eigenhandig van miljoenen ijsstokjes geknutseld hebt
Amateurquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, dat had ik dan weer niet gelezen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
Wat is De Telegraaf toch een kut krant. Breed uitpakken met het nieuws dat de blauwe envelop verdwijnt, lekker belangrijk, al was ie pimpelpaars met een goud randje
die stond toen toch enorm op de voorpagina van die tokkie krant?quote:
Ja. 2 x zelfs volgens mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die stond toen toch enorm op de voorpagina van die tokkie krant?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh ja, die stond in de telegraaf toch?
Ben je ziek?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:08 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga..........*trommel trommel trommel*
Werken
Moet ik ook eens gaan doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:08 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga..........*trommel trommel trommel*
Werken
Vertel maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ken nog wel een leuke grap voor bij de Delifrance
Dan koop je daar een broodje, en vervolgens gooi je hem op de grond en ga je er keihard op stampen enzo. En die lui van de delifrance zo van : wat doe je?quote:
Lol, ik moest lachenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan koop je daar een broodje, en vervolgens gooi je hem op de grond en ga je er keihard op stampen enzo. En die lui van de delifrance zo van : wat doe je?
En jij zo van: whehehe, ik had hem toch gekocht?!!11!!!EINZ!1!!!!1
Ach, ga een trein koppenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef Gupje het volgende:
Die grap is zo ver uitgemolken dat de melk gever je nu zelfs faalhaas noemt
stuur die oude tang naar gupje's visbewerkingsfabriekquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
help me; ik hoor hier net iemand zeggen: "ik ben nog steeds happy de peppy hoor"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
stuur die oude tang naar gupje's visbewerkingsfabriek
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
stuur die oude tang naar gupje's visbewerkingsfabriek
Als bijbaan! Ja dan is het leuk werk, veel mensen om je heen daar...quote:
Geen idee, ben niet zo'n viseter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:55 schreef Cybey het volgende:
[..]
Weet je wat garnalen kosten tegenwoordig?!
In een DC van een supermarkt van die karren vullen met dozenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat was jou bijbaantje vroeger huppelkut?
Dat is fascinerend werkquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In een DC van een supermarkt van die karren vullen met dozen
Als barman ben je wel het aanspreekpunt voor chickiesquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Werken als anderen lol hebbenja dat is het leven
Daar zit weer wat inquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als barman ben je wel het aanspreekpunt voor chickies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |