abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:54:11 #51
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68810475
Vicky geen bijwerking misschien maar hier is het ook wel toevallig dat als ze aan de ab zit dat ze rustig op de bank in slaap valt.
pi_68810515
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef Mibos2 het volgende:
Vicky geen bijwerking misschien maar hier is het ook wel toevallig dat als ze aan de ab zit dat ze rustig op de bank in slaap valt.
ze is net in bed in slaap gevallen terwijl ze tv zat te kijken.. dat is 1x eerder gebeurd..
ze voelt zich ook gewoon helemaal nog niet zo lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:56:50 #53
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68810554
Hier valt Kaith ook altijd in slaap met AB omdat er een soort van slaapgoedje in zit volgens de huisarts en bij Kaith zorgt het er meestal voor dat ze gaat slapen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:42:26 #54
105850 Fuente
mamamuts
pi_68854290
Hoe is het nu met Amber Vicky?

Hier echt wat zieligs. Sara was buitenspelen einde van de middag. Ze mag sinds een paar weken om het huizenblok enzo. Op een gegeven moment vond B. het wel wat lang duren voor ze weer thuis kwam (ik was niet thuis). Dus hij ging buiten even roepen, en hoorde ineens een stukje verderop heel zacht gejammer.
Bleek dus dat Sara bij haar vriendinnetje onder de poortdeur had willen kijken, en daarbij met d'r vingers klem was komen te zitten onder de rand van die deur. Ze had wel geroepen zei ze, en heel hard gehuild, maar niemand had iets gehoord. Ze lag dus zo op de grond, had in d'r broek geplast van ellende Ik moest echt even huilen toen ik het hoorde, en heb d'r dus net toen ik thuiskwam even platgeknuffeld in d'r bed, mijn meiske...
Met d'r vingertjes is gelukkig alles goed, het was een soort rubberen rand die je iets kon tillen en toen kwamen haar vingers meteen los.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68854436
a gossie Saartje... geef dr maar een dikke knuffel.

Amber blijft hoesten, wel een stk minder dan eerst, maar tis nog steeds een slijmerig hoestje. AB is bijna voorbij, nog 2 dagen. DInsdag weer terug naar de HA. Vanmorgen zei ze om 10 uur weer dat ze zo moe was. Vanmiddag heeft ze weer 2 uur geslapen en ze lag om 20.00 uur al weer in dromenland.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:47:20 #56
105850 Fuente
mamamuts
pi_68854469
Wat jammer dat ze nog niet echt wil opknappen, het duurt lang zo he? Hopelijk is ze er nu toch echt een keer vanaf
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68858562
Och Sara....dan breekt je hart wel even ja als je dat hoort

Jeetje Amber nog zo aan het kwakkelen? Dat schiet nog niet echt op he.
Krijg je wel lieve foto's van zag ik in het fototopic....
Veel beterschap nog met dr!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 10 mei 2009 @ 09:33:05 #58
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68864501
Oh saar, wat een zielig verhaal
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 10 mei 2009 @ 10:49:07 #59
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68865493
Wat ontzettend zielig voor Sara, wil er al voor meehuilen als niemand je dan hoort.

Beterschap Amber.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_68865559
Oh Saar toch... Daar ga je inderdaad even van meehuilen
  zondag 10 mei 2009 @ 10:55:14 #61
105850 Fuente
mamamuts
pi_68865606
Ja ik vond het echt erg Gelukkig heeft ze er zelf geen last meer van, ze heeft nog niets erover gezegd tot nu toe.
Sara
Merel
Ukje
  zondag 10 mei 2009 @ 13:25:01 #62
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68868790
Gelukkig maar Fuente, wat het is wel heel sneu
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Hoofdredactie Fotografie zondag 10 mei 2009 @ 20:48:34 #63
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68883295
Achgos Sara
  zondag 10 mei 2009 @ 22:10:48 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_68886602
ow Sara! ik moet er helemaal van huilen bijna Fuente! wat sneu!!
stormy waters...
sailin'
pi_68898071
Even een vraag voor de mama's met een peuter thuis en pas een tweede (of derde) hebben gekregen.
Was jullie peuter ook ineens zo knuffelig? Mikael wil de hele dag bij me zitten, liggen of aanraken. Zou dat kunnen komen omdat ie misschien iets aan voelt dat er straks dingen gan veranderen ofzo? Normaal wil ie ook wel even knuffelen maar das dan maar even. Over de baby praten we eigenlijk helemaal niet. Alleen als ie er zelf over begint.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68898124
Ik merk wel dat Amber ook knuffeliger is...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68898227
Ronja is ook een heel stuk knuffeliger geworden, helemaal na de bevalling
  maandag 11 mei 2009 @ 16:54:34 #68
105850 Fuente
mamamuts
pi_68910013
Gelukkig is ze het zelf echt weer soort van vergeten. Ze heeft er tegen mij in ieder geval met geen woord over gerept.
Buitenspelen en groot worden, en vooral loslaten vond ik sowieso al moeilijk. Maar na zoiets ga ik ook wel vaker kijken waar ze uithangt.
Sara
Merel
Ukje
  maandag 11 mei 2009 @ 21:08:51 #69
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68918744
Hier huil ik ook van mee... jeutje Saartje kusje voor de schrik en de pijn op je vingers.

Kan me goed voorstellen fuente dat je nu toch weer even vaker gaat kijken.... wat dat betreft ben ik wel blij dat Maud een grote zus heeft die dan heel hard kan roepen en me halen...

Amber, nog steeds zo aan het kwakkelen... kusjes voor jou nog steeds meisje.
  maandag 11 mei 2009 @ 21:53:44 #70
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68920363
Is Amber nog steeds zo ziekerig? Jeutje zeg....
En Fuente, wat sneu voor Saar zeg...

Knuffelig?
Ook zónder tweede of derde (in spé) heb ik een heerlijk knuffelig kind. Zoooo fijn!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_68920436
Het gaat gelukkig een heel stuk beter met Amber. Vanavond had ze de laatste AB, kuurtje is nu weer klaar. Ze hoest een heel stuk minder, heel af en toe nog iets, maar ht gaat gelukkig goed.
Morgen om 8 uur controle bij de huisarts. Hoop dat haar longen nu wel schoon zijn.
Maandag weer terug naar de kinderarts en volgende week woensdag naar de KNO-arts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 21:56:38 #72
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68920483
Da's fijn Vick!
Mocht onderhand ook wel he?!
pi_68920832
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef Moonah het volgende:
Da's fijn Vick!
Mocht onderhand ook wel he?!
nou inderdaad, kreeg echt een punthoofd van het hoesten... hoop dat het nu ook voor langere tijd wegblijft
Morgen ook maar eens vragen hoelang ze de neusspray nog moet gebruiken want het moet 2x per dag en het is steeds krijsen..

En Amber heeft mamaverlatingsangst. M. kan makkelijk weggaan, geen gepiep, gejengel, gehuil, maar zodra ik op het punt sta om even weg te gaan is het janken, mekkeren en maar roepen MAMA JIJ MAG NIET WEG!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 22:10:14 #74
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68921079
Vicks Vicky sorry, flauw wat die neusspray betreft: Ik heb met Thies heel duidelijk afgesproken hoe we het doen. 1,2,3 JA! En bij JA spray ik. Gaat hardstikke goed. Gelukkig.
Wij moeten bij elke neusverkoudheid 6x per dag sprayen ivm gevoeligheid voor oorontsteking.
Maar wellicht heb je het al op een dergelijke manier geprobeerd. Ik vind het zelf ook een erg rotgevoel.
pi_68921179
Vicks mag hoor dat zeggen er meer tegen me .. al istie in combinatie met neusspray wel grappig

Gewone neusspray of zoutwateroplossing gaat prima, dat doet ze zelf, maar dit is een aparte met blijkbaar een hele vieze nasmaak. Fluticasonpropionaat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')