Mja, bij series zijn het eerste seizoen vaak toch het best.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik was het ook alweer vergeten![]()
Kun je wel merken wat een indruk deze serie nog achterlaat
Gretchen komt helaas nog terug in de final breakquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Flugel83 het volgende:
Waar is in godsnaam Gretchen gebleven, hopelijk komt die doos nog wel weer terug. Stuk interessanter dan een Sarah of Christina
Dat is niet logisch, toch? Hij werd namelijk in zijn borst geschoten in de kofferbak. Dus ik denk niet dat hij K.O. was voordat hij de auto ingesleept werd. Daarnaast, dat zou wel erg veel moeite zijn. Ik denk dat het een spoiler isquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:38 schreef Franktastic het volgende:
Hij ligt voor het bankgebouw, net voordat ie in die kofferbak wordt gepleurd.
Dit beeld is volgens mij niet te zien geweest in de ep.
D'r staat wel "420-cowboysindians-0008" in de URL. De laatste aflevering heette 'Cowboys and Indians'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Dat is niet logisch, toch? Hij werd namelijk in zijn borst geschoten in de kofferbak. Dus ik denk niet dat hij K.O. was voordat hij de auto ingesleept werd. Daarnaast, dat zou wel erg veel moeite zijn. Ik denk dat het een spoiler is
Ze is neergeschoten en morsdood.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Flugel83 het volgende:
Waar is in godsnaam Gretchen gebleven, hopelijk komt die doos nog wel weer terug. Stuk interessanter dan een Sarah of Christina
Ik zie anders geen bloed. En waarom zouden ze ;m terugleggenbij die bank.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Dat is niet logisch, toch? Hij werd namelijk in zijn borst geschoten in de kofferbak. Dus ik denk niet dat hij K.O. was voordat hij de auto ingesleept werd. Daarnaast, dat zou wel erg veel moeite zijn. Ik denk dat het een spoiler is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
T-bay?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:55 schreef Darkzell het volgende:
Toch nog een beetje een fatsoenlijk einde aan de serie weten te brengen. Al doken de oude personage's ineens wel overal op.
T-Bay trouwens
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:18 schreef fespo het volgende:
klopt het dat er 2 eps zijn?
Nooit is er ook maar ooit gezegd dat kellerman dood was, alles wees er eigenlijk naar dat ie nog in leven was.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:30 schreef t-x-m het volgende:
- er werd weer iemand door het dood->leven apparaat heen gehaald(Kellerman,
Sucre was sinds zijn vertrek nog steeds in de opening te zien dus eigenlijk is hij nooit echt weg geweest en tweener is nogal dood.quote:- het blik weggeschreven-acteurs werd ook weer open getrokken (sucre ed, waar was tweener?),
Seizoen 2 was minstens even goed als seizoen 1.quote:Ze zouden de laatste aflevering van seizoen 1 nog eens moeten herschrijven naar een gesloten eind zodat ik deze serie ook aan andere aan kan bevelen![]()
Yeah... No!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:59 schreef Michie_ het volgende:
misschien dat Michael in die afleveringen wel zijn dood in scene zet
Werd. Was.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:44 schreef ScarFace- het volgende:
Prison break word steeds slechter.
In het begin was de serie erg goed nu is het een langdradig verhaal geworden met ''scylla''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |