quote:Op maandag 11 mei 2009 09:04 schreef Michie_ het volgende:
10 spoilers voor de finale,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat de volgende personages bij de spoilers horen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrij achterlijk ja, en dan van die opvallende joekels van schoenen ook nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:57 schreef Dulk het volgende:
kleden ze zich om in dat hotel vergeten ze de schoenen
full stops and exclamation marks![]()
Wat ik ook zo handig vond was dat die police captain in z'n eentje achter ze aan ging terwijl hij makkelijk een paar mannetjes versterking mee had kunnen nemen.....maar ja zoiets is tegenwoordig nog een van de kleinere ergernissen gezien de rest van de serie...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Vrij achterlijk ja, en dan van die opvallende joekels van schoenen ook nog.
Er is leven na de lach.![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van mij mag er een eind aan komen!
![]()
![]()
die cop ook in dat trappenhuis: "They could be on any floor.. " en loopt weer rustig terug, terwijl er in die achtervolging letterlijk 7 meter tussen hen zat
so how's your evening so far?![]()
Spoiler-alert?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:32 schreef Franktastic het volgende:
Christina: "Hij is zo schattig als ie slaapt!"
[ afbeelding ]
Of was dit nog van de laatste aflevering?
![]()
Hij ligt voor het bankgebouw, net voordat ie in die kofferbak wordt gepleurd.
Dit beeld is volgens mij niet te zien geweest in de ep.![]()
Waar is in godsnaam Gretchen gebleven, hopelijk komt die doos nog wel weer terug. Stuk interessanter dan een Sarah of Christina![]()
![]()
Ik was het ook alweer vergetenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
Oh ja, was alweer vergeten dat ze Linc te pakken hadden genomen. Ik heb dus niks gezegd.
![]()
Kun je wel merken wat een indruk deze serie nog achterlaat
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!![]()
Mja, bij series zijn het eerste seizoen vaak toch het best.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik was het ook alweer vergeten![]()
Kun je wel merken wat een indruk deze serie nog achterlaatIk merk het nu bij Prison Break, bij Heroes...
![]()
Gretchen komt helaas nog terug in de final breakquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Flugel83 het volgende:
Waar is in godsnaam Gretchen gebleven, hopelijk komt die doos nog wel weer terug. Stuk interessanter dan een Sarah of Christina
![]()
Dat is niet logisch, toch? Hij werd namelijk in zijn borst geschoten in de kofferbak. Dus ik denk niet dat hij K.O. was voordat hij de auto ingesleept werd. Daarnaast, dat zou wel erg veel moeite zijn. Ik denk dat het een spoiler isquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:38 schreef Franktastic het volgende:
Hij ligt voor het bankgebouw, net voordat ie in die kofferbak wordt gepleurd.
Dit beeld is volgens mij niet te zien geweest in de ep.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?![]()
D'r staat wel "420-cowboysindians-0008" in de URL. De laatste aflevering heette 'Cowboys and Indians'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Dat is niet logisch, toch? Hij werd namelijk in zijn borst geschoten in de kofferbak. Dus ik denk niet dat hij K.O. was voordat hij de auto ingesleept werd. Daarnaast, dat zou wel erg veel moeite zijn. Ik denk dat het een spoiler is![]()
![]()
Ze is neergeschoten en morsdood.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Flugel83 het volgende:
Waar is in godsnaam Gretchen gebleven, hopelijk komt die doos nog wel weer terug. Stuk interessanter dan een Sarah of ChristinaI ♥ PB
Forum Opties Forumhop: Hop naar: