en wie maakt gebruik van je?quote:
Lijstje doe maar. Iedereen hier is tenslotte lijstjesgeilquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Genoeg iig, maar of er voor iedereen iets tussen zit?![]()
Wil je een lijstje?
Player?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben geen toyboy.
Ik heb een andere titel.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben geen toyboy.
Ik heb een andere titel.
Dan heb ik hulp van de vaste singles nodig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijstje doe maar. Iedereen hier is tenslotte lijstjesgeil
Waarvan gaan we een lijstje krijgen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Genoeg iig, maar of er voor iedereen iets tussen zit?![]()
Wil je een lijstje?
Vast wie wie ontmoet/geneukt/gezoend/gedingest heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarvan gaan we een lijstje krijgen?
P.I.C!quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wie wie ontmoet/geneukt/gezoend/gedingest heeft.
Ik dacht van wie daar wel voor in is, dat is toch anders...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wie wie ontmoet/geneukt/gezoend/gedingest heeft.
Rip is er niet wel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik hulp van de vaste singles nodig.
arme jongenquote:
Kan ook. Het was maar een idee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht van wie daar wel voor in is, dat is toch anders...
Dat is toch bijna het zelfde joh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht van wie daar wel voor in is, dat is toch anders...
Het woord lijstje valt en je verschijnt meteen he?quote:
Maar vertel.. wat voor lijstje had je in gedachten dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is die er al geweest?Waar.. linkje....
Ik ping uiteraard op toy boys, popjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Rip is er niet wel!Misschien dat auto anders ook nog een lijstje heeft.
Wie als makkelijk wordt gezien en wie niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar vertel.. wat voor lijstje had je in gedachten dan?
Wil je ook in het rijtje dawg, Techno en mij komen Box?quote:
aah in die zinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie als makkelijk wordt gezien en wie niet?
Qua mannen? Den_Haag, Dawg, belsezar, Ado. Dat zijn wel de grootste sletjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie als makkelijk wordt gezien en wie niet?
Zaterdag komt daar verandering inquote:
Definieer ontmoetenquote:
quote:
En qua vrouwen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Qua mannen? Den_Haag, Dawg, belsezar, Ado. Dat zijn wel de grootste sletjes
je vindt vast wel een keer een leuk vrouwtje die jou als toyboy wil gebruikenquote:
dawg wel met een hoofdletter en mij niet. Kan niet hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan.quote:
Ja, dat moet eigenlijk andersom.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg wel met een hoofdletter en mij niet. Kan niet he
JB, duimelot, MLI, nouk. Voor zover ik meegekregen heb hoorquote:
ehm, je zit een beetje fout daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zullen wij eens een keer met ons vieren gaan stappen in Amsterdam ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg wel met een hoofdletter en mij niet. Kan niet he
Het zijn the sims niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan.
Maar ik begrijp dat het erg belangrijk is dat dat goed werkt.
Kun je in die versie ook neuken?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan.
Maar ik begrijp dat het erg belangrijk is dat dat goed werkt.
Kun je in die versie ook neuken?
Hmzz, dan mis ik alleen Nouk nog op mijn lijstjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB, duimelot, MLI, nouk. Voor zover ik meegekregen heb hoor
Ja, dat WAS zo idd, inmiddels ben ik niet meer gemakkelijk en is MLI in geen velden of wegen te bekennen, bovendien had die dat niet zo met fokkers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB, duimelot, MLI, nouk. Voor zover ik meegekregen heb hoor
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, ik heb het me altijd afgevraagd: Heb je nou Rikky Martin als je usericon?![]()
Oe, we will rip the city to shredsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zullen wij eens een keer met ons vieren gaan stappen in Amsterdam ofzo?
die ken ik ook al niet, ik ben echt wereldvreemd geloof ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zijn the sims niet.![]()
![]()
Die krijg ik niet aan het werken op mijn laptop.![]()
Ik zie al een verfilming...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, we will rip the city to shredsIt will be legendary!
Dat je nu een vriendje hebt zegt niets over de makkelijkheidsgraad uiteraardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat WAS zo idd, inmiddels ben ik niet meer gemakkelijk en is MLI in geen velden of wegen te bekennen, bovendien had die dat niet zo met fokkers.
O en auto moet erbij.
In de Grand Theft Auto reeks kun je wel hoeren neuken enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die ken ik ook al niet, ik ben echt wereldvreemd geloof ik
Jaaaaa, inderdaad!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie al een verfilming...![]()
"We are Legend!"
Chineesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm gezond eten... of chinees bestellen?
Dus Rip heeft gelijk? En jij hoeft alleen nog Nouk een smeerbeurt te geven?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]Dit is een heel kuis normaal spelletje uit 2003 wat ik al jaar en dag speel
[..]
Hmzz, dan mis ik alleen Nouk nog op mijn lijstje
Gezond eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm gezond eten... of chinees bestellen?
Ho ho! Ik zei niet dat ik ze geneukt had he...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus Rip heeft gelijk? En jij hoeft alleen nog Nouk een smeerbeurt te geven?
Het ging zich over makkelijk en sletjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ho ho! Ik zei niet dat ik ze geneukt had he...
Ik bedoelde dat ik ze gezien had
Maar dan wel die pijnboom pitten er uit... jemig wat daar kan je weken ranzige smaak van houden zegquote:
In dat geval "moet" ik er nog 3 van dat lijstje danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het ging zich over makkelijk en sletjes.Niet over een meet.
Natuurlijk wel, gemakkelijk ben ik niet op elk gegeven momentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat je nu een vriendje hebt zegt niets over de makkelijkheidsgraad uiteraard
Ow, echt? Met wie heeft autro het gedaan dan?
Geef nu maar toe, Popjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ho ho! Ik zei niet dat ik ze geneukt had he...
Ik bedoelde dat ik ze gezien had
Niet helemaal!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
En volgens mij sta ik dan onderaan het lijstje van kasanova's hier dan
Je mag dan denken dat ik makkelijk ben, maar er is op heel Fok maar één vrouw die kan zeggen dat ze sex met me heeft gehad.quote:
Ja, vastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
En volgens mij sta ik dan onderaan het lijstje van kasanova's hier dan
Is dat zo ja?quote:
Ik heb wel het idee gekregen dat je te leen bent nu en dan. Maar dat ligt vast aan mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gemakkelijk ben ik niet op elk gegeven moment
En geen idee.
Die verdienen de titel Casanova dan ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar 1 vrouw?! Hmmm.. Dan denk ik toch dat er nog een aantal onder jou staan..
Dat ligt inderdaad aan jou Rip.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee gekregen dat je te leen bent nu en dan. Maar dat ligt vast aan mij
Wie is dan wel de ultieme Singles-casanova?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die verdienen de titel Casanova dan ook niet
En hoeveel mannen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef Adolecens het volgende:
Je mag dan denken dat ik makkelijk ben, maar er is op heel Fok maar één vrouw die kan zeggen dat ze sex met me heeft gehad.
Je denkt het beter te weten, dan ons zelf ja?quote:
Dat is een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Ofresca het volgende:
Wie is dan wel de ultieme Singles-casanova?
Geen éénquote:
Ik heb zo mijn info, popje. Maar bedankt hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je denkt het beter te weten, dan ons zelf ja?
En je meet onze relatie en omgang met elkaar af, van datgene wij hier posten?
* Adolecens applaudisseert voor Rips gave als "ubermensch"
Tja, hij legde er zo de nadruk op dat er geen andere vrouwen waren die dat konden zeggen...quote:
Belsezar, Snuitebolletje, dawgquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ken jouw info, alleen trek je die nu uit zijn verband, vind je zelf niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn info, popje. Maar bedankt hoor
wat stel je voor dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, hij legde er zo de nadruk op dat er geen andere vrouwen waren die dat konden zeggen...
De officiele is heatwave, die heeft de meeste openlijke fokliefjes gehad. Maar ja, onder de oppervlakte gebeurt er een hoop hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Puur in de betekenis van het woord wel ja. Die zijn hier genoeg, ik mis alleen het succeselement. Het feit dat je jaagt, betekent nog niet dat je vangt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef Ofresca het volgende:
Een casanova is toch een rokkenjager, niet een man met een vaste relatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |