Oh ja of van schrik dat je ze betrapt het snel weggooien is er ook zo'n 1!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef Jelief het volgende:
- heel hard de andere kant op rennen als ik vraag of ze bij me komt
ow ja, die ja!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:55 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier zegt Fons gewoon doodleuk: "Mama, weg gaan. of Mama, binnen." als hij iets aan het doen is waarvan hij denkt dat ik het eigenlijk niet zo leuk ga vinden...
nee, ik heb ze weggehaald. Het topic was lang genoeg bevuild door mijn dochter (oh, nee dat was ze niet meer). Ze had in elk geval geverfd met dat wat normaal gesproken in een luier hoort te blijven zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef Belana het volgende:
ik zie die foto's helemaal niet, maar het is niet erg begrijp ik?
Awwwwwww..... Wat vreselijk lief!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Jelief het volgende:
Mijn lief spookje wil niet slapen maar komt wel uit de keuken met 2 glazen water. Ik heb er ook een voor jou gehaald mamaIk hoef geen moederdagcadeautje meer
![]()
-topicopzoekt-
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:42 schreef Jelief het volgende:
Mijn lief spookje wil niet slapen maar komt wel uit de keuken met 2 glazen water. Ik heb er ook een voor jou gehaald mamaIk hoef geen moederdagcadeautje meer
![]()
-topicopzoekt-
vanmorgen de apotheek gebeld en vermeoidheid is geen bijwerking van de antibiotica.. nouja, hou het wel in de gaten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef chacama het volgende:
Dat kan goed zijn Vicky. Heel veel sterke en beterschap. Hopelijk knapt Amber snel op en is ook snel van de vermoeidheid af.
Ronja wat knap van jou!
Yulia, wat ben jij op een mooie dag geborenen welkom hier bij de peuters
Emma en Anna wat zijn jullie toch een stel lieverdtjes.
Ingrid, inderdaad geen zorgen over maken. Het komt allemaal vanzelf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |