en wie maakt gebruik van je?quote:
Lijstje doe maar. Iedereen hier is tenslotte lijstjesgeilquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Genoeg iig, maar of er voor iedereen iets tussen zit?![]()
Wil je een lijstje?
Player?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben geen toyboy.
Ik heb een andere titel.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben geen toyboy.
Ik heb een andere titel.
Dan heb ik hulp van de vaste singles nodig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijstje doe maar. Iedereen hier is tenslotte lijstjesgeil
Waarvan gaan we een lijstje krijgen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Genoeg iig, maar of er voor iedereen iets tussen zit?![]()
Wil je een lijstje?
Vast wie wie ontmoet/geneukt/gezoend/gedingest heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarvan gaan we een lijstje krijgen?
P.I.C!quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wie wie ontmoet/geneukt/gezoend/gedingest heeft.
Ik dacht van wie daar wel voor in is, dat is toch anders...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wie wie ontmoet/geneukt/gezoend/gedingest heeft.
Rip is er niet wel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik hulp van de vaste singles nodig.
arme jongenquote:
Kan ook. Het was maar een idee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht van wie daar wel voor in is, dat is toch anders...
Dat is toch bijna het zelfde joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht van wie daar wel voor in is, dat is toch anders...
Het woord lijstje valt en je verschijnt meteen he?quote:
Maar vertel.. wat voor lijstje had je in gedachten dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is die er al geweest?Waar.. linkje....
Ik ping uiteraard op toy boys, popjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Rip is er niet wel!Misschien dat auto anders ook nog een lijstje heeft.
Wie als makkelijk wordt gezien en wie niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vertel.. wat voor lijstje had je in gedachten dan?
Wil je ook in het rijtje dawg, Techno en mij komen Box?quote:
aah in die zinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie als makkelijk wordt gezien en wie niet?
Qua mannen? Den_Haag, Dawg, belsezar, Ado. Dat zijn wel de grootste sletjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie als makkelijk wordt gezien en wie niet?
Zaterdag komt daar verandering inquote:
Definieer ontmoetenquote:
quote:
En qua vrouwen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Qua mannen? Den_Haag, Dawg, belsezar, Ado. Dat zijn wel de grootste sletjes
je vindt vast wel een keer een leuk vrouwtje die jou als toyboy wil gebruikenquote:
dawg wel met een hoofdletter en mij niet. Kan niet hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan.quote:
Ja, dat moet eigenlijk andersom.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg wel met een hoofdletter en mij niet. Kan niet he
JB, duimelot, MLI, nouk. Voor zover ik meegekregen heb hoorquote:
ehm, je zit een beetje fout daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zullen wij eens een keer met ons vieren gaan stappen in Amsterdam ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg wel met een hoofdletter en mij niet. Kan niet he
Het zijn the sims niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan.
Maar ik begrijp dat het erg belangrijk is dat dat goed werkt.
Kun je in die versie ook neuken?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan.
Maar ik begrijp dat het erg belangrijk is dat dat goed werkt.
Kun je in die versie ook neuken?
Hmzz, dan mis ik alleen Nouk nog op mijn lijstjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB, duimelot, MLI, nouk. Voor zover ik meegekregen heb hoor
Ja, dat WAS zo idd, inmiddels ben ik niet meer gemakkelijk en is MLI in geen velden of wegen te bekennen, bovendien had die dat niet zo met fokkers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB, duimelot, MLI, nouk. Voor zover ik meegekregen heb hoor
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, ik heb het me altijd afgevraagd: Heb je nou Rikky Martin als je usericon?![]()
Oe, we will rip the city to shredsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen wij eens een keer met ons vieren gaan stappen in Amsterdam ofzo?
die ken ik ook al niet, ik ben echt wereldvreemd geloof ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zijn the sims niet.![]()
![]()
Die krijg ik niet aan het werken op mijn laptop.![]()
Ik zie al een verfilming...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, we will rip the city to shredsIt will be legendary!
Dat je nu een vriendje hebt zegt niets over de makkelijkheidsgraad uiteraardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat WAS zo idd, inmiddels ben ik niet meer gemakkelijk en is MLI in geen velden of wegen te bekennen, bovendien had die dat niet zo met fokkers.
O en auto moet erbij.
In de Grand Theft Auto reeks kun je wel hoeren neuken enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die ken ik ook al niet, ik ben echt wereldvreemd geloof ik
Jaaaaa, inderdaad!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie al een verfilming...![]()
"We are Legend!"
Chineesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm gezond eten... of chinees bestellen?
Dus Rip heeft gelijk? En jij hoeft alleen nog Nouk een smeerbeurt te geven?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]Dit is een heel kuis normaal spelletje uit 2003 wat ik al jaar en dag speel
[..]
Hmzz, dan mis ik alleen Nouk nog op mijn lijstje
Gezond eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm gezond eten... of chinees bestellen?
Ho ho! Ik zei niet dat ik ze geneukt had he...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus Rip heeft gelijk? En jij hoeft alleen nog Nouk een smeerbeurt te geven?
Het ging zich over makkelijk en sletjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ho ho! Ik zei niet dat ik ze geneukt had he...
Ik bedoelde dat ik ze gezien had
Maar dan wel die pijnboom pitten er uit... jemig wat daar kan je weken ranzige smaak van houden zegquote:
In dat geval "moet" ik er nog 3 van dat lijstje danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het ging zich over makkelijk en sletjes.Niet over een meet.
Natuurlijk wel, gemakkelijk ben ik niet op elk gegeven momentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat je nu een vriendje hebt zegt niets over de makkelijkheidsgraad uiteraard
Ow, echt? Met wie heeft autro het gedaan dan?
Geef nu maar toe, Popjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ho ho! Ik zei niet dat ik ze geneukt had he...
Ik bedoelde dat ik ze gezien had
Niet helemaal!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
En volgens mij sta ik dan onderaan het lijstje van kasanova's hier dan
Je mag dan denken dat ik makkelijk ben, maar er is op heel Fok maar één vrouw die kan zeggen dat ze sex met me heeft gehad.quote:
Ja, vastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
En volgens mij sta ik dan onderaan het lijstje van kasanova's hier dan
Is dat zo ja?quote:
Ik heb wel het idee gekregen dat je te leen bent nu en dan. Maar dat ligt vast aan mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gemakkelijk ben ik niet op elk gegeven moment
En geen idee.
Die verdienen de titel Casanova dan ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar 1 vrouw?! Hmmm.. Dan denk ik toch dat er nog een aantal onder jou staan..
Dat ligt inderdaad aan jou Rip.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee gekregen dat je te leen bent nu en dan. Maar dat ligt vast aan mij
Wie is dan wel de ultieme Singles-casanova?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die verdienen de titel Casanova dan ook niet
En hoeveel mannen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef Adolecens het volgende:
Je mag dan denken dat ik makkelijk ben, maar er is op heel Fok maar één vrouw die kan zeggen dat ze sex met me heeft gehad.
Je denkt het beter te weten, dan ons zelf ja?quote:
Dat is een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Ofresca het volgende:
Wie is dan wel de ultieme Singles-casanova?
Geen éénquote:
Ik heb zo mijn info, popje. Maar bedankt hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je denkt het beter te weten, dan ons zelf ja?
En je meet onze relatie en omgang met elkaar af, van datgene wij hier posten?
* Adolecens applaudisseert voor Rips gave als "ubermensch"
Tja, hij legde er zo de nadruk op dat er geen andere vrouwen waren die dat konden zeggen...quote:
Belsezar, Snuitebolletje, dawgquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ken jouw info, alleen trek je die nu uit zijn verband, vind je zelf niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn info, popje. Maar bedankt hoor
wat stel je voor dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, hij legde er zo de nadruk op dat er geen andere vrouwen waren die dat konden zeggen...
De officiele is heatwave, die heeft de meeste openlijke fokliefjes gehad. Maar ja, onder de oppervlakte gebeurt er een hoop hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Puur in de betekenis van het woord wel ja. Die zijn hier genoeg, ik mis alleen het succeselement. Het feit dat je jaagt, betekent nog niet dat je vangt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef Ofresca het volgende:
Een casanova is toch een rokkenjager, niet een man met een vaste relatie?
Niks, daar jij blijkbaar geen interesse hebt...quote:
Ik weet nog wel dat er een keer gedoe over was hier in singles...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn info, popje. Maar bedankt hoor
Nee. Anders zei ik het niet hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken jouw info, alleen trek je die nu uit zijn verband, vind je zelf niet?
JB wou nog een trio voor d'r verjaardagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, daar jij blijkbaar geen interesse hebt...
Goh. Echt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er een keer gedoe over was hier in singles...
maar ik ben nooit 'uitgeleend' hoor.
Prima. Subject closed.quote:
Je gaat dus Chinees eten?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
vind het nog moeilijk het is of taggiatele met peultjes en rundvlees of chinees.... eigenlijk klinkt dat laatste wel het lekkerst
Geen verkeerde keus om Rip er bij uit te nodigen. JB haar verjaardag, maar net zo goed een cadeautje voor jou.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:49 schreef Adolecens het volgende:
JB wou nog een trio voor d'r verjaardag
Kom er maar in Rip!
Met het queens gedeelte ben ik t eens..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Belsezar, Snuitebolletje, dawg
Als datequeens van het topic
wrs Brooklyn's Finestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:49 schreef MNR het volgende:
Okay, ik hoor een interview op de radio over een film met Richard Gere, maar ze noemen maar 1 keer de film. Het is een film die nu draait of een film die binnenkort verschijnt.
Iemand enig idee over welke film dit gaat?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Puur in de betekenis van het woord wel ja. Die zijn hier genoeg, ik mis alleen het succeselement. Het feit dat je jaagt, betekent nog niet dat je vangt.
Ik zou zeggen dawg.quote:
Dat weet je zelf het beste, popjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, echt
Hoezo, vertellen je bronnen je iets anders?
Op één of andere manier zijn de keren dat je dat tegen mij hebt gezegd in enen stukken minder waard...quote:
Wat wil je nou? Koste wat kost lekker trollen en rellen over hoe JB en ik met elkaar omgaan?quote:
Ah ja, tuurlijk... Krea komt ook weer even mee lurken op momenten als deze...quote:
Waarom interpreteer je dat zo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op één of andere manier zijn de keren dat je dat tegen mij hebt gezegd in enen stukken minder waard...
Daar heb ik te weinig zicht op. Kan ik geen goed antwoord op geven.quote:
We zijn nog maar net begonnen. Als je nog ff blijft meelurken krijg je vast wel een stijve jonas van het getrol hier...quote:
Gewoon, om een beetje te plagen.quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef Adolecens het volgende:
Ja, ik weet dat jij dingen weet. Ik weet ook dingen van jou. Wil je met modder gooien,
Jouw e-penis is groter hoor.quote:De held...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Koste wat kost lekker trollen en rellen over hoe JB en ik met elkaar omgaan?
Ja, ik weet dat jij dingen weet. Ik weet ook dingen van jou. Wil je met modder gooien, of zullen we het hier gewoon fijn bij laten?
Dat jij onze omgang met elkaar afkeurt of niet in jouw deftige straatje past, wil nog niet zeggen dat je met een wijsend vingertje naar ons hoeft te wijzen. Je mag misschien denken dat alles buiten Fok blijft, maar Fok is klein meisje...
[..]
Ah ja, tuurlijk... Krea komt ook weer even mee lurken op momenten als deze...![]()
De held...
Whehehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen verkeerde keus om Rip er bij uit te nodigen. JB haar verjaardag, maar net zo goed een cadeautje voor jou.
Wellicht is hij wat subtieler in zijn benadering. dawg heeft in die zin een reputatie.quote:
Ja hoewel "we" natuurlijk dan die nieuwe beetje onderschatten ... maar andersquote:
Geen behoefte aanquote:
Ik heb geen medefokkertjes in andere topics zitten die me erop wijzen als JB en ik ff door de mangel gehaald worden...quote:Jouw e-penis is groter hoor..
Ik ben zeker relax, alleen jouw suggestieve manier van posten irriteert me.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]relax. Ik gooi niet met modder hoor, volgens mij post ik vrij mild. Dat je zo boos wordt zegt meer dan mijn manier van posten.
Adootje, Rip is gewoon een heel ontzettend nieuwsgierig meisje. En hoe meer je nu vertelt, hoe meer informatie je loslaat. Face it, je hebt hier gewoon een gevoelige snaar (dat bedoel ik niet lullig, maar wil je gewoon helpen hierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Koste wat kost lekker trollen en rellen over hoe JB en ik met elkaar omgaan?
Ja, ik weet dat jij dingen weet. Ik weet ook dingen van jou. Wil je met modder gooien, of zullen we het hier gewoon fijn bij laten?
Dat jij onze omgang met elkaar afkeurt of niet in jouw deftige straatje past, wil nog niet zeggen dat je met een wijsend vingertje naar ons hoeft te wijzen. Je mag misschien denken dat alles buiten Fok blijft, maar Fok is klein meisje...
[..]
Ah ja, tuurlijk... Krea komt ook weer even mee lurken op momenten als deze...![]()
De held...
zbbox?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hoewel "we" natuurlijk dan die nieuwe beetje onderschatten ... maar anders
Je laat je een beetje kennen. Geeft niks, maar het is wel vrij duidelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben zeker relax, alleen jouw suggestieve manier van posten irriteert me.
Ik vertel niks meer, dan dat ze al weet. Ik heb het over haar suggestieve opmerkingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Adootje, Rip is gewoon een heel ontzettend nieuwsgierig meisje. En hoe meer je nu vertelt, hoe meer informatie je loslaat. Face it, je hebt hier gewoon een gevoelige snaar (dat bedoel ik niet lullig, maar wil je gewoon helpen hier).
Door de mangel gehaald?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb geen medefokkertjes in andere topics zitten die me erop wijzen als JB en ik ff door de mangel gehaald worden...
Wat is duidelijk Ripje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je laat je een beetje kennen. Geeft niks, maar het is wel vrij duidelijk
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, daar jij blijkbaar geen interesse hebt...
Als jij het niet begrijpt, begrijpt de rest van de wereld het wel popjequote:
Dat zullen we nooit weten...quote:
Ow ja.. weer die reputatie...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Door de mangel gehaald?. Je hapt als een malloot omdat je je 'reputatie' telkens weer in duigen ziet vallen als iemand de vinger op de zere plek legt. Dat is toch net ff wat anders.
En idd, ik heb wel vrienden.
Laten we er maar weer eens over ophouden...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als jij het niet begrijpt, begrijpt de rest van de wereld het wel popje
Nee, daarmee probeert ze mij dusdanig te irriteren zodat ik nog meer zou gaan happen etc..quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:07 schreef Bengeltje het volgende:
He jammer, nu was ik eens oprecht nieuwsgierig.
Ja met meeten maar "succes" is dan weer een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij gingen die aardig gelijk op en worden ze ingehaald door snuit en zbrox
Op een gegeven moment irriteert het wel een beetje als je ten onrechte van iets beschuldigd wordt ja schat, zou jij moeten wetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou je anders als een malloot happen. Onrecht?.
Ow, daar ben ik wel nieuwsgierig naar danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja met meeten maar "succes" is dan weer een ander verhaal natuurlijk
Define happen. Het valt me op dat als het om JB en mij gaat, je nog altijd even komt kijken en je aanwezigheid kenbaar maakt. Alsof je ervan geniet en d'r niet los kan latenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou je anders als een malloot happen. Onrecht?.
Ze is dan ook nog niet jarig hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He jammer, nu was ik eens oprecht nieuwsgierig.
Oh ja, hoezo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment irriteert het wel een beetje als je ten onrechte van iets beschuldigd wordt ja schat, zou jij moeten weten
Wat zei Rip ten onrechte dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op een gegeven moment irriteert het wel een beetje als je ten onrechte van iets beschuldigd wordt ja schat, zou jij moeten weten
Hey Box, dit is vast een n00b vraag, maar ik kom er niet uit: hoe specificeer jij je zoekopdracht op IMDB? Als ik gewoon Richard Gere intyp kom ik overal een nergens..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moeten ze eerst eens komen met namen, kunnen we vergelijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij begintquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef 907 het volgende:
Ik zie nogsteeds geen lijstjes. Misschien kunnen we ook een wishlist maken?
Wie graag met wie wilt neuken daten?
Dan stel ik voor dat jij begint!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef 907 het volgende:
Jij begint???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef 907 het volgende:
Weet je waar de film over gaat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Box, dit is vast een n00b vraag, maar ik kom er niet uit: hoe specificeer jij je zoekopdracht op IMDB? Als ik gewoon Richard Gere intyp kom ik overal een nergens..
Het is een andere film nl. en ik wil het toch weten
Gewoon zijn naam intypen, en dan de bovenste link nemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey Box, dit is vast een n00b vraag, maar ik kom er niet uit: hoe specificeer jij je zoekopdracht op IMDB? Als ik gewoon Richard Gere intyp kom ik overal een nergens..
Het is een andere film nl. en ik wil het toch weten
Laat haar nu eens gaan. Popjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Zó is het inderdaad gegaan!. Dat uitgerekend JIJ mij zo moet doorhebben.
.
Met deze reactie lijkt ie imho best in de goede richting te zitten.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
Ik hoorde het interview een uurtje of zo terug op E-FM. Het gaat over 2 mensen die elkaar ontmoeten en dan erachter komen dat ze hun diepste gevoelens kunnen delen met elkaar. En nu hoorde ik alleen nog Richard Gere.quote:
nee lijstje is kompleetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef 907 het volgende:
Oke, ik begin, maar moet dan nog ff ingevuld wordenRipley zou wel willen met .... MNR zou wel willen met .... Bengeltje zou wel willen met .... Kreator zou wel willen met .... Adolecens zou wel willen met .... JaniesBrownie zou wel willen met .... mrbox zou wel willen met .... AirwiN zou wel willen met .... Ofresca zou wel willen met .... Snuitebolletje zou wel willen met .... S95Sedan zou wel willen met .... vencodark zou wel willen met .... Cuegirllie zou wel willen met .... Belsezar zou wel willen met .... dawg zou wel willen met .... Knuffelzachtzou wel willen met ....
Copy, vul in en paste
Iemand nog vergeten?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef 907 het volgende:
Oke, ik begin, maar moet dan nog ff ingevuld wordenRipley zou wel willen met .... MNR zou wel willen met .... Bengeltje zou wel willen met .... Kreator zou wel willen met .... Adolecens zou wel willen met .... JaniesBrownie zou wel willen met .... mrbox zou wel willen met .... AirwiN zou wel willen met .... Ofresca zou wel willen met .... Snuitebolletje zou wel willen met .... S95Sedan zou wel willen met .... vencodark zou wel willen met .... Cuegirllie zou wel willen met .... Belsezar zou wel willen met .... dawg zou wel willen met .... Knuffelzachtzou wel willen met ....
Copy, vul in en paste
Iemand nog vergeten?
Altijd goed in het vinden van de kernpunten, niet, M?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:58 schreef MNR het volgende:
Rip is gewoon een heel ontzettend nieuwsgierig meisje.
Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef 907 het volgende:
Copy, paste en vul in
Iemand nog vergeten?
Nights in Rodanthe?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik hoorde het interview een uurtje of zo terug op E-FM. Het gaat over 2 mensen die elkaar ontmoeten en dan erachter komen dat ze hun diepste gevoelens kunnen delen met elkaar. En nu hoorde ik alleen nog Richard Gere.
En ik ga vrijdag a.s. film kijken met mijn vriendinnetje en we waren op zoek naar de chick-flick. En toen ik dit opving dacht ik: hey, die gaat t worden (ik leef graag op dingen die aangedragen worden). Ik luister nooit naar film interviews dus vandaar
Oke, ik begin, maar moet dan nog ff ingevuld worden
Hehequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd goed in het vinden van de kernpunten, niet, M?.
Hallo? Test?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef Kreator het volgende:
Wat zei Rip ten onrechte dan?. Ik kan het niet vinden.
Wowh!! You're good!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:20 schreef vencodark het volgende:
[..]vencodark zou wel willen met ....Cue natuurlijk.
Als niet minstens 6 vrouwen mijn naam noemen in dit lijstje ben ik teleurgesteldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef 907 het volgende:
Copy, paste en vul in
Iemand nog vergeten?
Jezelf??quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef 907 het volgende:
Oke, ik begin, maar moet dan nog ff ingevuld worden
Copy, paste en vul in
Iemand nog vergeten?
Copy, paste en vul in
Iemand nog vergeten?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als niet minstens 6 vrouwen mijn naam noemen in dit lijstje ben ik teleurgesteld
Liegert!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
quote:
Sinds wanneer ben jij zo'n jankerd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Define happen. Het valt me op dat als het om JB en mij gaat, je nog altijd even komt kijken en je aanwezigheid kenbaar maakt. Alsof je ervan geniet en d'r niet los kan laten![]()
[..]
Ze is dan ook nog niet jarig he
Ik wist helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n jankerd?
Iedereen weet dat jullie een vage en in menig ogen gare relatie hebben. Ook weet iedereen dat jij mag neuken wie je wilt en JB een braaf teefje is. Of je van dat recht ook gebruik maakt weet ik niet. Maar dat je beetje loopt te e-sexen met MLIzegt iig genoeg over het niveau.
Ik denk dat ze even aan het kletsen zijn samenquote:
Ik sta er niet bij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef 907 het volgende:
Copy, paste en vul in
Iemand nog vergeten?
Wij hebben ooit bij de s.v. een lijstje gemaakt met de 10 lekkerste tijgers. Dit is dus ingevuld...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vul hem nou maar gewoon in anders doe ik het voor je
Dat komt doordat jij hier nog niet lang genoeg rondhuppeltquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij hier nog niet lang genoeg rondhuppelt
Je vergeet nog dat zij hier continu postte dat ze verliefd was en dat hij nog even wachttequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jullie een vage en in menig ogen gare relatie hebben. Ook weet iedereen dat jij mag neuken wie je wilt en JB een braaf teefje is. Of je van dat recht ook gebruik maakt weet ik niet. Maar dat je beetje loopt te e-sexen met MLIzegt iig genoeg over het niveau.
Geef toe een match made in heaven. Ze sporen beide niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen ideequote:
Ik let wel op andere dingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee![]()
En anders heb je gewoon nooit opgelet![]()
Ik snap de bedoeling niet eens van het lijstje. Wat wil je met?quote:
Wie waren die 10 dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Wij hebben ooit bij de s.v. een lijstje gemaakt met de 10 lekkerste tijgers. Dit is dus ingevuld...
Gevolg: wekenlang gebash omdat sommige zich gepasseerd voelen en sommige zich aangetast voelde door de mening van een ander. Daarom zeg ik dat
Er waren 10 ego's gestreeld, maar meerdere vonden het toch "niet echt leuk".
O zeik niet zo. Ze zijn beiden tof.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef toe een match made in heaven. Ze sporen beide niet.
Dan moet je ook niet naar de herhaling kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
Herhalingen zijn zooooo saai.
Hoelang dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik let wel op andere dingen.![]()
Ik heb trouwens al een betrouwbare bron gevonden die me wist te vertellen hoelang het is.
Btw, als jij het niet weet hang je hier ook niet lang genoeg rond.![]()
Rustig maar jij komt zo aan de beurt.quote:
Bedoelde het gezeur hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:34 schreef 907 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar de herhaling kijken
Daten / chatten / bellen / smsen ... vrij om in te vullenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap de bedoeling niet eens van het lijstje. Wat wil je met?
Wel nee. Zij lijkt me best okay. Hij iets minderquote:
Het was een goed initiatief.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:36 schreef 907 het volgende:
[..]
Daten / chatten / bellen / smsen ... vrij om in te vullen
Maar laat heel die lijst maar hangen als ik het zo lees![]()
Vrij lang dus.quote:
Tof! Dus begin maar!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Wij hebben ooit bij de s.v. een lijstje gemaakt met de 10 lekkerste tijgers. Dit is dus ingevuld...
Gevolg: wekenlang gebash omdat sommige zich gepasseerd voelen en sommige zich aangetast voelde door de mening van een ander. Daarom zeg ik dat
Er waren 10 ego's gestreeld, maar meerdere vonden het toch "niet echt leuk".
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:36 schreef 907 het volgende:
[..]
Daten / chatten / bellen / smsen ... vrij om in te vullen
Maar laat heel die lijst maar hangen als ik het zo lees![]()
Hehe, mutsquote:
Nee, zolang het thuis en onder het mom van een opdracht is, telt het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou vooruit. Ik zal me nog even verlagen dan.
Ado neukt niet alles wat los en vast zit en ik word niet uitgeleend. In feite zijn we een heel normaal stel. En nu ben ik dus echt weg.
No offence, JB, maar over andere stellen hier wordt er niet zo gesproken. Is er niet een kern van waarheid?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado neukt niet alles wat los en vast zit en ik word niet uitgeleend. In feite zijn we een heel normaal stel. En nu ben ik dus echt weg.
Die vraag is al zovaak voorbij gekomen. Dat jullie het nog interessant vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
No offence, JB, maar over andere stellen hier wordt er niet zo gesproken. Is er niet een kern van waarheid?
Waarom kijken zoveel mensen naar RTL Boulevard? Het is entertainment.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
Wat boeit het überhaupt hoe de relatie tussen Ado en JB in elkaar steekt?
Maar weer terug op mij bashen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die vraag is al zovaak voorbij gekomen. Dat jullie het nog interessant vinden.
Moeten ze inderdaad zelf weten. Maar doe er dan ook niet zo moeilijk overquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
Wat boeit het überhaupt hoe de relatie tussen Ado en JB in elkaar steekt?
Voel je je een beetje buitengesloten?quote:
Blijkbaar nietquote:
Ja bijna wel ja, begint nu wel een beetje eng te wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voel je je een beetje buitengesloten?
JB was voor jou wel meer dan slechts entertainment, als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom kijken zoveel mensen naar RTL Boulevard? Het is entertainment.
Het is toch wel leuk he...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je vergeet nog dat zij hier continu postte dat ze verliefd was en dat hij nog even wachtte
Maar wel verbaasd zijn als mensen daar op reageren
Ja, van bekende Nederlanders en beroemdheden. NIet van een stel fokkers, mijn wereld is ietsje groter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom kijken zoveel mensen naar RTL Boulevard? Het is entertainment.
Dat willen we natuurlijk niet hebben. Maar ik bash jou nooit, dus iemand anders zal het moeten doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja bijna wel ja, begint nu wel een beetje eng te worden
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moeten ze inderdaad zelf weten. Maar doe er dan ook niet zo moeilijk over
JB verkondigde vorige week of zo dat ze met maar 2 mannen van singles had gedate. Toen uiteindelijk bleek dat ze met 5 mannen van dit topic geneukt had, lag dat aan de term daten
Oh, nou dan wacht ik maar geduldig afquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk niet hebben. Maar ik bash jou nooit, dus iemand anders zal het moeten doen
Je bent ook tof hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorryquote:
Ach jochie toch.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja bijna wel ja, begint nu wel een beetje eng te worden
Als ik in dat lijstje van 5 stond is het zeker onzin iigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moeten ze inderdaad zelf weten. Maar doe er dan ook niet zo moeilijk over
JB verkondigde vorige week of zo dat ze met maar 2 mannen van singles had gedate. Toen uiteindelijk bleek dat ze met 5 mannen van dit topic geneukt had, lag dat aan de term daten
Inderdaad, laten we het over je kapsel hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt hebben jullie echt niets beters te doen dan elke keer ado en jb af te zeiken? laat ze lekker zo leven als zij dat willen... ongeacht wat jullie ervan denken...
Daar heb je dan wel weer een puntquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent ook tof hoor...
Hou je relatie dan wat meer binnenkamers of compleet naar buiten, maar dat halve werk zrgt voor dit.
ik zal nog eens wat persoonsgegevens van je opzoekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, nou dan wacht ik maar geduldig af
Hype, mensen 1dag later is iedereen het weer vergeten en dan begint het weer van voren af aan met nieuwe hoofdrolspelers.
Wat is er met haar kapsel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over je kapsel hebben.
LETSquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over je kapsel hebben.
Weet ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, valt mee.Ik hang hier sinds eind december rond met wat tussenpozen.
Vind je? Ik vind het prima als je overeenkomt dat je relatie op een bepaalde manier zit. Ik vind het alleen wel lachwekkend als je doet alsof je het paar van de eeuw bent terwijl er nog wel wat anders speeltquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat boeit dat, er wordt hier zoveel bij elkaar verzonnen en gelogen.
hij vindt het niets...quote:
Mag hoor van mij, ik wacht nog steeds trouwensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal nog eens wat persoonsgegevens van je opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het paar van de eeuw? Volgens mij heb ik veel topics gemist, want dat heb ik toch niet uit hun posts gehaald.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het prima als je overeenkomt dat je relatie op een bepaalde manier zit. Ik vind het alleen wel lachwekkend als je doet alsof je het paar van de eeuw bent terwijl er nog wel wat anders speelt
Ze heeft het bevestigd, dat getalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik in dat lijstje van 5 stond is het zeker onzin iig![]()
Dat is niet waar... Ik vind het een marmot met stekels... Dat is toch iets...quote:
Let maar eens op danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het paar van de eeuw? Volgens mij heb ik veel topics gemist, want dat heb ik toch niet uit hun posts gehaald.
Wiens kapsel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is niet waar... Ik vind het een marmot met stekels... Dat is toch iets...
En nu weer lief anders krijg je slaag van mequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Let maar eens op danIk ben misschien soms wat hard, maar nooit zonder aanleiding
Hey het onzekere jongetje is er weerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is niet waar... Ik vind het een marmot met stekels... Dat is toch iets...
Sorry, maar denk niet dat het me gaat opvallen, vind het niet zo interessant om mensen te volgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Let maar eens op danIk ben misschien soms wat hard, maar nooit zonder aanleiding
Ik heb dan ook weinig tegen JBquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar denk niet dat het me gaat opvallen, vind het niet zo interessant om mensen te volgen.
Buiten dat mag ik JB erg graag, ook prive.
Niet goed met de spieren. Ik werk teveel. Je weet wel, zo'n baan waar je niet kan FOK!ken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hey het onzekere jongetje is er weer
hoe gaat het met je spiertjes Joey? kan je al bijna die bullebakken van de middelbare school aan?
Was jij niet de enige van heel fok die is afgewezen door JB? Dat we dat even helder hebben. Of was het nou Kluts die je niet moest... Ik weet het ook niet meer. Licht ons even in.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:48 schreef dawg het volgende:
JB was voor jou wel meer dan slechts entertainment, als ik het zo lees.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag hoor van mij, ik wacht nog steeds trouwensik heb nog 2 Mugen reservoir sokjes en een Mugen oilcap, de rest is verkocht...ohja, de auto zelf heb ik ook nog...moet nog een verse APK op, dan kan die ook weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Wat dan? Het gaat namelijk nergens over.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens! Maar blijkbaar valt er een hoop te bespreken.
Kluts is lesbo onder het mom van bi, dus denk JB.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was jij niet de enige van heel fok die is afgewezen door JB? Dat we dat even helder hebben. Of was het nou Kluts die je niet moest... Ik weet het ook niet meer. Licht ons even in.
Kantoorpik?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet goed met de spieren. Ik werk teveel. Je weet wel, zo'n baan waar je niet kan FOK!ken.
Dank je voor de interesse trws.![]()
Het is haar leven, zij is gelukkig zoals het nu is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weinig tegen JBIk gun haar zelfs wat beters
Ach Ado is ook maar een FOK! personage. Gewoon niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weinig tegen JBIk gun haar zelfs wat beters
joeyt plezieren? ik?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, dus jij doet er iets aan?Om hem te plezieren?
Zo, nou is het feest ook wel compleet. De ex-stalker is er ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef ArTiC het volgende:
Als ik in dat lijstje van 5 stond is het zeker onzin iig![]()
ja zo te lezen ook hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens! Maar blijkbaar valt er een hoop te bespreken.
Blijkbaar weet je het allemaal al, toch? En ik vind het wel leuk dat ik vantevoren al wist dat je dit erbij ging halen. Simpele ziel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was jij niet de enige van heel fok die is afgewezen door JB? Dat we dat even helder hebben. Of was het nou Kluts die je niet moest... Ik weet het ook niet meer. Licht ons even in.
Grootste gedeelte op kantoor jaquote:
Bij RTL boulevard ook niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dan? Het gaat namelijk nergens over.
daar doen we niet aanquote:
Nice, schiet lekker op dan. Ook nog plannen verder met de andere auto of ging je helemaal stoppen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog 2 Mugen reservoir sokjes en een Mugen oilcap, de rest is verkocht...ohja, de auto zelf heb ik ook nog...moet nog een verse APK op, dan kan die ook weg.
Volgens mij denken ze dat ik een kut heb, laat ze maarquote:
Wel een poes (of 3).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dat ik een kut heb, laat ze maar.
Ik vind het wel gezellig. Wilde bijna weggaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef rival het volgende:
Damned, iemand moet mij echt alle details pm-en!![]()
al die gefrustreerde kerels
Dat gaat nooit ergens over.quote:
Dat lijstje wie is makkelijk zou nu toch wel van pas komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef rival het volgende:
4quote:
Als jij ze hebt PM ze dan door aan mij. Dan weet ik eindelijk ook waar het over gaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef rival het volgende:
dit is beter dan overdagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Wilde bijna weggaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |