Dorst.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
Vroeger mocht je nog wat water drinken als FOK! down was. Nou niet meer.
Yepquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh. 2 jaar niet op Zandvoort. Dit jaar weer voor het eerst. Dan was je op Zolder.
PICS.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef Daniane het volgende:
Ieeeeeeeehh er liep n wijf met n babyroze broek langs ons huis
Je moet het ook laten betalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Heb je trouwens gezien wat F1 kaartjes kosten?En dan kom je de paddock niet in, dat is juist het leukste
Ja, belachelijk. Maar ik volg het wel op tv, in de hoop dat ik ooit een keertje een GP'tje mag bijwonen in Monte-Carlo of zoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Jotcha het volgende:
Heb je trouwens gezien wat F1 kaartjes kosten?En dan kom je de paddock niet in, dat is juist het leukste
Mijn buurman heeft een vrij strakke 3/4 in het rood en in het geelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef Daniane het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef Daniane het volgende:
Omg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een vrij strakke 3/4 in het rood en in het geelDaaroverheen een vlot bloesje met een fleurig kleurtje en een hippe bril en een gereformeerd kapsel. Hij is leraar op een vrijgemaakte school en is verre van vlot
!
Maar het kost 485 euro. Tribune M. Zwembad chicane.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je moet het ook laten betalen natuurlijk.
Als jongere het woord "vlot" gebruikenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een vrij strakke 3/4 in het rood en in het geelDaaroverheen een vlot bloesje met een fleurig kleurtje en een hippe bril en een gereformeerd kapsel. Hij is leraar op een vrijgemaakte school en is verre van vlot
!
Ik geniet eigenlijk net zoveel van formule-renault of formule ford, misschien meer zelfsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Maar ik volg het wel op tv, in de hoop dat ik ooit een keertje een GP'tje mag bijwonen in Monte-Carlo of zo
Mn moeder had kaarten gewonnen bij dr werk.quote:
Zó gaafquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mn moeder had kaarten gewonnen bij dr werk.
Zat ik onwijs chill is de Philip Morris Vip Box.
Ook nog de pits in geweest en alle wagens aangeraakt![]()
En natuurlijk nog met Jeroen Bleekemolen op de foto.
Was 2008 volgens mij
Toffe dag
Nee, in de 6 weken dat ik heel de Oost en West kust heb gezien had ik geen tijd om naar een circuit te gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zó gaafEn ben je in australië ook op alle gave circuits geweest?
Met V8 Supercars
Ik móet Bathurst ooit aanrakenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, in de 6 weken dat ik heel de Oost en West kust heb gezien had ik geen tijd om naar een circuit te gaan.
Dat is dus zo uitverkocht hequote:
Mwahquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een van de dingen die je ooit bezocht moet hebben
Ja, maar gewoon omdat het rammstein isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mwah
Muziek is wel mooi maar er is zoveel beters
Ik heb een dvd gezien jaquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja! Mijn flesje viel bijna uit mijn handen.
Wappie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Je bent te vroeg.
En ik vind je UI best eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |