Meh... dan doe ik maar de Engelse inderdaad... Wou de Nederlandsequote:
Dude.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... dan doe ik maar de Engelse inderdaad... Wou de Nederlandse
Zo op een lamme zaterdag is Nederlands best gewenst...quote:
Nee, ze gaan door nu The Company zo goed als weggevaagd is, Michael dood is, ze een fast forward van 4 (?) jaar hebben gemaakt, iedereens naam gezuiverd is... Er komen nog 6 seizoenen aan.quote:
Alleen een bloedneusje zag je.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Komt in de laatste ep eigenlijk naar voren hoe Michael is dood gegaan?
Ik heb niet echt gekeken, eind was nogal saai, maar zag wel z'n grafsteen.
Lol.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, ze gaan door nu The Company zo goed als weggevaagd is, Michael dood is, ze een fast forward van 4 (?) jaar hebben gemaakt, iedereens naam gezuiverd is... Er komen nog 6 seizoenen aan.
Gast...
Dat is de strekking wel van de vorige 2 seizoenen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, ze gaan door nu The Company zo goed als weggevaagd is, Michael dood is, ze een fast forward van 4 (?) jaar hebben gemaakt, iedereens naam gezuiverd is... Er komen nog 6 seizoenen aan.
Gast...
Dat met z'n ex-collega is vier jaar na dato, hè.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:56 schreef WeebI het volgende:
Ik vond het alleen extreem vreemd waarom Mahone ineens met die negerin ging terwijl ie de afleveringen daarvoor alles op alles zette om Pam veilig te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |