zijn haar schoenen nog juist van maat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim valt de laatste tijd heel vaak, doen de kinders van jullie dat ook? Of toch maar naar de dokter?
Gecheckt. Ja, ze heeft ook nog niet zo lang nieuwe. En ook zonder schoenen, ze loopt thuis vaak op blote voeten, valt ze vaak. Het valt gewoon op nu.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef p_iglet het volgende:
[..]
zijn haar schoenen nog juist van maat?
te kleine schoenen kunnen ook een reden zijn van ineens vaker vallen. En soms krijgen die voetjes ineens een groeispurt.
Hopelijk knapt ze daar van op Vicky. Heb je enig idee wanneer ze geholpen kan worden of is er een wachtlijst?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:31 schreef Vicky het volgende:
Net met amber naar de kno-arts geweest. D'r keelamandelen moeten eruit.
er is een wachtlijst van iig 3 weken maar sowieso wil ik eerst weer een beetje op de been zijn, en mijn zusje gaat natuurlijk ook nog trouwen, dus ik wil het pas na 10 juli gedaan hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hopelijk knapt ze daar van op Vicky. Heb je enig idee wanneer ze geholpen kan worden of is er een wachtlijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |