Milo is vanaf zijn geboorte al een lastige eterquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Memmel het volgende:
Iemand die even wil zeggen dat dat moeilijke eten echt maar een fase is?
Wat goed en leuk! Wat zul je trots zijn Moonah!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef Moonah het volgende:
Spraak gaat nu wel een beetje vooruit! Zojuist zei hij: "Papa kus geven."
Hé! Een heuse drie-woorden-zin!![]()
Huh??? Ben jij kleurenblind??quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef chacama het volgende:
en over kleuren begin ik nog niets eens. Alles is blauw (misschien is ze wel kleurenblind...net als d'r mama)
ja, niet gigantisch, maar genoeg om geen F-16 piloot te kunnen worden. Denk trouwens dat Maud wel verschil in kleur ziet, maar dat het geen echt punt van intresse is.... wat wel: spelen, veel spelen en dieren. Geen dierenboek is hier nog veilig, van de kleinste kriebelbeestje tot de grote ijsbeheer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Huh??? Ben jij kleurenblind??
Heel stom.![]()
Op een of andere manier voelt het goed dat Maud nog geen kleuren kan en Thies al heel veel. Niet persoonlijk naar jou of Maud natuurlijk. Maar blijkbaar beïnvloeden al die berichten over letters en het goed kunnen praten van andere kinderen mij dus toch meer dan ik dacht.![]()
Mikael kan helemaal ook nog geen kleuren. Alles is rood. Terwijl ie het eerder wel altijd kon trouwens En tellen doet ie ook heel erg raar. Hij telt:quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heel stom.![]()
Op een of andere manier voelt het goed dat Maud nog geen kleuren kan en Thies al heel veel. Niet persoonlijk naar jou of Maud natuurlijk. Maar blijkbaar beïnvloeden al die berichten over letters en het goed kunnen praten van andere kinderen mij dus toch meer dan ik dacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |