abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69540092
Poeh, heftig hoor, sterkte voor jullie kleine meisje, en voor jou ook een dikke knuffel
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:20:56 #252
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69540216
Mibos, wat akelig allemaal! Sterkte ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:35:51 #253
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_69540694
Thanks allemaal en het is toch al bijna de 18e? Het is wel echt een soort van uitputtingslag voor haar en voor ons eerlijk gezegd. Maar we hebben wel een soort van toezegging dat als ze weer meer achteruit gaat dat ze dan eventueel in de avonduren geopereerd gaat worden maar dat is dan wel een hoge uitzondering. Bedankt voor jullie steun want het is fijn om het even op te kunnen schrijven in deze achtbaan...
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:49:09 #254
108648 cattie
lieve moeder
pi_69648864
Ik post niet zoveel meer over Ive, maar ik moet even kwijt dat het zo'n heerlijk ventje is! Hij ontwikkelt zich nu ook snel. Hij praat heel goed, heeft hele verhalen en kan zeggen wat hij op een dag gedaan heeft. Op het kdv heeft hij vriendjes waar hij lief mee speelt. Hij kan al tellen. Fietsen gaat geweldig en hij is zo lief voor Fee! Echt een heerlijk ventje.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:58:26 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69649287
Nou, je mag best vaker posten dat Ive zo'n lekker ventje is hoor Cattie!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:25:44 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69650283
Mibos heftig hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:38:38 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69650736
Ojee, ik lees nu pas wat er aan de hand is Mibos. Veel sterkte met je meiske!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:35:34 #258
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69680413
Mibos, hoe is het nu? Is Kaith al thuis?
En Ive, wat ben jij een lief ventje.... kun je wat deze kant op sturen.... Ik heb hier geloof ik nu wel een combi van de Engelse Teribble Two's en 'Ik ben twee en zeg NEE'. Al 4 dagen aan 1 stuk strijd, strijd en nog eens strijd. Ze staat op met gevecht, loopt de dag door in gevecht en gaat naar bed met gevecht. Sneu om haar zo met zichzelf te zien vechten en zeeeeeeeer vermoeiend voor papa en mama. Mantra aan: -het-is-een-fase-. Even een korte versie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige goede van nu..... ze is erg aanhankelijk. Maar, dat is ook wel te verklaren met al die onrust die ze voelt en uit.
pi_69740107
Pff Chaca, daar wordt je zelf gewoon moe van....

Cattie, mooi dat het zo goed gaat met Ive!

Hoe zit dat met die sprongen enzo, is dat nu nog steeds?
Meike is de laatste dagen zo angstig.
Ze wil alleen maar bij me zijn.
Ook al kan ze me zien. 2 dagen geleden zat ze in bad, en ik moest even plassen. De wc staat naast het bad. Ik vertel aan haar dat ik even ga plassen. PANIEK! Terwijl ze me gewoon kan zien dan.
Ze wilde daarna ook meteen uit bad.
Ook in bed huilt ze tegenwoordig hartverscheurend.
Maar daarentegen slaapt ze als een blok. Gister van 20.00 uur tot 9.30 uur vanmorgen.
En dan tussen de middag ook nog ruim 2 uur.....
Was ze eerst grote tv fan, nu mag de tv niet meer aan. Behalve een dvd-tje dan.
Anders kijkt ze vaak een half uurtje per dag naar babytv, in mijn ogen ook heel onschuldig.
Maar ja, in de ogen van een kind is dat misschien wel weer heel anders....

Wie herkent dit?
pi_69742199
Mibos, heel veel sterkte ermee. Dat klinkt allemaal niet goed.

Hier precies hetzelfde Chacama.
Ik hoop dat die fase niet te lang duurt.

Succes ermee Karin, lijkt me erg moeilijk om haar zo in paniek te zien.
Is er iets gebeurd wat haar zo angstig kan maken, of denk je dat het gewoon een fase is?
pi_69742528
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef appelsap het volgende:
Mibos, heel veel sterkte ermee. Dat klinkt allemaal niet goed.

Hier precies hetzelfde Chacama.
Ik hoop dat die fase niet te lang duurt.

Succes ermee Karin, lijkt me erg moeilijk om haar zo in paniek te zien.
Is er iets gebeurd wat haar zo angstig kan maken, of denk je dat het gewoon een fase is?
ik zou het niet weten...
Ze zegt wel dat ze babytv eng vindt. Prima, de tv hoeft niet aan ofzo (liever niet zelfs)
"mama niet brood maken!!! Meike bij mama op schoot zitten!" "mama niet in de keuken!"
Ik vroeg me af of het een fase is die bij peuters hoort ofzo.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:39:46 #262
108648 cattie
lieve moeder
pi_69743957
Ive is ook opeens overal bang voor. Onweer, circus, harde geluiden. "mama, onweer is eng!" Ik ga er maar van uit dat het een fase is. Is niet leuk in ieder geval, want hij kan er flink van over de rooie gaan.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:53:22 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_69744439
ow dsat heeft Ezra ook cattie, ineens! onweer is eng (maar na een babbeltje dat het helemaal niet eng is, dat de wolken geowon even ruzie hebben en dat het net als regen is, was het wel weer ok)
en hij is panisch voor herrie van de boor, nick was wat gaatjes aan het boren, nou! paniek!!
ik kan het me van Liam niet herinneren eigenlijk.
stormy waters...
sailin'
  zondag 7 juni 2009 @ 08:46:15 #264
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69787528
Jeetje, die angst lijkt me nog moeilijker mee om te gaan dan die 'nee-fase'. Die hier trouwens redelijk bedaard is. In elk geval niet meer zo erg als omschreven. En het was dus duidelijk een sprong. Ze kan nu fietsen op een grote fiets (met zijwieltjes.....uiteraard) en praat me nu echt de oren van mijn kop. Alles wordt vertelt en duidelijk gemaakt. Erg gezellig . Voor Fleur wel even wennen, want nu krijgt ze weerwoord van d'r zus. Heel leuk om dan de discussie te horen....
  zondag 7 juni 2009 @ 11:17:11 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_69788869
enne...

Ezra is zindelijk

overdag sowieso en vanmorgen stond ie heel hard te roepen dat ie moest plassen en zijn luier was droog
vorig weekend ben ik het door gaan zetten, ik heb hem in zijn blote kont laten lopen thuis en steeds gezegd, wel op het potje plassen! en dat deed ie, hij hoefde alleen maar te gaan zitten. later heb ik zijn onderbroek aangedaan en dat gaat ook goed. nu gaat het met gewone broek er overheen ook goed
woeiiii, allebei mijn heren voor hun 3e zindelijk, weg met de luiers
stormy waters...
sailin'
  zondag 7 juni 2009 @ 11:19:36 #266
640 snoopy
peanuts
pi_69788906
Ezra
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 7 juni 2009 @ 11:45:08 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69789366
Fijn Belaan!
Wij doen het nu een beetje lala. Potje heeft hij geen zin meer in. Ik heb nu zo'n brilverkleiner, dat vindt íe wel interessant, en elke keer dat hij erop zit komt er ook een plas. Oh ja, en we hebben luierbroekjes. Maar die vergeet ik dan weer.

Nee zeggen hebben we uiteraard ook, maar gelukkig absoluut niet zoals Chaca omschrijft!
Over die angsten, dat herken ik ook wel. Ik kan pas sinds kort in Thies zijn bijzijn stofzuigen. Eerst was hij er panisch voor. Zo ook met bv de blender, of een boormachine. Onweer is idd ruzie tussen de wolken, dat helpt. Maar nog zoiets 'geks': Als de babyfoon is uitgeschakeld is het lampje niet groen, maar rood. Nou! Echt hysterisch gebrul! "Goen! Goen!" En dan dat hele zielige huilen, met van die hapers.

En verder lijken de driewoordzinnen door te zetten! Hieperedepiep! Echt leuk! Op advies van het CB gaan we toch (iig een keer) naar logopedie.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 12:53:45 #268
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_69791054
Wat lijkt me dat heerlijk zo'n luierloos kind Milo is totaal niet geinteresseerd in poepen en plassen. We gaan a.s. vrijdag met vakantie en dan ga ik hem in ieder geval wat vaker in zijn blote kontje rond laten lopen. Verder hebben we vandaag wat goedkopere luiers gekocht in de hoop dat hij dan wat sneller doorheeft als hij geplast of gepoept heeft. Die pampers zijn zo waanzinnig goed dat hij dat volgens mij niet eens merkt. Voor de nacht gebruiken we dan wel een gewone pamper.

Super Moonah dat Thies zijn driewoordzinnen nu gaat doorzetten!

Vanmorgen een heel zielig ventje om half 6. Hij was vreselijk aan het huilen. Uiteindelijk hebben we hem in bed genomen (wat we anders echt nooit doen) en toen konden we nog eventjes anderhalf uur doorslapen. De ochtend was hij koortsig en huilerig. Na een zetpil ging het weer en bij het ontbijt heeft hij nog nooit zoveel gegeten. Twee sinaasappels, twee cracottes met smeerworst en een yoghurtje. Daarna zijn we gewoon boodschappen wezen doen en nu ligt ie voor zijn middagtukkie. Vreemd he hoe zo'n klein ventje heel ziek kan zijn en dan ineens niet meer
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:44:46 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69794315
Ach Slaapmeisje wat sneu voor je filosoofje, hopelijk gaat het snel weer beter!

Dean gaat zo hard momenteel, hij speelt ook heel anders, hij heeft zo omgeveer het hele Cars wagenpark compleet en alle autootjes voeren complete dialogen met elkaar, hij doet de stemmetjes en stelt vragen en geeft dan ook weer antwoord (als een ander karakter) . Heel leuk om te horen!
Wel heeft ie een onverklaarbare angst voor ..uilen Zodra ie een uil ziet op TV of zelfs in een tekenfilm kruipt ie van ellende het liefst onder de bank, zo raar! Ik probeer maar te vertellen dat uiltjes lief zijn en hoop dat het overwaait, zelfs een rompertje met een uiltje erop vind ik maar niks .

Zindelijkheid is ook nog niet aan de orde hier.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:49:05 #270
108648 cattie
lieve moeder
pi_69794435
Voor Ezra en een luierloze Belana!

Beterschap voor Milo.

Lastig, die angsten. Maar goed dat Thies driewoordzinnetjes gebruikt!

Vivi, dat spel met auto's enzo doet Ive ook. Maar meestal met zijn duplofiguurtjes, Bob de Bouwer en Wendy. Dan moet ik Wendy zijn. Of moet mijn man Wendy zijn. Mijn man heeft een hekel aan Wendy dus ik lach me een breuk als Ive weer met Wendy aan komt lopen.
Uilen? Hoe komen ze er toch bij he?
  zondag 7 juni 2009 @ 15:33:24 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69795867
Ik vind het ook behoorlijk vaag .

Wendy .
  zondag 7 juni 2009 @ 16:14:58 #272
24188 Belana
kloon van belana
pi_69797301
driewoordzinnetjes nou dan doet ie het goed Moonah! dat is de maatstaf: met 3 jaar 3 woord zinnetjes, dus hij is zelfs vroeg

dat spelen is lief he Ezra kan dat ook heel lief, die hele verhalen verzinnen. Liam kon dat nooit, dus ik vind het nu heerlijk om te zien!
stormy waters...
sailin'
  zondag 7 juni 2009 @ 18:01:23 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_69800724
En een Yay voor Thies!
  zondag 7 juni 2009 @ 19:36:20 #274
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_69803664
Cas wil geen luier mee om
en heeft vandaag pas 4x een schone broek aangemoeten . Maar goed de wil is er.
Dus Cas volgt je voorbeeld Ezra!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 7 juni 2009 @ 19:40:06 #275
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69803790
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef Belana het volgende:
met 3 jaar 3 woord zinnetjes, dus hij is zelfs vroeg
Ja zeg.
Het moet niet gekker worden!

Hieperdepiep voor Cas!