abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68722275
Hier zegt Fons gewoon doodleuk: "Mama, weg gaan. of Mama, binnen." als hij iets aan het doen is waarvan hij denkt dat ik het eigenlijk niet zo leuk ga vinden...
  woensdag 6 mei 2009 @ 11:21:16 #27
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68723181
- heel hard de andere kant op rennen als ik vraag of ze bij me komt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_68724434
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef Jelief het volgende:
- heel hard de andere kant op rennen als ik vraag of ze bij me komt
Oh ja of van schrik dat je ze betrapt het snel weggooien is er ook zo'n 1!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:07:01 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_68731552
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:55 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier zegt Fons gewoon doodleuk: "Mama, weg gaan. of Mama, binnen." als hij iets aan het doen is waarvan hij denkt dat ik het eigenlijk niet zo leuk ga vinden...
ow ja, die ja!
"mama weg! wegwezen mama!"
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 6 mei 2009 @ 19:54:47 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68743436
Hahahaha herkenbaar Eva doet haar handje voor haar ogen dan, in de hoop dat als ze mij niet ziet zijzelf ook onzichtbaar wordt ofzo
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:28:11 #31
24188 Belana
kloon van belana
pi_68744833
ja heeel herkenbaar

maar het is ook wel lastig hoor, ik moet echt alles zo goed opbergen en zo moeilijk als Liam kon zijn, dit soort dingen heeft ie echt nooit gedaan
stormy waters...
sailin'
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:35:26 #32
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68745156
Ieks, die Maud foto's.

Ze heeft een verrassing gemaakt en moest aan papa vertellen dat ik het niet open mag maken. Ze hebben het nu verstopt.

En doek over je hoofd helpt ook goed om onzichtbaar te worden.

Vind mezelf zo stoer. De katten moesten ingeent worden en nu heb ik Anna daar net voor mee genomen. Op stap met 2 half-hysterische katten en een peuter. En het is nog gelukt ook zonder ongelukken. Ze vond het zo mooi om mee te gaan en bij de dierenarts te zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:38:12 #33
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68745286
Wel minder: de dierenarts vroeg wanneer we voor het laatst ontwormd hadden, dat heb ik gedaan in de week voor Sinterklaas aankwam. Nu vraagt ze dus voortdurend wanneer Sinterklaas weer komt.
Hoeven we eindelijk sinds een week geen Zwarte Pieten en stoomboten meer te stoepkrijten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:47:17 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_68745745
ik zie die foto's helemaal niet, maar het is niet erg begrijp ik?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:59:12 #35
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68746361
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef Belana het volgende:
ik zie die foto's helemaal niet, maar het is niet erg begrijp ik?
nee, ik heb ze weggehaald. Het topic was lang genoeg bevuild door mijn dochter (oh, nee dat was ze niet meer). Ze had in elk geval geverfd met dat wat normaal gesproken in een luier hoort te blijven zitten.

En Yppy over piet en die andere vent zwijgen wij nog....maar soms spontaan floept er iets uit.

Over littekens gesproken. Maud heeft er eentje in haar nek. Het is inmiddels een wit vlekje. Dus niet echt storend. Op d'r rug heeft ze ook wat plekjes, maar ik hoop dat die nog wegtrekken door groei.

En boevengedrag hebben we hier ook.... mama WEG, hoor ik hier ook regelmatig. Verder vanavond iets meegemaakt wat ik absoluut niet in haar herkende. Gewoon een half uur lang heeft ze hysterisch in mijn armen liggen huilen. Soms boos, maar vooral veel verdriet. Ze zit nu ook al twee dagen verschrikkelijk onder de exceem dus ik denk dat het ermee te maken heeft. Hopelijk knapt ze op en raakt ze haar onrust ook weer kwijt. Nu ligt ze te slapen...eindelijk.
pi_68760423
Amber trekt heel erg naar mij toe en als ik even weg ga is het piepen.

Gister heeft ze met oma een plantje gemaakt voor moederdag, heb 'm ook al gekregen want het zat in plastic en dan gaat het plantje dood.

let vooral niet op de out-of-bed-look

[ Bericht 18% gewijzigd door Vicky op 07-05-2009 09:07:32 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68766045
Mijn dochter plast ineens op het potje Zo maar, uit het niets zegt ze ineens "moedertje, de plas moet in het potje hoor". waar ze dat moedertje nou ineens vandaan heeft
Ik had ook wel kunnen verwachten dat het zo zou gaan, zo ging het immers ook met rollen, zitten, staan, lopen en praten.
Ze wacht gewoon net zo lang tot ze iets kan en dan doet ze het.
Ze heeft al twee dagen geen luier om, alleen als ze moet poepen en na het poepen gaat die weer uit.
Trots is
pi_68766264
Leuk Vicky. Mijn moederdagcadeau ligt hier al een week ofzo te wachten.

Owlet wat knap!

Kim wik nog steeds niet. Raakt tegenwoordig zelfs in paniek.
pi_68766582
Ah gos, arme kim.

Ronja was ook zo, vandaar dat we het helemaal los hebben gelaten en ineens begon ze er zelf over dus toen hebben we het meteen aangepakt.
Het komt echt vanzelf wel Ingrid, ik zou het lekker laten gaan tot ze die paniek kwijt is.
pi_68768169
Ja doe ik ook wel, maar soms ben ik wel bang dat het nooit lukt. Dat ze op de basisschool nog niet zindelijk is en gepest gaat worden.
Maar dat zal ook wel meevallen, misschien dat het van de zomer lukt. Zonder luier om buiten spelen.
pi_68768232
het komt echt vanzelf Ingrid!
Amber is overdag helemaal droog, maar 's nachts echt nog niet hoor. Ze zegt wel eens dat ze zonder luier wil slapen maar als ze wakker wordt is ze drijfnat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68770594
Yuliya is van 16 november 2006.. Ik weet niet of de OP nog bijgehouden wordt...

Poepen en plassen doet Yuliya al een tijdje op het potje...Ze loopt zelfs zelf naar de WC met het potje als ze klaar is, en leegt het potje daar.

Bij mijn schoonouders zit ze op de gewone WC met alleen zo'n verklein potje (?) en dat gaat gelukkig ook wel goed, alleen kan ze er niet zelf op en af...:) Snachts doen we nog wel een luier aan, maar zodra ze wakker is, doet ze die uit, en gooit ze hem in de prullenbak...

*een trotse papa...

[ Bericht 6% gewijzigd door Dynia op 07-05-2009 14:38:09 ]
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:42:00 #43
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68772222
Mijn lief spookje wil niet slapen maar komt wel uit de keuken met 2 glazen water. Ik heb er ook een voor jou gehaald mama Ik hoef geen moederdagcadeautje meer
-topicopzoekt-
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_68772265
wat lief van Emma
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68776722
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Jelief het volgende:
Mijn lief spookje wil niet slapen maar komt wel uit de keuken met 2 glazen water. Ik heb er ook een voor jou gehaald mama Ik hoef geen moederdagcadeautje meer
-topicopzoekt-
Awwwwwww..... Wat vreselijk lief!
pi_68776997
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Jelief het volgende:
-topicopzoekt-

Zo kwam Sara vannacht op onze kamer: ik wil even met jullie knuflullen (knuffelen )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:18:20 #47
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_68784566
Wat lief van Amber en Sara!

En Owlet, mooi is dat, dat de kinderen zelf ineens bepalen dat ze ergens aan toe zijn! Knap van Ronja!

YPPY, je mag het S-woord nooit uitspreken in de tien maanden dat hij niet in het land is, dat had je kunnen weten Hier vroeg Simon al sinds december elke dag (maar dan ook echt elke dag) om een Sintliedje bij het slapen gaan. Het begon net wat te stoppen, hij vergat het soms, TOT hij een vergeten Sintboekje vond in de kast Dus nu is het Sint en Piet voor, en Sint en Piet na.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_68800282
Volgens mi heeft Amber onwijze last van bijwerkingen van de antibiotica. Gister ze ze om 11.00 uur dat ze zo moe was en vanmorgen om half 10 was het: mama, ik ben zo moe, mijn oogjes vallen bijna dicht..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:47:23 #49
144006 chacama
Ondernemend!
pi_68808134
Dat kan goed zijn Vicky. Heel veel sterke en beterschap. Hopelijk knapt Amber snel op en is ook snel van de vermoeidheid af.

Ronja wat knap van jou!

Yulia, wat ben jij op een mooie dag geboren en welkom hier bij de peuters

Emma en Anna wat zijn jullie toch een stel lieverdtjes.

Ingrid, inderdaad geen zorgen over maken. Het komt allemaal vanzelf....
pi_68808297
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef chacama het volgende:
Dat kan goed zijn Vicky. Heel veel sterke en beterschap. Hopelijk knapt Amber snel op en is ook snel van de vermoeidheid af.

Ronja wat knap van jou!

Yulia, wat ben jij op een mooie dag geboren en welkom hier bij de peuters

Emma en Anna wat zijn jullie toch een stel lieverdtjes.

Ingrid, inderdaad geen zorgen over maken. Het komt allemaal vanzelf....
vanmorgen de apotheek gebeld en vermeoidheid is geen bijwerking van de antibiotica.. nouja, hou het wel in de gaten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')