hihi, dus eigenlijk diep van binnen wist je het al. Groot gelijk. Bij mij ligt de grens ook bij oversteken. Die boeven van mij mogen best het huizenblok onveilig maken en de buuwouwen vervelen, maar zeer zeker niet alleen oversteken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:50 schreef Fuente het volgende:
Daar gaat het mij inderdaad ook om, ik kan die verantwoordelijkheid absoluut niet bij een ander kind leggen. En ik weet dat Sara heel voorzichtig is met oversteken, maar toch. Nee, voorlopig dan maar niet.
Ja, ze mag ook het huizenblok rond. Dat is precies 6 huizen en het gangetje loopt bij ons achter en de poort is open. meestal zit ik dan in de voortuin en die grenst aan de stoep. Vanuit de voortuin kan ik ze langs het achterhek zien komen. En meestal hoor ik ze van verre al aankomen zingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:35 schreef Popples het volgende:
fuente ik zou het niet doen
chaca gaat maud ook alleen rond?
dat hoef ik bij die van mij echt niet te doen. ze snap wel dat ze links en rechts en links moet kijken maar toch nee. ookal is het hier 30km zone maar mensen rijden hier altijd te hard.
Dat is een culinair avontuur geweest!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef YPPY het volgende:
De frietjes gingen er goed in, en de pannenkoeken. En de slagroomvla toetjes.
ja, wat oogt ze nog jong he!quote:
Nou de camera is vast van Memmel en dan de foto dus ook!quote:
Omdat ik hoop dat ie ineens inziet dat het niet eng is. Hij hoefd ook nergens naar binnen of iets te aaien ofzo. Ik laat hem daar los en dan kijk ik wat ie wel wil en wat niet. Enige waar ie bij blijft is de eendjes. Maar die zwemmen er niet altijd omdat die gewoon in de beek die er langs loopt "wonen".quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef p_iglet het volgende:
waarom blijf je iedere week proberen als het drama is??
Als je weet dat hij dat echt neit leuk vind zou ik idd gewoon later met hem naar het bos gaan. Of hopen dat de kinderboerderij in een andere setting, met zijn psz kindjes wel leuk is, maar dat kun je wellicht zelf inschatten of dat invloed heeft op hem.
quote:
ik denk dat Amber een jaar of 2,5 was toen ze het kende...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Popples het volgende:
[..]
de hele dag tellen in het engels en praten.
wanneer kunnen de meeste kindjes trouwens het alfabet?
mijn moeder vind dat wij haar te erg stimuleren want een kind moet een kind zijn(dat snap ik ook wel).
maar het kind vraagt erzelf om, dus willen wij haar gewoon dingen leren die ze zelf wil en waar ze aan toe is en zelf aan geeft. wat zouden jullie doen? ze wil zelf al leren lezen ze komt bijv. mama wat staat hier, welke letters zijn dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |