abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81184046
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 05:58 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat is gewoon "the Countess", die zit in de forgotten tower waar ze schijnbaar levend begraven ligt. Ander verhaal dus.
Ze is het hoofd van de 'Blood Sisters', vandaar de verwarring denk ik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:22:33 #277
206322 Seam
Pillz-E
pi_81184334
tvp
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:25:13 #278
291037 Pantoffelsalade
And the OSCAR goes to....
pi_81186530
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 05:58 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat is gewoon "the Countess", die zit in de forgotten tower waar ze schijnbaar levend begraven ligt. Ander verhaal dus.
levend begraven ligt
--
pi_81187461
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:50 schreef -SG- het volgende:

[..]

Zeer interresant verhaal
Nog een filmpje ervan

http://ka.uvuvideo.org/_R(...)eo/558023/86294.html
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:06:02 #281
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_81188299
tvp
1 Minuut stilte voor de storm
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:11:09 #282
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81188552
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Nog een filmpje ervan

http://ka.uvuvideo.org/_R(...)eo/558023/86294.html
Creepy
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:13:57 #283
291037 Pantoffelsalade
pi_81188700
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Creepy
ja echt wel hea
--
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:26:39 #284
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_81191829
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:25 schreef Pantoffelsalade het volgende:

[..]

levend begraven ligt
Ja, heb je Diablo nooit gedaan?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zondag 9 mei 2010 @ 00:01:06 #285
291037 Pantoffelsalade
pi_81197966
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ja, heb je Diablo nooit gedaan?
--
  zondag 9 mei 2010 @ 03:45:37 #286
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_81203168
quote:
Op zondag 9 mei 2010 00:01 schreef Pantoffelsalade het volgende:

[..]

Lees de context
pi_81205011
Dat Russische verhaal is tof maar denk ik wel nep. Heb wel eens op Discovery gezien dat er een man was die niet meer kon slapen. Na 30dagen ofzo overleed hij omdat zijn lichaam het niet aan kon. Ondertussen was deze man al in een kasplantje veranderd in die 30 dagen.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_81546394
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Pantoffelsalade het volgende:
oke nog eentje.. ik weet niet of jullie hem kennen.
erg bizar en waargebeurd

The Blood Countess... haar echte naam is gravin Elizabeth Báthory (een Hongaarse Gravin)
en leefde 1560 tot 1614.
ooit sloeg ze haar bediende waarbij ze bloed op haar hand kreeg, ze zag hoe het bloed haar huid verjongde.
ze liet haar werkers boerenkinderen ontvoeren, martelen en vermoorden en
liet het bloed in haar bad stromen om er vervolgens in te gaan liggen voor een eeuwig jonge huid.
Pas toen er ook meisjes van adele stand werden ontvoerd en vermoord voor het bloed, werd er ingegrepen,
Bathory werd opgesloten in een kamer zonder ramen, met alleen een gat voor lucht en voedsel...
3 jaar later overleed zij.

veel mensen halen haar in de war met Bloody Mary... het verhaal van bloody mary heeft meerdere verhalen en is niet zeker of het waargebeurd is.
Elizabeth Bathory heeft echt bestaan en heeft deze gruweldaden echt uitgevoerd.

[ afbeelding ]
Bloody Mary en de spiegel, dat was toch ook iets,
had ergens gelezen dat daar heel rare dingen mee waren gebeurd .
Zo'n site die controleerde op 1)broodje aap 2) mogelijk wel mogelijk niet 3) waarheid gaf het nummer 2).
South Park had er een parodie op met een of andere dode rapper.
pi_81547567
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Bloody Mary en de spiegel, dat was toch ook iets,
had ergens gelezen dat daar heel rare dingen mee waren gebeurd .
Zo'n site die controleerde op 1)broodje aap 2) mogelijk wel mogelijk niet 3) waarheid gaf het nummer 2).
South Park had er een parodie op met een of andere dode rapper.
Biggie Smalls haha die aflevering heb ik toevallig vanochtend nog gekeken (Hell On Earth 2006, S10E11)

3x naam zeggen terwijl je in een spiegel kijkt = geest oproepen.
pi_81549090
quote:
Op maandag 17 mei 2010 19:30 schreef toimoi het volgende:

[..]

Biggie Smalls haha die aflevering heb ik toevallig vanochtend nog gekeken (Hell On Earth 2006, S10E11)

3x naam zeggen terwijl je in een spiegel kijkt = geest oproepen.
Als je dat met Bloody Mary doet, in een donkere badkamer, deur dicht en dan in de spiegel 3x of 11x zeggen, weet n iet meer precies, misschien zelfs 7x maar goed, als je dat doet dan zou ze uit de spiegel kruipen en je ogen
uitkrabben of vermoorden, volgens mij lag dat er aan hoe vaak je het zei, maar goed al was het 9x.
pi_89532520
The Sealand skull

quote:
Sealand skull photos released
Posted on Thursday, 9 September, 2010 | 102 comments
Columnist: Anton Spangenberg

An alien survivor from a prehistoric saucer crash? An unfortunate time traveler from the future? A tradesman from a parallel universe? A hitherto undiscovered species? Or a mere freak deformity of a human being? Nobody knows for sure, but no matter the explanation, the Sealand Skull has potential to change the view of the world we live in.

The July 2007 discovery of the skull in Olstykke on the Danish island Sealand did however not make headlines and remained largely ignored by science until 2010. The researchers who in 2008 examined the skull at the Veterinarian High School in Copenhagen merely concluded that “Although resembling a mammal, certain features make it impossible to fit the animal into Linnaean taxonomy”.

Dug up during the replacement of old sewer pipes, the finder at first believed that it was some horse bone, as the house formerly belonged to a horse butcher, and the garden is full of remains. It was not until refilling the trench that he noticed its humanoid shape. Later excavations at the site have not uncovered further remains with connection to the creature, only identifiable animal bones, stone axes and other Neolithic tools which are common to the area. The fact that the skull was found among Neolithic remains does however, not reveal its age. Carbon 14 dating at the Niels Bohr Institute in Copenhagen has shown that the creature lived between 1200 and 1280 AD. Furthermore, the skull was found above the old pipes, whose age suggests that it wasn’t buried until after 1900. Also the absence of other skeleton parts of the creature, together with the skull’s state of preservation, has led the scientists to suspect that it has not been buried for long, probably only a couple of decades.

Perhaps to conceal the secret behind its existence someone stored it for ages and later deliberately buried it. It is interesting to note that residents in Olstykke and nearby villages have from former times told about a local member of l’Ordre Lux Pégasos (the Order of Pegasus’ Light), whom accordingly on behalf of the order protected various items – among them a mysterious cranium and several devices made of extraordinary light, albeit unbreakable metal or ceramics. The skull is said to have originated from the Balkans, but it has also been stored in Paris, France, and in Munich, Germany, before arriving in Denmark.

If the story holds true, it is possible that further research may lead to the whereabouts of alien artefacts. It is plausible that l’Ordre Lux Pégasos still keeps objects as well as insights into their origin and purpose. Little is known about the order however, except that it was established around 1350 and throughout its existence has counted influential poets and authors among its members. Among the prominent initiated were Giovanni Boccaccio, William Shakespeare, Réne Descartes, Thomas Jefferson, Edward Bulwer-Lytton, Ambrose Bierce, Karin Boye, H.G. Wells, Julio Cortázar, Joseph Heller, Octavia Butler, Aleksandr Solsjenitsyn and Ahmed al-Baghdadi. One can wonder why the task of preserving alien artefacts and knowledge fell upon an order solely consisting of writers, but the very name of the order does hint at one or more guests from the Pegasus constellation, who for some time lived among us and brought us vast knowledges and inspiration. The secrecy of the order however suggests that humanity is not yet ready to share the Pegasian knowledge.

The Sealand Skull is about one and a half times larger than a male Homo sapiens cranium. Especially the eye sockets contribute to its size. Its smooth surface reveals that the creature was adapted to cold climate, and its relative eye size that it was either a night creature, lived underground or on a planet orbiting a remote or dim star, probably an orange or red dwarf. It is noted that the star 51 Pegasi in the Pegasus constellation was the first Sun-like star known to have a planet. Planets orbiting the Pegasus star HR 8799 were the first to be directly imaged, and spectroscopic analysis of HD 209458 b, another planet in the constellation, has provided the first evidence of atmospheric water vapor beyond our solar system.
helaas is er nog geen wiki van.
hier wel een foto'tje:
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:08:53 #292
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_89532701
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef DeZoektocht het volgende:
The Sealand skull

[..]

helaas is er nog geen wiki van.
hier wel een foto'tje:
[ afbeelding ]
Goede kick _O_
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:57:58 #293
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_89534556
Het onverklaarbaarste wat ik ooit heb gezien deed zich al voor in mijn prilste jeugd, maar is mij altijd bijgebleven.
Was in de zomertijd en ik was denk ik een jaar of 7/8, stond met m`n oom aan een beekje dichtbij m`n ouderlijk huis te vissen, toen ik op een gegeven moment een laagvliegend groen object over de beek zag vliegen, wou m`n oom dit zeggen maar het object was toen al weg(of hij heeft het niet kunnen zien)(zo`n gevoel had ik namelijk). Het was geen insect. Het bewoog zich meer voort als een bestuurbaar vliegtuigje, met het doen van een isect; heel apart, weet nog steeds niet wat ik daar toen ooit over de beek heb zien vliegen.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_89534959
Kaspar Hauser heb ik altijd een heel interessant mysterie gevonden. :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaspar_Hauser
pi_89536403
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:08 schreef fratsman het volgende:

Vet! _O_
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:51:11 #296
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89536696
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:08 schreef fratsman het volgende:

Die vind ik persoonlijk niet heel erg interessant. Die is dus gewoon bezig gehouden zoals Nataja Kamphusch of meer van dat soort ontvoerdersspul
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:51:44 #297
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89536720
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2010 19:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je dat met Bloody Mary doet, in een donkere badkamer, deur dicht en dan in de spiegel 3x of 11x zeggen, weet n iet meer precies, misschien zelfs 7x maar goed, als je dat doet dan zou ze uit de spiegel kruipen en je ogen
uitkrabben of vermoorden, volgens mij lag dat er aan hoe vaak je het zei, maar goed al was het 9x.
:')
pi_89536953
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:51 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:')
Biggie Smalls!
Biggie Smalls!
Biggie Smalls!

:D _O- :')
pi_95437030
Zonde dat dit topic zo'n stille dood gestorven is eigenlijk...

Kickje in de hoop dat er nieuwe input komt :).
I was an atheist until I realized I was God
pi_95442350
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef kastanova het volgende:
Zonde dat dit topic zo'n stille dood gestorven is eigenlijk...

Kickje in de hoop dat er nieuwe input komt :).
Inderdaad zonde, heb de verschillende verhalen met veel plezier gelezen.

Ik heb nog nergens de Chupacabra langs zien komen.
De Chupacabra wordt ook wel de Latijns-Amerikaanse Bigfoot genoemd, daar het mysterie binnen korte tijd enorm populair is geworden.

De Chupacabra (letterlijk vertaald: geitenzuiger) is een wezen dat zich volgens de volksverhalen voornamelijk ophoudt in de Midden-Amerikaanse regio, maar waarnemingen zijn ook gemeld in het zuiden van de VS en zelfs Rusland. Het bestaan van het wezen wordt echter tot op de dag van vandaag betwist.

Sinds halverwege de jaren '90 worden met enige regelmaat schapen, geiten, kippen en ander vee dood teruggevonden. Nu is dit op zichzelf niet zo bijzonder, maar de manier waarop deze dieren aan hun einde zijn gekomen is geruchtmakend: De kadavers kenmerkten zich door het feit dat zij allen één of meer ronde incisies hadden (als van een vampier), die met chirurgische precisie leken te zijn geplaatst. Via deze incisie was in veel gevallen al het bloed, of een groot gedeelte van het bloed uit het dier gezogen.

Verschillende personen hebben verklaard een Chupacabra tegen het lijf te zijn gelopen en de beschrijvingen varieren van een reptielachtig, rechtopstaand wezen (van buitenaardse afkomst) tot een haarloze hondachtige, met grote achterpoten en een lange staart.

'reptielachtig wezen'

de 'naakte hond-variant'

Sommige personen geloven dat de Chupacabra een biologisch experiment van de Amerikaanse overheid was op een militaire basis in Puerto Rico en dat dit wezen tijdens zwaar noodweer de gelegenheid kreeg om te ontsnappen.

Wat vaststaat is dat veel mensen geÏntrigeerd zijn door dit (vooralsnog) mythologische wezen en velen er zelfs in die mate in geloven dat er grote stukken bos uitgekamd worden, op zoek naar dit wezen.
Diverse mensen claimden een Chupacabra gevangen te hebben, maar tot op heden is nog nooit onomstotelijk bewezen dat een van die dieren verantwoordelijk is voor de dood van de dieren...het mysterie blijft dus bestaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2011 14:22:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')