/carequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tanja Jess
Myrna Goossen
Daphne Dekkers.
With all due the respect: imho geen echte DJs
Niet echt. Maar meer dan hen. Ik zie Myrna Daphne en Tanja niet met schuifjes bezig en muziek jingles en weet ik veel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Coen en Sander zijn ook geen echte DJ's.
Jingles.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet echt. Maar meer dan hen. Ik zie Myrna Daphne en Tanja niet met schuifjes bezig en muziek jingles en weet ik veel.
Evers en MIDNRquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet echt. Maar meer dan hen. Ik zie Myrna Daphne en Tanja niet met schuifjes bezig en muziek jingles en weet ik veel.
Tja.quote:
Zie, er zijn nog tropische regenwoudenquote:
En Aziaat, dus sowiesoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een beetje haren.
Al hoewel ze wel midnerjarig leek.
Klik maar eens op de afbeelding linkjes in de quote van jotcha & sgquote:
Ik bedoel, je zag bij dat meisje toch niks? Beetje tietjes en schaamhaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Klik maar eens op de afbeelding linkjes in de quote van jotcha & sg
Dan zie je wat er toch wel stond![]()
Damn me zusje stond net achter me
Notes zijn tof, geef mij geef mij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:00 schreef Renesite het volgende:
Gelieve niet die policy overschrijdende dingetjes en zulks. Straks moet ik wéér noten en zulks.
Je gaat niet menen dat ze het echt is?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ooh, sssst niks tegen d'r zeggenze weet niet dat ik deze nog had.
geen commentaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je gaat niet menen dat ze het echt is?
Ze is lief hoor, al is die foto helemaal niet van haar en ken ik d'r niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Stom kind is het toch ook.
Oh mooi. Het zou wel iets voor d'r zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ze is lief hoor, al is die foto helemaal niet van haar en ken ik d'r niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |