abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69151960
Mijn meiden zijn vaonchtend naar dans/muziekles geweest en ze vonden het leuk !!!
Beetje meezingen/dansen/glijden over de vloer/springen en HOPLA roepen!

Daarna koffie drinken in een soort hippe lounge peuterspeelzaal achtige toestand, echt heerlijk entertainment. Kinderen lekker spelen en ik koffie drinken en taart eten. Je wilt weten hoe het heet ??

"Koffie en kind" !!
pi_69152577
Klinkt leuk KP, behalve de koffie dan
pi_69155410
Een beetje late reactie, maar KP nog gefeliciteerd met Floor en Pien.
Wat leuk dat ze het zo naar hun zin gehad hebben!
pi_69167237
Zingen jullie peutertjes ook over de dagelijkse dingen of zingend benoemen wat ze zien? (niet om de ander te informeren, maar in/tegen zichzelf). B.v. tegen of over het speelgoed, wat de auto's doen, tijdens het wandelen in het bos...een paar meter voor of achter gaan lopen en in zichzelf alles hardop zingend benoemen "de vohogeltjes in de bohoooom en er is grahahahas en ook nog een watertje...mehehehet een eeeeeeeeeeeend" ....ofzoiets.

En hebben ze ook een soort "renuurtje"?
Ik doel dan niet op "even druk" doen, want dat hebben ze allemaal wel geloof ik.. zeker als het gaat stormen
Ik bedoel echt letterlijk even rondjes rennen.
Rondjes met een diameter van iets meer dan een meter en rond rond rond rond rond rond rennen.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:01:56 #105
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_69168436
yup exoteria, volkomen normaal hier
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_69169023
Zingen check. Renuurtje niet, maar ze rent en doet de hele dag al wild.

Is het raar om Kim "los" in de bus te laten zitten? Dus dat er niemand naast haar zit. Ik wel zo dichtbij mogelijk bij haar.
pi_69170292
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef Exoteria het volgende:
Zingen jullie peutertjes ook over de dagelijkse dingen of zingend benoemen wat ze zien? (niet om de ander te informeren, maar in/tegen zichzelf). B.v. tegen of over het speelgoed, wat de auto's doen, tijdens het wandelen in het bos...een paar meter voor of achter gaan lopen en in zichzelf alles hardop zingend benoemen "de vohogeltjes in de bohoooom en er is grahahahas en ook nog een watertje...mehehehet een eeeeeeeeeeeend" ....ofzoiets.

En hebben ze ook een soort "renuurtje"?
Ik doel dan niet op "even druk" doen, want dat hebben ze allemaal wel geloof ik.. zeker als het gaat stormen
Ik bedoel echt letterlijk even rondjes rennen.
Rondjes met een diameter van iets meer dan een meter en rond rond rond rond rond rond rennen.
Yep, kllinkt heeeel bekend
pi_69174248
2x nee.
Juliette speelt wel graag poesje.

En ze speelt graag verstoppertje met 't oppaskindje van 3mnd ouder. Staan ze te tellen en zich niet te verstoppen. Of samen op de wipkip. Of elkaar achternazitten met step en driewieler.
In haar eentje gaat ze graag picknicken (fleecekleed op de vloer, serviesje erbij, snoepjes jatten ) en met de poppen spelen ed.

KP gefeliciteerd met Floor en Pien!

Ons zwembad begint nu met lessen zwemmen voor kinderen van 3/4 jaar. Ze leren dan om naar boven te gaan als ze in het water zijn gevallen, richting de kant gaan en erop klimmen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met zo'n soort cursus?
pi_69174378
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef poemojn het volgende:

Ons zwembad begint nu met lessen zwemmen voor kinderen van 3/4 jaar. Ze leren dan om naar boven te gaan als ze in het water zijn gevallen, richting de kant gaan en erop klimmen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met zo'n soort cursus?
Dit zijn bij ons onderdelen van het "baby" zwemmen van 0-4 jaar. Pepijn is nu bijna 2 en leert dus idd om zelf in het water te springen en zich om te draaien en de kant vast te pakken.

Met zo'n specifieke cursus dus geen ervaring, maar die vaardigheden lijken me erg goed. En je zwemdiploma halen gaat vast makkelijker als je al vaardig bent in het water.
pi_69179675
In Delft kan je kleuterzwemmen doen, dat is vanaf 4 jaar en vanaf 5 kunnen ze echt voor hun diploma gaan.

Oh en soms ben ik zoooo op Amber. Gister waren we in Ballorig en baby's hebben een bepaalde aantrekkingskracht bij Amber. Ze zat bij een kindje te spelen en toen zei ze tegen die moeder: zo spelen ga ik straks ook doen als mijn zusje er is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69179693
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zingen check. Renuurtje niet, maar ze rent en doet de hele dag al wild.

Is het raar om Kim "los" in de bus te laten zitten? Dus dat er niemand naast haar zit. Ik wel zo dichtbij mogelijk bij haar.
Ik laat Amber niet alleen in de bus zitten, die bussen bij ons rijden en remmen als gekken. Ik zit ALTIJD naast haar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69182584
Ingrid, ik zou haar niet zomaar alleen laten zitten. Zoals vicky al zegt kan het gevaarlijke situaties opleveren.

Echt lief van amber!
pi_69182702
In de tram zit ze wel eens alleen, maar die remt niet als een bezetene
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69182750
Hmmm, dan heb ik een groot probleem. Want ik moet met Tyler naar het ziekenhuis, met de bus.
En Kim moet mee. Ik moet dus de kinderwagen vasthouden dan. En dan zou Kim alleen moeten zitten.
pi_69182770
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, dan heb ik een groot probleem. Want ik moet met Tyler naar het ziekenhuis, met de bus.
En Kim moet mee. Ik moet dus de kinderwagen vasthouden dan. En dan zou Kim alleen moeten zitten.
hebben jullie geen speciale kinderwagenplekken dan?
Kinderwagen op de rem kan toch wel?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69183363
Ja hebben we wel, maar kan hij in de rotonde (2x) en bochten (veel) omver kukelen. En ja, ervaring mee. Moet je echt goed vasthouden en tegen leunen.
Maar ik zie wel wat ik doe. Lopen is geen optie, ben ik een uur onderweg, minstens.
pi_69183451
Heb je geen draagdoek? Dat vind ik het makkelijkste in de bus met twee kindjes.
pi_69185154
Ja heb ik wel, maar nog niet veel gebruikt. Tyler wordt er niet echt rustig van.
Ik kan ook nog niet goed knopen. mental note, zondag doek mee!

Maar Djeez belde net, hij gaat mee, met de auto. Werkt hij vanavond uurtje door. Problem solved.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:54:22 #119
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69194050
Da's fijn Ingrid.

Amber

En die verliefdheid op je peuter kan ik me goed voorstellen. Ondanks de nodige 'achter-het-behang-plak-momenten" smelt ik hier ook regelmatig. En vooral als ze lekker aan het 'doen' is. Rommelen met de poppen, hele gespreken voeren in haar taal en zo af en toe mij wat vragen of vertellen. Merk goed aan d'r dat ze een grote zus heeft. Gisteren op de bank zat ze te proberen om d'r trui aan te doen, stak ze d'r arm in het hoofdgat, hoor ik: mispoes.....appelmoes giechel, giechel....
pi_69194240
hihi leuk is dat he Chacama!
ier ook wel de nodige behangplakmomenten hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69196186
Klinkt lief Chacama!
Ben blij dat Kim zich zo goed kan vermaken. Ook zo leuk als je haar hoort praten dan tegen pop, koe , of daatje. Ze speelt ook echt dingen na.
pi_69197961
Kim valt de laatste tijd heel vaak, doen de kinders van jullie dat ook? Of toch maar naar de dokter?
pi_69216816
Krijgen jullie soms ook zomaar ineens zo'n brok in je keel van je kleine peuter? Ik heb dat de laatste tijd bij Mikael zo vaak. Net op de psz ook weer. Hij wilde met de kinderwagen spelen maar die stond nog in het hok. Dus moest ie van mij aan zijn juffie vragen. Dat wilde ie wel maar moest ik meelopen. Dus ik loop met hem mee vraagt ie heel verlegen of ie de kinderwagen mag om daarna met een heel rood hoofd tegen me aan te kruipen Ik vind dat dan zo zielig.Ben ik bijna in staat om het de volgende keer zelf te vragen terwijl ik weet dat ie dit toch moet leren. Maar toch, dat koppie op zo'n moment.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:15:41 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69223746
Gheghe, mijn kleine inventieve aap helpt met stofzuigen.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:17:14 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69223801
haha thies, stofzuigen met een tijger
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: