Dat met z'n ex-collega is vier jaar na dato, hè.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:56 schreef WeebI het volgende:
Ik vond het alleen extreem vreemd waarom Mahone ineens met die negerin ging terwijl ie de afleveringen daarvoor alles op alles zette om Pam veilig te krijgen
Probeer nou niet alle foutjes uit deze aflevering goed te praten joh, dan ben je over vier jaar nog bezigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat met z'n ex-collega is vier jaar na dato, hè.
Gast! Beetje prikkelbaar? whahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, ze gaan door nu The Company zo goed als weggevaagd is, Michael dood is, ze een fast forward van 4 (?) jaar hebben gemaakt, iedereens naam gezuiverd is... Er komen nog 6 seizoenen aan.
Gast...
Foutje? 't Is geen foutje. Mensen moeten niet gaan zeiken om het zeiken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Probeer nou niet alle foutjes uit deze aflevering goed te praten joh, dan ben je over vier jaar nog bezig.
Dat weet ik wel, maar dan nog, wat voegt dat in vredesnaam toe? Moesten ze die ook nog even ergens tussen proppen in de season-finale?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat met z'n ex-collega is vier jaar na dato, hè.
Je bracht het wel alsof je het niet wist, met je "ineens" en "de afleveringen daarvoor".quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dan nog, wat voegt dat in vredesnaam toe? Moesten ze die ook nog even ergens tussen proppen in de season-finale?
Het is op z'n minst opmerkelijk dat na lange tijd weer eens de vrouw van Mahone wordt besproken en dan ook nog alsof dat het allerbelangrijkste is voor Mahone in zijn leven. hij wordt zelfs nog even speciaal gerust gesteld dat ze in orde is en dan *poof* vier jaar later is 'ie opeens met z'n collega.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Foutje? 't Is geen foutje. Mensen moeten niet gaan zeiken om het zeiken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:56 schreef Wouter2006 het volgende:
eindelijk geen prison break meer!!!!
Ik heb heel ep22 zitten kijken, alvorens ik erachter kwam dat er toch heel wat gaten in het verhaal zaten en ik ep21 had overgeslagen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef RayMania het volgende:
Toch wel een leuk einde.
Beetje jammer dat ik dacht dat er één aflevering was en de eerste seconde van #22 zag (en dus wist dat Sara gered was). En toen ik #22 ging kijken, drukte ik per ongeluk op de afspeelbalk en ging ik toevallig naar de minuut waar "Paul Adelstein" in beeld stond. Wist dus al dat Kellerman terug zou komen...
Toch wel gek. Vier jaar lang wekelijks gevolgd en ineens voorbij.
En dan nog elke week de moeite doen om de episode te downloaden en te kijken. Wat een fail.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wat een kut afleveringNa seizoen 2 is het echt kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |