Ja, ik dacht dat alleen de echte vechtersbazen van het leger dat krijgen. De kill & attack-groepen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
Zo'n verrassing !?
Oh... ik ben dus geen echte vechtersbaas? Omdat ik Sergeant-Majoor ben en deels les geef in CBRN?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat alleen de echte vechtersbazen van het leger dat krijgen. De kill & attack-groepen.
Ach, ik weet het ook niet.
Acherm, ik vond hem best grappig in Space Balls en Robin Hood - Men in tights en Blazing Saddlesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
Nieuwspunten van vandaag:
Acteur Dom DeLuise overleden
http://www.nu.nl/achterkl(...)luise-overleden.html
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Even een kusje voor alle oldbies hier
(Nem, onze posts zijn weggehaald in dat beenhaartopic)
Helaas, de jeuk heeft zich weer eens gemeld. Dus ik ben even wakkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Hier zal ik maar schrijven dat ik je vannacht op FOK! verwacht. Dan slaap je tenminste door.
Missie helaas mislukt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, de jeuk heeft zich weer eens gemeld. Dus ik ben even wakker
Een diepe slaap is je wel gewenst.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef iamredleader het volgende:
Inderdaad helaas. Maar niet getreurd, ik ga zo weer naar bed, merk dat de zalf en paracetamol al werken
Ik weet niet eens wat CBRN is en ik weet niet wat je rang inhoudt. Ik weet helemaal niks eigenlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
Oh... ik ben dus geen echte vechtersbaas? Omdat ik Sergeant-Majoor ben en deels les geef in CBRN?
Defensie is bezig om Krav Maga onderdeel te maken van elke opleiding. Dus ook ik heb er al kennis mee gemaakt. Stukken beter dan de oude zelfverdedigingslessen. Eindelijk is uitschakelen van de tegenstander het doel en niet allen het verwonden van die persoon.
Ach joh, je hoeft je daarvoor toch niet te verontschuldigen!?!?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:24 schreef Cobra4 het volgende:Sorry voor mijn opmerking wyccie. Niet iedereen is op de hoogte van de zaken binnen Defensie.
Het spijt me.
Eczeem? Heb je al teerzalf gehad?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:18 schreef iamredleader het volgende:
Helaas, de jeuk heeft zich weer eens gemeld. Dus ik ben even wakker
CBRN is Chemical Biological Radiation and Nuclear. Ik geef mijn collega's les hoe te overleven als zij in aanraking komen met voornoemde zaken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat CBRN is en ik weet niet wat je rang inhoudt. Ik weet helemaal niks eigenlijk.![]()
Ik weet alleen dat Krav Maga was ontwikkeld voor de geheime dienst van het Israėlische leger. En ik kijk NCIS, dus dan stel ik me daarbij Ziva en Gibbs voor. En ik vind jou geen Ziva of Gibbs, daarom dus.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach joh, je hoeft je daarvoor toch niet te verontschuldigen!?!?
Blauwzuur hč?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
CBRN is Chemical Biological Radiation and Nuclear. Ik geef mijn collega's les hoe te overleven als zij in aanraking komen met voornoemde zaken.
Ik moet echt visuele ondersteuning hebben.quote:Mijn rang, sergeant-majoor, betekend dat ik de hoogste onderofficier bij een onderdeel ben die instructie mag/kan geven in dat onderwerp. Die rang heb ik gekregen na 16 jaar dienst bij de Luchtmacht.
Het is echt je passie, hč? Mooi hoe je in de verdediging schoot. Ik zou daar nooit zo min over denken.quote:
Dat is zeker een deel van de lessen. En nog veel ergere (fatalere) zaken.quote:
Ik ben als 21 jarige begonnen als Soldaat bij de Luchtmacht. Na mijn opleiding aangesteld als Korporaal. Na 2 jaar dienst Korporaal der Eerste klasse geworden. Eind '99 de opleiding tot onderofficier begonnen. Aangesteld als Sergeant. Na vier jaar Sergeant der Eerste klasse geworden. Na veel functies in '08 geopteerd om Sergeant-Majoor te worden, en die functie gekregen.quote:Ik moet echt visuele ondersteuning hebben.
De Luchtmacht is idd mij wereld. Al mijn collega's, van koks tot vliegers, zijn mijn collega's en zijn heilig voor mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is echt je passie, hč? Mooi hoe je in de verdediging schoot. Ik zou daar nooit zo min over denken.
En ik vind jou geen vechtersbaas, want daarbij stel ik me een agressieve, lompe lul voor die zonder te knipperen onschuldigen vermoordt.
Dat soort gasten worden gelukkig meteen over het hek geschopt. Tenminste, bij de Luchtmacht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is echt je passie, hč? Mooi hoe je in de verdediging schoot. Ik zou daar nooit zo min over denken.
En ik vind jou geen vechtersbaas, want daarbij stel ik me een agressieve, lompe lul voor die zonder te knipperen onschuldigen vermoordt.
Ik ken ook iemand van wie haar vriend wel eens naar Afghanistan moet. Dat lijkt me heel moeilijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
De Luchtmacht is idd mij wereld. Al mijn collega's, van koks tot vliegers, zijn mijn collega's en zijn heilig voor mij.![]()
Mijn vakgebied, CBRN en IED, is alles voor mij. Het stelt mij instaat om mijn collega's voor te bereiden op een conflict en dat, in mijn vakgebied, te overleven. Dat is nu mijn alles. Heeft me wel mijn relatie gekost, maar ja. Wat is belangrijker? Een relatie of de levens van collega's.
quote:
Eigenlijk niks van gemerkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:42 schreef Nesle het volgende:
Allemaal fijne bevrijdingsdag gehad hiero?
uitgerust genoeg?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef MaJo het volgende:Ik heb 3 topics gemist
Dat krijg je als je eens een paar dagen rust neemt
Dan heb je toch iets niet goed gedaan. Je hoort nu ook in bed te liggen. (Ahum, pot ketelquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef MaJo het volgende:Ik heb 3 topics gemist
Dat krijg je als je eens een paar dagen rust neemt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:00 schreef wyccie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)erlandse_Krijgsmacht
![]()
Hou die gedachte in stand.quote:Ik ken ook iemand van wie haar vriend wel eens naar Afghanistan moet. Dat lijkt me heel moeilijk.
Ik vond het al zo spannend toen mijn zusje naar het buitenland ging (voor 6 weken). Ik snap nu ook waarom mijn vader moest huilen toen ik naar Afrika ging.
Dank je wel.quote:Je collega's hebben het echt met jou getroffen. Loyaliteit, dat is waar het om draait.
Neequote:
Wat is de planning voor morgen vandaag? Voldoende tijd voor je zelf en je planning?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeBen nog steeds moe
Vanochtend weer vet verslapen ook
Per direct, de dingen die in de winkel liggen zijn de laatste die we nog hebben. Online is het al niet meer te bestellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets niet goed gedaan. Je hoort nu ook in bed te liggen. (Ahum, pot ketel)
Wanneer gaan de discons bij Lush eruit?
Morgen alleen afspraak met de psych en 's avonds staffmeeting. Verder nog bloed laten prikken en even bij mijn paps langs. En ik moet ook wel weer wat aan school gaan doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is de planning voor morgen vandaag? Voldoende tijd voor je zelf en je planning?
Dat is waar, het is al woensdag. Hoe is gisteren het met je vader gegaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Morgen alleen afspraak met de psych en 's avonds staffmeeting. Verder nog bloed laten prikken en even bij mijn paps langs. En ik moet ook wel weer wat aan school gaan doen
Cool.quote:
Shit. Van de buttercreams liggen er nooit zo heel veel in de winkel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Per direct, de dingen die in de winkel liggen zijn de laatste die we nog hebben. Online is het al niet meer te bestellen
tenzij het een atoombom was valt het wel mee denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool.
Ik heb nog ergens zo'n ding liggen. Een groene met een gouden iets. Mocht ik hebben van mijn broer, toen hij me de kazerne liet zien. Ik heb ook een wapen vastgehouden. Dat was wel zwaar.![]()
(Vertel ik nu iets wat ik niet had mogen zeggen?)
Nee hoor, wapens wegen altijd te zwaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool.
Ik heb nog ergens zo'n ding liggen. Een groene met een gouden iets. Mocht ik hebben van mijn broer, toen hij me de kazerne liet zien. Ik heb ook een wapen vastgehouden. Dat was wel zwaar.![]()
(Vertel ik nu iets wat ik niet had mogen zeggen?)
Gelukkig hoeft de NL militair die niet te dragen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tenzij het een atoombom was valt het wel mee denk ik
nee daar hebben we gewoon ene karretje voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft de NL militair die niet te dragen.
Die karretjes heten "Amerikanen"quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee daar hebben we gewoon ene karretje voor
Dan zou ik het niet hebben aangeraakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
tenzij het een atoombom was valt het wel mee denk ik
Ergens bij Hoenderloo in de buurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
Welke kazerne heeft je broer je laten zien? De "Saks" ?
Als ze niet in de winkel liggen dan moet je om een stukje vragen, dan wordt het gewoon voor je afgesnedenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit. Van de buttercreams liggen er nooit zo heel veel in de winkel.
En de Youki Hi wil ik ook inslaan, maar ik heb niet eens een bad.
Correct.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
Ergens bij Hoenderloo in de buurt.
Oh, dat zegt niet zo veel, zie ik nu op Google Maps.
Toch wel met personeels voordeel?quote:
Uiteraardquote:
Ik kom niet zo vaak in Amsterdam.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:20 schreef MaJo het volgende:
Als ze niet in de winkel liggen dan moet je om een stukje vragen, dan wordt het gewoon voor je afgesneden
Wanneer kom je langs in de winkel?![]()
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
0 afwijking op beide ogen. Gaat dus best wel goed.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardAnders was ik 40 euro kwijtgeweest
quote:
Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Zelfde hier.
Weltrusten wyccie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Dan ga ik nu maar mijn lenzen uitdoen. En hopen dat ik morgen fit genoeg ben om even wat in te halen.
Nope, ik heb:Klarid SR pilletjes (claritomycine) en Xyzal (levocetirizine dihydrochloride) pilletjes, en daarnaast Betamethason Sandoz zalf om de handen te vetten.quote:
M'n relatie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Luchtmacht is idd mij wereld. Al mijn collega's, van koks tot vliegers, zijn mijn collega's en zijn heilig voor mij.![]()
Mijn vakgebied, CBRN en IED, is alles voor mij. Het stelt mij instaat om mijn collega's voor te bereiden op een conflict en dat, in mijn vakgebied, te overleven. Dat is nu mijn alles. Heeft me wel mijn relatie gekost, maar ja. Wat is belangrijker? Een relatie of de levens van collega's.
Ik ben erquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:28 schreef Etcetera het volgende:
Is er nou niemand tegen wie ik kan klagen
Neequote:Op woensdag 6 mei 2009 08:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben er![]()
snap het wel, zou ook liever thuisblijven met dit weerkun je niet met z'n allen lekker NCIS kijken?
whahahahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:33 schreef Soempie het volgende:
Ik moest een beetje lachen om die twee posts. Ik zie het al voor me met die loyaliteit: wat? een missie? maar ik wil zo graag NCIS zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |