Prison Break: The Gretchen Morgan Files (2009)quote:Op zondag 17 mei 2009 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Weet trouwens iemand in hoeverre het waar is dat er een 2e prison break komt maar dan met andere acteurs in een andere gevangenis???
AKA the gretchem morgan files aka cherry hillquote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Prison Break: The Gretchen Morgan Files (2009)
Maar op IMDb is die pagina al aangepast naar 'Final Break' (de twee allerlaatste afleveringen dus). Lijkt er dus op dat dit project gecanceld is.
Dezelfde naam heeft dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
AKA the gretchem morgan files aka cherry hill
Het is nog steeds de spin off die (toevallig?) dezelfde naam heeft dan de laatste 2 eps?!
Isreal time? wtf?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Daar was vorig seizoen sprake van idd. Prison Break zou spin-offs krijgen a la CSI. Er is een eerste script geschreven over een vrouwengevangenis geloof ik, maar Fox heeft de interesse verloren ofzo.
[..]
[..]
Kijk, dan kan ik mijn geheugen ook even opfrissen. Ik ben het inderdaad met je eens dat ze beter nu kunnen stoppen i.p.v. dat ze het uit gaan melken.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Er komen eind Mei nog 2 afleveringen die laten zien wat er in de tussenliggende 4 jaar gebeurd is maar voor het gevoel is de serie bij deze afgelopen. Jammer, maar ik heb het liever zo dan dat ze het verhaal puur om het succes gaan verkrachten en het nog 4 seizoenen door laten lopen.
Bron?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef Nashje het volgende:
Geruchten gaan dat er door die 2 laatste afleveringen eind mei gewoon nog een volgend seizoen aan gaat komen...
Viel mij ook op toen ik onlangs weer begon met het kijken van seizoen 1quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef Tim86 het volgende:
sucre had aan het begin een ander accent dan in deze eps
Volgens mij snap je mij niet..quote:Op zondag 17 mei 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Dezelfde naam heeft dan?![]()
Wat snap je niet aan wat ik zeg?
Eerst heette het 'The Gretchen Morgan Files' en had het een eigen IMDb-pagina, maar die pagina linkt nu automatisch door naar 'Final Break'. Lijkt erop dat 'The Gretchen Morgan Files' dus gecanceld is, precies wat
Symer ook al dacht.
En ik denk dat de oorspronkelijke 'The Gretchen Morgan Files' wel wat langer zou moeten duren dan twee afleveringen.![]()
Voor zover ik weet zou 'The Gretchen Morgan Files' gaan over Gretchen die in een vrouwengevangenis komt. Lijkt me ondenkbaar dat dát gegeven terugkomt in de allerlaatste afleveringen van Prison Break...
Volgens mij heb je niet door dat Michael dood isquote:Op maandag 18 mei 2009 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zojuist de 2 final episodes gekeken. Ik vond het een gepast en mooi einde. Dit hebben de producers netjes gedaan! Leuk ook dat de general de doodstraf kreeg en t-bag in de gevangenis was ook goed om te zien. Van Self was wel wat sneu maarja dat was ook een enorme eikel dus daar zal niemand mee zitten!
Had ergens wel verwacht dat Mahone met die bruine griet samen zou gaan.
Verder een mooie afsluiting van een helaas te lang uitgemolken serie!
Ja weet niet hoe die griet heet........ agent nog wat maar ben dr naam echt helemaal kwijt!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet door dat Michael dood is![]()
Enne "bruine griet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |