Ik heb het niet op een negatieve manier over jou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja vast, dan zou je toch eerst een kilo of 40 af moeten vallen om mee te beginnen!
Maar goed, ik zal niet onaardig over jou gaan doen aangezien ik daar geen reden toe heb, ik vraag me wel af waarom je het wel op een negatieve manier over mij hebt?
Ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze:
[ afbeelding ]
Goedenavond trouwens.
Ik wist niet dat daar borden voor waren.quote:
Omg omg ik voel een rel aankomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja vast, dan zou je toch eerst een kilo of 40 af moeten vallen om mee te beginnen!
Maar goed, ik zal niet onaardig over jou gaan doen aangezien ik daar geen reden toe heb, ik vraag me wel af waarom je het wel op een negatieve manier over mij hebt?
Sinds vorig jaar toch al ergens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik wist niet dat daar borden voor waren.
Naaktfoto's die half Fok! gezien heeft?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb het niet op een negatieve manier over jou?
Daarvoor moet je bij René zijn, want die heeft mij dit verteld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naaktfoto's die half Fok! gezien heeft?Pardon. Dat is bullshit en ik waardeer het niet echt dat je dat soort reacties post.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik wist niet dat daar borden voor waren.
Ik heb mijn hamster vernoemd naar die uitwisselingsleerling waar Nancy op moet passen in het museumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze:
[ afbeelding ]
Goedenavond trouwens.
Nou ik weet niet hoe hij daarbij komt, maar dan zal ik hem er even op aanspreken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij René zijn, want die heeft mij dit verteld.
Zie ik mijn naam?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij René zijn, want die heeft mij dit verteld.
Waarschijnlijk omdat hij ze via via heeft gekregen? Dacht ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe hij daarbij komt, maar dan zal ik hem er even op aanspreken.
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omg omg ik voel een rel aankomen.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor foto's dat zijn, maar ik ben het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij ze via via heeft gekregen? Dacht ik.
Ja, dat zei hij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor foto's dat zijn, maar ik ben het in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omg omg ik voel een rel aankomen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |